Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jun 2017 13:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jun 2017 12:02
Indlæg: 5
Hej!
Jeg skriver da jeg er i tvivl om jeg har fundet psilocybin svampe. Jeg ved ikke rigtig noget om dem, udover at jeg har læst lidt om dem, og set billeder af dem. Har heller ikke nogen erfaring med dem, men har haft planer om at prøve svampe i løbet af sommeren. Jeg ved at psilocybin svampe har højsæson om efteråret, men ved ikke om de kan gro om sommeren?
Svampene ligner dem på billederne, og har også flere af de karakteristika som jeg har læst de har. Jeg smider lige et par billeder op.. Håber nogen kan hjælpe, tak! :)Billede
Billede Billede
Jeg fandt dem på et stort åbent græsareal


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2017 14:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det er ikke Spids Nøgenhat du har fundet.
De gror ikke på denne tid. Efterår/tidlig vinter kan de findes.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2017 14:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil sige nej. De mangler den karakteristiske "nippel" på toppen af hatten. Desuden har du helt ret i at de ikke gror på den her årstid, så det skulle være et rent mirakel at finde dem 3 måneder før tid.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2017 14:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Det er ikke spids nøgenhat. Billederne er meget utydelige, men hvis de har gråspættede lammeler er det nok glanshat af en slags- hvis de har brune til brunspættede lammeler er det høsletsvamp. Jeg har plukket i mange år og yderpunkterne jeg har fundet dem er den 7 Juli og den 4 december.
Det er meget sjældent de vokser på en almindelig græsplæne, du skal ud hvor der går græssende dyr.
Husk at læse op på virkningen, og tag Set og Setting alvorligt- det er ikke legetøj som så mange andre stoffer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team