Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2017 20:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2017 20:45
Indlæg: 7
I sidste uge tog jeg sammen med to venner ca. 2,5g svampe hver. Vi havde forventet at det blev vanvittigt med vilde hallucinationer og så videre, men det var slet ikke så voldsomt som vi forventede.
Vi hallucinerede overhovedet ikke, og var egentlig også en smule skuffet over den generelle følelse af trippet, da vi kunne ryge os til en vildere følelse.

Har vi fået en for lille dose af en ringe svamp, eller var vores forventninger for høje?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 21:01 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Det lyder som impotente svampe. 2,5 g af en hvilken som helst art af psilocybinsvampe ville give et stærkt trip, helt sikkert med halluer.
Hvordan fik I dem, og hvad fik I at vide det var for nogle svampe? Og hvordan er de blevet opbevaret?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 21:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2017 20:45
Indlæg: 7
Skal siges at vi stadig kunne mærke dem, men det var slet ikke så sindsygt som vi regnede med. man havde bare en sjov og "forstående" følelse overfor alt, næsten som om man forstod hvorfor alt var som det var.
Vi spiste dem, men fik ikke at vide hvad for nogle de var, og hvordan de var blevet opbevaret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 22:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Måske en meget god ide at sætte sig lidt ind i hvad det lige er man putter ind i kroppen.
er der tale om tørre eller våde svampe?
og hvad søger i med et svampetrip? bare en masse visuals?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2017 08:59 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Det lyder som om du har fået dårlige svampe. 2,5 g knastørre cubensis burde sende jer ret godt afsted.
Har I evt. spist dem lige efter et stort måltid? I så fald kan det godt tage noget af effekten fordi optagelsen bliver spredt ud over længere tid.

Pas på med at blive overmodige næste gang (hvis der bliver en næste gang), det kan jo være at I får fat på nogle betydeligt stærkere svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2017 12:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
og åd i dem på en gang eller løbende? det har også rigtigt meget at sige

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2017 13:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 sep 2017 20:45
Indlæg: 7
Vi åd dem på en gang, og det var tørrede svampe. Vi søgte egentlig bare en masse visuals ja.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2017 16:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009 10:24
Indlæg: 86
Geografisk sted: Universet
Røg i joints i perioden efter i havde spist dem? Det kan også spille ind.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 12:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 aug 2016 00:09
Indlæg: 26
Geografisk sted: Nordsjælland
Fedehasher skrev:
Vi søgte egentlig bare en masse visuals ja.

Dumt. Visuals er "blot" en sideeffekt, det primære er stærke følelser, tanker og virkelighedsændringer. Tag 2C-B hvis I vil have visuals.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 14:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Helligånden skrev:
Fedehasher skrev:
Vi søgte egentlig bare en masse visuals ja.

Dumt. Visuals er "blot" en sideeffekt, det primære er stærke følelser, tanker og virkelighedsændringer. Tag 2C-B hvis I vil have visuals.


Det var da lidt en ubehøvlet måde at snakke om deres valg på, og de er trodsalt begge 2 psykedelika. Desuden findes der ikke kun én hellig altoverskyggende grund til at tage stoffer, så lidt mindre elitær-psy attitude maybe? :D :hjerte:

Citat:
Røg i joints i perioden efter i havde spist dem? Det kan også spille ind.


Efter min mening ville de kun have haft større chancer for visuals så.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 16:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Den gut i fik svampene af har løjet om mængden ? man tror der er 10g men der er faktisk kun 5g, ??

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 17:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
@fudge. Delvist er jeg enig med dig, men jeg er lige så enig med Helligånden. Jeg tror nemlig at hvad han prøver at sige er at de risikerer at få et gevaldigt rap over nalderne hvis alt de tror svampe er, er farver og mønstre.
Ang. cannabis er min erfarring også at det markant intensivere trippet, men kun efter jeg har indtaget min dose. Hvis jeg er alt for skæv før jeg tager min dose, så syntes jeg det forplumre trippet i sådan en grad at jeg næsten kan blive i tvivl om jeg tripper, indtil cannabissen er aftaget tilstrækkeligt og jeg lige pludselig befinder mig på grænsen mellem realiter.
Så mine to øre i denne sammenhæng må være; fast før indtag og ryg først når i kan mærke i hvilken retning trippet går.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2017 21:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2017 06:54
Indlæg: 34
.


Senest rettet af MagicMirror 11 jul 2018 12:18, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2017 04:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Tja, hvis det har været friske svampe, er det jo en ret lille dosis. Hvis de var tørrede burde i ikke være skuffede.
Nogle genmanipulerede afarter af Cubensis mister fuldstændig virkning når de har lagt i lang tid, det har jeg prøvet.
Men den originale Cubensis har aldrig svigtet!

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2018 10:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 08:13
Indlæg: 1
Lyder lidt som min oplevelse med svampe, der er mange faktorer der spiller ind. Jeg har det "problem" at jeg skal spise/drikke en MEGET stører dosis end gennemsnittet for at opnår samme effect.. Jeg tog forleden dag 4Gram tørret vægt, og havde en meget minimal effect(Intense farver og hvis jeg virkelig fokuseret på min trægulv kunne jeg fornemme at det "pulseret" ... Hvorimod min kammerat tog 2gram af samme portion svampe som mig, og havde som han selv beskriver det, et utroligt stærkt trip.

Det er rent gætteri fra min side af, men tror det har noget at gøre med den "orale" indtagelse af stoffet... Jeg bliver heller ikke skæv, hvis jeg "drikker/spiser" weed. Hvorimod hvis jeg ryger det, så skal der nærmest ingen ting til.

Nogen skal bare have mere end andre, måske du er så uheldig at være en af dem... Prøv at oppe din dosis med 0.5gram hvergang, det har jeg selv gjort...

Mine trips er også relativt korte, efter 3 timer er det gerne overstået :S


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2018 14:01 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
WhatupK skrev:
Lyder lidt som min oplevelse med svampe, der er mange faktorer der spiller ind. Jeg har det "problem" at jeg skal spise/drikke en MEGET stører dosis end gennemsnittet for at opnår samme effect.. Jeg tog forleden dag 4Gram tørret vægt, og havde en meget minimal effect(Intense farver og hvis jeg virkelig fokuseret på min trægulv kunne jeg fornemme at det "pulseret" ... Hvorimod min kammerat tog 2gram af samme portion svampe som mig, og havde som han selv beskriver det, et utroligt stærkt trip.

Det er rent gætteri fra min side af, men tror det har noget at gøre med den "orale" indtagelse af stoffet... Jeg bliver heller ikke skæv, hvis jeg "drikker/spiser" weed. Hvorimod hvis jeg ryger det, så skal der nærmest ingen ting til.

Nogen skal bare have mere end andre, måske du er så uheldig at være en af dem... Prøv at oppe din dosis med 0.5gram hvergang, det har jeg selv gjort...

Mine trips er også relativt korte, efter 3 timer er det gerne overstået :S


du svarer altså på en tråd der er næsten et år gammelt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team