Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 sep 2017 00:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
Hej
Jeg har købt nogle cubensis svampe over dark web.
Jeg har købt 5g. Jeg er lidt i tvivl om hvor stærke disse piller/svampe er og søger derfor den rette dosis?
Jeg er nybegynder når det gælder det psykodeliske :-)
Andre råd og erfaringer?

takker på forhånd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
vil mene at 1g eller 1,5g max er en meget fornuftig dose. Har du erfaring med andet psykedelika eller rusmidler generelt?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
jeg har kun erfaringer med røg

jeg har indtaget 1,5 g over 1,5 time
Ang. hallucinationer, hvornår sker disse og har du nogle gode historier eller ting man kan lave under trippet :)?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
Min højre arm føles lidt tung :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Bare tag det som det kommer. i de doser synes jeg ikke personligt at der er så meget visuelt, men du får ikke noget ud af at redose. Hav et godt trip! sæt noget lækkert musik på og luk øjnene og udforsk dig selv og dit sind <3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
skal jeg højere op på dosen eller skal jeg nyde det på de 1,5 g?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
jeg har lavet noget te og hvis jeg drikker den kommer jeg i alt op på de 2 g skal jeg hælde teen ud?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 00:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du vil nok ikke få det store ud af at tage flere nu pga. tolerance, så vil foreslå dig bare at nyde dit trip nu og så hvis det ikke er nok kan du prøve en højere dose næste gang

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 04:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
det var et helt okay trip, men jeg har stadig 3 g tilbage.
Jeg er træt i kroppen og hovedet, men jeg kan slet ikke sove! Ville det være helt skørt at lave en ordentlig omgang te og tage hele 3 g?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 04:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Det ville bare være spild.
Gem du dem hellere til en anden gang :)

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2017 07:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
pandaxpress skrev:
det var et helt okay trip, men jeg har stadig 3 g tilbage.
Jeg er træt i kroppen og hovedet, men jeg kan slet ikke sove! Ville det være helt skørt at lave en ordentlig omgang te og tage hele 3 g?


Jeg synes hellere du skal forsøge med 2 gram næste gang. Svampes virkning stiger ikke liniært, altså 1+1 er nærmere lig med 3. Jeg begynder i hvert fald at få et ret visuelt trip allerede ved 2 gram og ved 3 gram begynder egoet at smelte. Da jeg første gang oplevede et smeltet ego (har endnu en ego død til gode), var jeg ret glad for at jeg havde mødt mine visuals før. Så jeg synes lige du skal prøve et visuelt trip før du går op til 3 gram.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2017 20:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 aug 2017 21:09
Indlæg: 9
Tak for svar :-) Så selvom jeg tog 2g første gang, gør det ikke noget at tage 2g anden gan? Jeg blev lidt skuffet faktisk.

Jeg kunne tydeligt mærke at jeg var skæv og meget glad og positiv, jeg grinede helt vildt, men udfra alle de oplevelser folk har berettet om havde jeg en forstilling om at jeg ville tænke meget mere over livet, jeg sad meget og kiggede på mit gulv fordi knasterne i mit trægulv bevægede sig og lignede bacon, så tog jeg en smøg og kiggede ud ad vinduet og jeg kan huske at det var utrolig smukt.

Men jeg fik ikke den der oplevelse af at tænke over livet og "forandre" sig som mange taler om..

Jeg tog forresten svampene kl 00, 1g og redoserede til 2g 1,5 time efter. Kl 04 var jeg "tilbage" og kunne slet ikke sove, overvejede at tage lidt emma men turde ikke helt. Jeg lagde 100mg op og gik hen til min computer og nærmest skrev et selvmordsbrev, det ligner SLET ikke mig. Men jeg var så bange for at hvis nogen skulle finde mig alene i min lejlighed død af en overdosis, fortjente de mennesker jeg holder allermest af en forklaring på hvorfor og hvad jeg havde taget. Skulle til at tage det da jeg pludselig begyndte at græde helt vildt og lagde mig i sengen og græd mig selv i søvn... Meget blandet oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2017 20:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Vildt nok - Tak for at dele din oplevelse! Lød som om trippet viste vej ind til nogle ubevidste tanker om døden og din kærlighed til dine nærmeste. Det kan i sig selv være et utroligt stort skridt for dig, for når egoet er ved at miste fodfæste(aka dine gamle forestillinger om dig selv) kan det godt manifestere sig som om at DU føler at du er ved at dø, selvom det bare er en psykologisk mekanisme som forsvarer sig selv. Men det er imo et tegn på at en større udviklingsprocess er undervejs. Måske faciliteret af svampene, måske af det at du turde tage dem fordi du inderst inde ønskede forandring, måske noget helt tredje, men immervæk positivt.

Note: Ofte er svampe meget subtile og tilgivende de første gange man prøver dem og men senere kan selv små doser åbne op for angst-og eller forfærdelige tanker og ideer om sig selv, som om man på en eller anden måde skoles for ikke at respektere seriøsiteten i denne form for medicin, metode, organisme mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team