Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 aug 2017 21:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2017 20:57
Indlæg: 4
Hey!
Jeg er en gut på 23 som har overvejet de sidste par år om, at prøve en form for dmt oplevelse.
Sagen er den, at mit liv mere eller mindre er gået i stå, pga. hver gang jeg skal videre i mit liv bliver jeg ængstelig,
til et punkt, hvor jeg ikke har overskuddet til at fortsætte.
Det har gået ud over alt fra kvinder til uddannelse.

Jeg har længe læst historier om Ayahuascha og lignende, der "kurerer" det.
Og at det skulle være et "mindexpanding drug" er egentligt også en af grundene til at jeg overvejer det.
For jeg har altid undgået nogen former for "stoffer" for jeg er bange for at blive afhængig.

Jeg er en total rookie når det gælder disse ting, har aldrig røget så meget som en joint.


Så alle former for råd ville være perfekt!
Jeg er ærligt talt pænt bange for at få et "bad trip".

Hvilke svampe vil passe her, hvordan burde jeg udføre det osv.?

På forhånd tak!
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2017 23:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 aug 2017 22:39
Indlæg: 1
\\\ Det spørgsmål er jeg osse ret int. i, da jeg osse lider af Angst. men så vidt jeg ved er Svampe de stof man bliver skør af, men sidder der nogen men en "Recept" på hvor man kan lamme de Angst reseptore ... (lider af panik Angst, og er før blevet medicineret, med Lægens Piller (seoxsat,sertralin), men det gik helt ned af bakken, ...(For mange Bivirkninger)....

\\ ThX In Advance //
DivXioN


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 12:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jul 2016 16:44
Indlæg: 23
Jeg vil anbefale at studerer emnet til døde. Der er masser af info derude. Gør jer selv til eksperter. Personligt betyder det meget for mig at vide hvad det er jeg gør. Det gør at jeg kan føle mig tryk i det.

Start med at google "anxiety and psychedelics"
Hvis i søger på samme på youtube findes der osse masser af viden der, hvis man er mere til videoer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2017 22:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009 10:24
Indlæg: 86
Geografisk sted: Universet
Det jeg antager, at du/i leder efter er microdosing. Det er et varmt emne, og en simpel søgning på google kan give rigtig meget information om emnet. Jeg gør det selv i øjeblikket, og det fungerer for mig ved at indtage 0,3 g (I det her tilfæde "Hawaiianske" svampe) mandag, onsdag og fredag. Samtidig fører jeg en logbog over hvilke følelses- og hverdagsmæssige forandringer jeg bemærker. Jeg er 3 uger henne, af noget jeg forventer sammenlagt vil vare over 10 uger. Den jeg kører efter, er med udgangspunkt i "Dr. Fadiman", men lettere modificeret.

Fadiman kan du læse den her, men som der også er blevet sagt, bør man sætte sig grundigt ind i emnet.
https://thethirdwave.co/microdosing-lsd-mushrooms/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 12:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Der er noget om hvis man mirkodoser med svampe skulle det hjælpe mod depression/angst .men læs godt op på det inden du kaster dig ud i noget


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2017 03:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2013 22:38
Indlæg: 16
Jeg har selv haft samme problem - har lavet spirituelt arbejde (meditation og yoga i snart 14 år) og det har fået mig ud over de følelser som du/i beskriver ovenfor. Jeg vil helt klart mene at en Psykadelisk oplevelse KAN hjælpe mod angst etc. ved at give dig en oplevelse af ekspansion og at være mere end det du normalt går og identificere dig med... Det er meget vigtigt med ordentlige forberedelser - hav en klar intention for hvad du vil opnå med dit trip. Bøn. Bed de højere magter om at hjæpe dig etc. Og have en support struktur omkring dig (Shaman eller lign.) - gør det sammen med nogen der har arbejdet med det i længere tid så de kan hjælpe dig når du går ind i dine negative aspekter. Jeg vil klart anbefale noget sideløbende spirituelt arbejde - som værende grundstenen i din transformation. (Det er ikke nok bare at begynde at tage svampe eller lign) Du bliver nødt til at gøre det en prioritet i dit liv at heale dig selv for de negative følelser som at du oplever.


Begynd på et yoga hold - hvor du kan få undervisning og kyndig vejledning - det vil låse op for spændinger og stress som du har i kroppen.

- specielt gå efter et sted hvor du kan lære at lave følgende teknikker - de hjælper alle på at skabe mod vilje-syrke etc. og renser dig for de negative følelser du måtte have.

Nauli kriya: https://www.youtube.com/watch?v=f6v1qeDJUB0

- Uddiana Bandha https://www.youtube.com/watch?v=l2R0dkzkbzE

- Nabhi asana http://www.stylecraze.com/articles/shil ... ight-loss/

Extensive post ;) her tidligt om morgenen. Håber at du kan bruge det til noget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team