Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svampe hjælp
Indlæg: 13 jun 2017 19:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jun 2017 19:13
Indlæg: 5
Lige hurtig spørgsmål, jeg trippede igår for første gang på Psilocybinsvampe. og tænkte på om jeg kunne trippe idag med en god virkning,, eller skal jeg vente ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2017 19:58 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Du vil ikke få virkning pga. tolerance. Derudover er det ikke en særlig god idé for psyken at trippe alt for tit.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2017 20:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
vent et par uger eller en måned . så er det et bedre
trip


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2017 21:37 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Plejadestjerne skrev:
Du vil ikke få virkning pga. tolerance. Derudover er det ikke en særlig god idé for psyken at trippe alt for tit.

Første del er ikke helt rigtigt - Men med samme dose er virkningen formentlig noget mindre.
At det er en dårlig idé og spild af svampe, er til gengæld meget rigtigt.

Man har ofte brug for lige at fordøje et svampetrip, evidst eller ubevidst. Så tag en slapper, du kan bruge lidt tid på at bearbejde og inkorporere oplevelsen i din hverdag, frem til næste trip. Jeg vil også anbefale mindst en måned, gerne flere

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2017 21:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes også du skal vente. Hvorfor kan du godt lide rusen? Overvej det indtil næste trip for hvis du kun gør det i kedsomhed, så kan du godt gå hen og få en fæl oplevelse ligepludselig. Svampene skal nok fortælle dig på en ret ubehalig måde hvis du misbruger dem!

Så hellere gøre som frugthat anbefaler. Hold en pause og overvej hvad du oplevede igår? Der er tit meget lærdom at hente, især hvis man sætter sig ned og gentænker oplevelsen og evt. skriver det hele ned.

Svampene er sgu for gode ved os til det der med bare at tage dem for at se farver! Så skal du hellere gå i gang med 2-CB.

Et sidste spørgsmål, hvor gammel er du?

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 08:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jun 2017 19:13
Indlæg: 5
Jeg er 17. Og grunden til jeg gerne vil trippe igen er at det jo er en helt ny verden og syntes det er spændene. Men jeg venter et par uger fir at få den fulde effekt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 10:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
shrooms1.6 skrev:
Jeg er 17. Og grunden til jeg gerne vil trippe igen er at det jo er en helt ny verden og syntes det er spændene. Men jeg venter et par uger fir at få den fulde effekt


Jeg synes du er for ung! Det er en helt ny verden for dig, men du er stadig midt i din personlige udvikling. Det er altså lidt ærgerligt hvis du fucker den op med et psykedelisk crash. Det kan sagtens gå godt en gang også gå virkelig dårligt næste gang! Psykedeliske crash eller bare små badtrips er ubehalige i alle aldre, men når du er så ung er det altså endnu sværere at bearbejde en traume oplevelse.

De fleste herindefra der har trippet i din alder, de har fortrudt det når de er blevet ældre! Især i et skadereduktions perspektiv.

Jeg siger ikke det her for at køre en skræmme kampagne af på dig. Det er for dit eget bedste at vente til din hjerne og din personlighed har arbejdet sig selv på plads. Hvis du absolut vil lege med rusmidler så drik alkohol og ryg og spis cannabis. Ikke at jeg vil anbefale noget, men det er trods alt mere socialt accepteret og dermed også en bedre idé i din alder. Det kan godt være du tror du kan holde det hemmeligt, men jeg er sikker på at hvis du bliver ved med at trippe så går der ikke langt tid før at rygterne kører på din uddannelse også er du kendt som ham der tager stoffer. Det er sjældent det ry man kan ønske sig!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 15:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jun 2017 19:13
Indlæg: 5
Hvilken alder vil du sige jeg skal vente til ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 19:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
shrooms1.6 skrev:
Hvilken alder vil du sige jeg skal vente til ?


21 er anbefalet minimum. Men det variere selvfølgelig fra person til person. Men 21 er nok den mest præcise tommelfingerregel. Der er man ligesom færdig med ungdomsuddannelse og hjernen burde biologisk set være groet færdig, hvis man skal sige det lidt kort. Det er altså også federe når man er flyttet hjemmefra og der ikke er risiko for at skuffe sine forældre

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jun 2017 19:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2745
Hector Salamanca skrev:
shrooms1.6 skrev:
Hvilken alder vil du sige jeg skal vente til ?


21 er anbefalet minimum. Men det variere selvfølgelig fra person til person. Men 21 er nok den mest præcise tommelfingerregel. Der er man ligesom færdig med ungdomsuddannelse og hjernen burde biologisk set være groet færdig, hvis man skal sige det lidt kort. Det er altså også federe når man er flyttet hjemmefra og der ikke er risiko for at skuffe sine forældre

Så er det ligesom sagt!!
Vælger du ikke at lytte, så hold dosis nede.
Og hold lange pauser imellem tænker mdr og op efter.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team