Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 jan 2018 08:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 sep 2017 22:13
Indlæg: 3
Hvilken virkning har de forskellige svampe? Hvilken vil i anbefale? Smager de godt? Hvordan opnår man vildeste trip? Hvor mange skal man spise for at opnå det fedeste trip og kan man godt tage lidt flere for at opnå mere intenst trip? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2018 09:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Umiddelbart lyder det ikke som om at du er klar til det svampe kan give dig, hvis du bare søger det vildeste trip og ikke engang gider at læse lidt op på det selv.

Tjek det her link og læs lidt selv.
https://erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml

Eftersom det er første gang vil jeg ikke anbefale mere end 1g - 1,5g alt efter hvilken svamp du indtager. Den bedste måde at dosere svampe er udfra vægt og ikke antal.
Psilocybin svampe er ikke giftige, så der er ikke noget fysisk at være bange for, men psykisk er det noget helt andet. Psykedeliske stoffer er altså ikke legetøj og ikke noget man skal tage bare for at lamme sig.

Om de smager godt kan ingen svare dig på, jeg kender mange som elsker oliven, personligt kan jeg ikke fordrage smagen. Det samme gælder sjovt nok med smagen af svampe. Jeg synes ikke de smager så slemt, men heller ikke godt, men kender mange som sidder og gagger dem i sig, fordi de ikke kan klare smagen. Personligt synes jeg det er konsistensen, der er værst.


Må jeg spørger om hvor gammel du er og hvad det er du søger i dit svampetrip? Umiddelbart lyder det bare som om du vil have det sjovt og se nogle ting, hvis det er rigtigt er der mange andre stoffer jeg klart vil anbefale dig over svampe. 2c-b er meget mildt rent psykisk, men det er utroligt visuelt og sjovt, men der er ikke det store mindfuck.

I forhold til effekt er psilocybin svampe generelt ens i effekten, men fx. er Amanita Muscaria (Rød Fluesvamp) meget anderledes i effekten. Det skyldes at det psykoaktive stof i Rød Fluesvamp er muscimol og ikke psilocybin, psilocin og baeocystin, som i de fleste normale psykedeliske svampe.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team