Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 feb 2018 17:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 17:32
Indlæg: 2
Jeg skal i næste uge tage ud på et eventyr med nogle venner. Vi er 4, hvoraf den ene er nybegynder samt vi andre 3 har prøvet det 3 gange. Dog er jeg i tvivl hvad angår dose, når det handler om MC Kennaii. Jeg har prøvet at søge lidt rundt herinde, men synes dog ikke jeg er blevet specielt klogere.

Har dog hørt at svampen er meget faverig og intens.

Er der nogle herinde, der har erfaringer med denne svamp og vil fortælle hvad i vil anbefale min nybegynder-ven og vi andre 3.

Vi skal være i et sommerhus og vi kender alle hinanden rigtig godt. Har i nogle idéer til nogle aktiviteter man kunne lave?

Og hvad vil i ellers råde os til at tage med? Frisk frugt er fx en god snack, er der andre spiselige/drikkelige ting, som vil være godt?

Tak på forhånd! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2018 20:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Jo, dem har jeg smagt. De er gode nok - i hvert fald de jeg fik. Jeg spiste 6 g her den 29/01 - og lå bare i min seng i godt 7-8 timer. Der var smæk på. Rejsen har jeg ikke rigtig ord for endnu. Kom igennem helt forløst, men sidder på en måde i et intermediat pga. de forstående verdslige forpligtelser man gør sig, men med en gennemgribende formulerbar følelse af at have fattet noget. Nå. Det til side, så virker de som alle andre cubensis svampe jeg har spist.

Jeg synes at i alle bør indtage samme mængde, men hvad den reelt set bør være, afhænger af jeres individuelle erfaringer. Måske 1,5 - 2,5 g?

Hmm - i kunne håbe på at vejret er med jer og tage en frisbee, et tæppe og en termokande med jer ud til et afsides område hvor i kan boltre jer. Ellers så er tegneblokke, instrumenter og brætspil gode at underholde sig selv og hinanden med, synes jeg.
og hass. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2018 18:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2018 17:32
Indlæg: 2
tak for tippet. Altid dejligt med udfrakommende ideer

God aften


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team