Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 apr 2017 19:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jul 2010 18:29
Indlæg: 6
Hej Gutter,

Jeg har planer om at tage op i sommerhuset med kæresten og spise lidt svampe.

Vi har før trippet sammen på LSD to gange, begge gange uden idé om dosering, men det varede hhv. 7-8 timer og 12-13 timer, good times :D
Vi hapsede et par svampeshakes i Indonesien, men oplevelsen var lidt skuffende, det varede 2-3 timer og kun milde open eye visuals for mit vedkommende.

Fælles for alle forrige trips er at vi har været ude og opleve flot natur, og høj sol.

Vi kunne denne gang godt tænke os at have et mere introspektivt trip, hvilket jeg forestiller mig passer perfekt med et sommerhus på en regndag, denne tid af året.

Jeg er ikke helt sikker på hvilke svampe det er vi køber endnu, jeg ved at de er tørrede, men finder ud af det før vi tager dem selvfølgelig.

Mht. dosis, hvad ville i foreslå i tørret vægt for forskellige populære svampe, for at opnå det trip vi søger? Jeg tænker Terence McKennas tip om 5g cubensis lyder lidt i overkanten :D

Vi er begge 24 år og vejer hhv. 50 kg og 75 kg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 09:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 aug 2005 16:39
Indlæg: 12
Geografisk sted: et sted på Als
Denne beregner kan bruges https://www.shroomery.org/6257/Magic-Mushroom-Dosage-Calculator og her kan du læse om de forskellige levels https://www.shroomery.org/6255/Trip-Reports


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 09:34 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Hvis det er psilocybe cubensis (tit kaldt 'mexicanske') vil jeg foreslå en begynderdose på 1.5g. Det er ikke alt for voldsomt, men der er stadig godt fart på peaket, og så kan man evt. ryge lidt på comedownet, hvis man vil skyde lidt gang i tingene igen. den dose har taget røven på mig før på peaket, ellers erfaren med meget høje doser syre og andet psykedelisk.

Hvis det er spids nøgenhat vil en ækvivalent dose ligge på omkring 1g.
For Cyanescens/'hawaiisvampe' vil ækvivalent dose være 0,5. Men det er ikke den sort man ser solgt mest.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2017 21:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tænker også 1,5 g er en god førstegangs dosis. Hvis det skal være introspektivt så lig jer hver for sig med ambient musik i øret og en "sovemaske" på. Min erfaring er i hvert fald at trips bliver introspektivr når jeg lukker øjne i enerum.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team