Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2017 13:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Hej Psychedlia håber I har et godt råd.
Vi er 4 der sidder og vil spise noget mexicanske mazapetch svampe. Vi har 10g tørre.
Vi har ikke noget vægt, og vi tænker at vi det bliver svæet at øjemåle, så vi tænkte om man ikke godt kunne "knuse/mose" det til pulver og måle det op i glas og nemmere få et overblik over doseringen på den måde? Og så bare spise pulveret


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 13:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Mente mazatapech svampe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 13:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jo det lyder meget fornuftigt.

I stedet for at spise det tørt, kan i overhælde det med ~80 grader vand. Det giver dog et lidt hurtigere onset, et kraftigere peak og et lidt kortere trip, men det kan gøre det lidt nemmere at få dem ned.

Ps. jeg plejer også at indtage de opblødte svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 14:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Hvis i vil være mere sikre på en lige fordeling mellem jer, så kan i bruge en kaffekværn eller på anden måde finhakke det og derefter fordele 4 lige store bunker.
Jeg plejer selv at pulveriserer mine svampe, så jeg har får en mere ensartet fordeling af svampene. Herefter ville jeg drikke dem i en te med lime.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 14:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jo, at pulverisere svampene er en ganske god plan! Det bliver nemmere at eyeballe det på den måde, og endnu en bonus er at det udligner forskellen af psilocybin/psilocin mellem hat og stilk, så I alle får præcis den samme dosis.
Jeg tørrer selv mine i en dehydrator/frugttørrer, og så ryger de i kaffekværnen bagefter. Det spiller.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2017 14:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
I skal da bare lave en omgang te efter min mening. Plejer bare at smide en gryde vand over, få det til at bobble stille og rolig, lige bluse ned når det begynder at boble så småt, smide noget citron i, som vidst også skulle være med at konvertere psilocybin til psilocin og derved give hurtigere onset, og gerne med et lille skvæt honning så kroppen også lige får en liiiiille smule kulhydrater at køre af sted på. Men ja, så kunne i jo bare lave te på alle 10 g og fordele mængden på 4 lige store kopper te, lettere at dosere ens på den led end at eyeballe de tørrede svampe efter min mening.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team