Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 19:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jun 2017 17:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jun 2017 11:55
Indlæg: 2
Jeg er blevet diagnostiseret med svær depression. Jeg er fuldstændig afskåret fra mine instinkter og følelser. Jeg har mistet alt interesse i det, jeg normalt beskæftiger mig med. Normalt er jeg aktiv og nysgerrig af natur, men jeg mærker ikke længere tilfredshedsfølelsen ved helt basale ting som at spise eller at grine. Jeg mærker heller ikke sorg eller empati i samme grad mere.
Hver gang, jeg burde have en følelse, tager min logiske hjerne over og dekonstruerer følelsen til noget meningsløst. Det er som at befinde sig på et højere meta-bevidsthedslag, hvor jeg iagttager mig selv, i stedet for at være mig selv. I dette lag kan jeg ufiltreret forstå mine og andres motivationer og følelser, men de mister samtidig deres værdi. Når jeg har det værst, ender jeg med at sidde og stirre ind i væggen, ude af stand til at foretage et simpelt valg eller en basal handling, for jeg har ingen preferencer, ingen holdninger, ingen "sjæl".

Jeg har researchet en del og er nu næsten overbevidst om at det er et svampetrip, der skal til, for at få mig selv tilbage. Det bygger jeg bl.a. på David Erritzøes research.

Jeg har ikke så meget som røget en joint i hele mit liv, og jeg kender ingen, der har beskæftiget sig med dette. Nogen, der kan hjælpe?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2017 18:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Vi kan ikke hjælpe dig med at skaffe svampene, det er imod regelsættet.

Derudover det, vil jeg sige du skal være meget forsigtig i din situation. Føleser bliver forstærket meget på et trip, og det både positive og negative, og det kan være svært at komme ud af negative tankemønstre. Kan du få selskab af nogen der har prøvet det før, vil det klart være et plus. Og så hold dosen lav. Normalt vil jeg foreslå nybegyndere 1.5-2 g cubensis, men i dit tilfælde vil jeg sige 1-1.5 g, på grund af din sindstilstand og den uforudsigelige virkning den kan have på dit trip.

Jeg synes svampe gør mig i bedre humør længe efter et svampetrip, men på den anden side kunne jeg aldrig finde på at indtage dem, hvis jeg ikke føler mig ovenpå og klar til en krævende oplevelse. Antag at et svampetrip kræver lige så meget energi, mentalt og fysisk, som en tur i Tivoli, hvor du prøver alle tingene.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 13:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2012 13:55
Indlæg: 53
Den sølle forskning der nu indtil videre har været med svampe, viser at svampe godt kan være et rigtig godt værktøj mod depressioner. Man har prøvet det ældre mennesker i england, som ofte befandt sig i en situation af depression og ensomhed, og der skulle ikke så meget til før de fik det bedre, det var vist ikke engang nødvendigt at have et vildt trip, mindre svampe havde også en god virkning på længere sigt, uden de altså blev blæst bagover i 5 timers svampeland, så ideen er ikke dårlig. Personligt tror jeg, at selvom dit evt. trip ville ende ubehageligt under selve trippet, netop fordi du har nogle kampe i dig selv du skal have kæmpet, så vil det stadig have en positiv virkning på længere sig, hvilket jo er målet for lige netop dig. Jeg tager ikke svampe mod depressioner, men jeg forestiller mig at de stadig virker forebyggende med netop den følelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 14:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
bubber har ret
en lav dosis svampe giver mig en meget rolige og glad følelse i et par timer med et afterglow de næste dage til uger uden de mere trippy effekter
men jeg vil stadig anbefale en tripsitter
du kan prøve snakke med nogle hippier hvis det er


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 15:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2011 03:39
Indlæg: 85
Prøv at undersøg mikrodosering af svampe. Det virker til at være ret sikkert og med en masse gode effekter.

_________________
Too weird to live, too rare to die.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 19:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Mikrodosering er vejen frem (prøv og søg det på face) - om ikke så længe er der svampesæson og du kan selv plukke din medicin.
Spørg herinde og du skal få hjælp


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team