Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 21:44


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 okt 2017 19:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Hej derude.
Skal solo trippe for første gang med svampe her om en times tid, og ville egentlig bare lige høre om hvad jeg kan forvente mig?
Jeg har en del erfaring med forskellige psykedelika (LSD,LSA,Psilocybin og 2C-(x), men jeg har kun solo trippet en gang før på 25i-nbome (1200ug), hvilket viste sig at være et meget blandet trip.
Hvis jeg kunne havde jeg nok haft valgt mit første solo trip med et andet stof end lige Nbome, da det meget hurtigt blev nok meget mærkeligt noget.
Jeg kunne slet ikke finde mig selv til rette i det trip, bodyloadet var som noget jeg aldrig havde oplevet før, og jeg kunne ikke rigtig døje den speedede fornemmelse som det gav mig.
Min hjerne kørte simpelthen så hurtigt at hver gang jeg følte at jeg kom ''det rigtige sted hen'' så gik det ligeså hurtigt over igen.
Det var som om det aldrig gav mig muligheden for at reflektere over de tanker jeg fik.
Dog var den visuelle side af det, noget af det vildeste jeg har oplevet på noget som helst psykedelika.
I 5 timer i streg var hele min lejlighed fyldt med regnbuefarvede fraktaler som smeltede sig sammen med alting omkring mig, men nok om Nbome..

Svampene jeg skal indtage er selv plukkede Spids nøgenhat, dog kun en 15 stykker (hvor meget de vejer aner jeg ikke).
Planen er ikke at jeg skal have mig et voldsomt trip, men det må selvfølgelig gerne kunne mærkes.
Min plan er at bruge lemon tek metoden, så de få 15 stykker får lidt mere at skulle have sagt.
Hvad er jeres erfaringer med at solo trippe på svampe kontra andet psykedelika?
Er der ting i gør inden trippet, som er med til at få jeres ''selv'' hen på det rigtige stadie?
Alt info har min interesse og jeg glæder mig til at høre om hvad i har at sige til det.
Mvh
Desta
:peace:

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 okt 2017 21:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2017 12:25
Indlæg: 3
Først og fremmest sluk din mobil!
Jeg er nyankommen herinde, men jeg har de sidste 5 måneder taget lidt for mange svampe, nok mere end hvad godt er, men jeg lære noget hver eneste gang og håber , samt glæder mig til de opdagelser som jeg har gjort mig, hvilket gør at jeg i fremtiden vil få mere ud af det.

Har selv ikke prøvet spids nøgen hat, kun Hawaiian, Colombian Gold og Changa.
Men glæder mig til at høre din erfaring med dette?! Da du sikkert er i himmeriget lige nu :)

Det bedste ved solo tripning, er at du ikke bliver påvirket af andre medier eller mennesker!!
Du har nok ca. 1,5 tørret svamp i dine hænder. hvilket er minimalt, men da jeg ikke selv kender til Lemon tek metoden, så er det svært at svare på.
Jeg har selv små frø der sætte min lever ud af spillet, når jeg kommer til at tage svampe fremover, for at øge effekten, da min krop ikke er særlig modtagelig og det kan godt koste en del svampe.

Er lidt spændt på at høre om det overhovedet vil ha en effekt på dig i de små mængder!? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2017 14:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Det viste sig at være et dejligt afslappet trip, lige som jeg gerne ville have det.
Rent visuelt var der ikke så meget, men fik nogle fede tankestrømmer, og en masse ting at tænke over.
Næste gang bliver dosen nok oppet med en 10 styks til.
:peace:

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2017 15:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Desta skrev:
Næste gang bliver dosen nok oppet med en 10 styks til.

Dosér hellere i vægt i stedet, så det er nemmere at vide hvor meget du har indtaget. Og i tørret tilstand, naturligvis !

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2017 20:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Halose skrev:
Desta skrev:
Næste gang bliver dosen nok oppet med en 10 styks til.

Dosér hellere i vægt i stedet, så det er nemmere at vide hvor meget du har indtaget. Og i tørret tilstand, naturligvis !

Normalt ville jeg også have vejet dem, men min vægt er desværre i stykker, så det blev til øjemål denne her gang.
Når det kommer op over de 20 stykker så tør jeg simpelthen ikke at lade være, da de kan variere meget i vægt og størrelse.
Men tak for det alligevel :D

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2017 20:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 maj 2014 15:50
Indlæg: 20
Smeagol skrev:
Du har nok ca. 1,5 tørret svamp i dine hænder

Det er nok liige i overkanten.
Der har nok højest været 0.6g i de 15 styks jeg spiste.
Mine tidligere erfaringer siger mig at 30-35 Spids nøgenhat cirka er et gram.
Men igen det kan variere meget.
De svampe jeg spiste igår var lidt en blanding af små og store, så vil skyde på et sted imellem 0.4-0.6 gram.

_________________
"Et godt trip er en sund sjæls reaktion på et sygt samfund"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team