Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jun 2018 11:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2017 19:12
Indlæg: 3
Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at eksperimentere lidt med mikrodosering af psilocybin. Til det formål har jeg fundet europæiske forhandlere på darkweb men jeg er lidt usikker på hvor stor risikoen er for at min forsendelse bliver snuppet i tolden. Både for hele svampe, svampe ekstrakter (væsker) og growkits.

Når man læser om politiets brug af sporhunde (min primære bekymring) så varierer folks svar over de samme temaer:
1) Hunde kan naturligvis trænes til at reagere på svampe men hvordan skulle de kunne kende forskel på psilocybin svampe og andre lovlige svampe?
2) Hunde kan kun trænes til at reagere på meget få substanser, så politiet fokuserer typisk på hårdere stoffer såsom kokain, heroin, etc, og risikoen for at blive taget med svampe er dermed lavere.

Hvad er jeres erfaring? Kan jeg (relativt) roligt bestille eller er jeg ved at bevæge mig ud i et terræn jeg ikke bør befinde mig i? Desuden, hvilke af de tre (hele svampe, svampe ekstrakter og growkits) er at foretrække (fra et told-mæssigt perspektiv)?

Alternativt: Hvad er andre gode kilder til svampe i DK (udover naturen :roll: )

På forhånd rigtig mange tak for jeres råd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jun 2018 13:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvorfor skulle hunden ikke kunne lugte forskel på psilocybin svampe og normale svampe?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 13:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2018 13:49
Indlæg: 14
Et growkit er ikke ulovligt (med mindre sporene er tilsat og begyndt at vokse)....så det fra et lovligheden perspektiv er den mulighed klart den bedste, men man skal selvfølgelig vente en 2-4 måneder på at høste.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 18:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Psilocybin svampe er et så niche stof, at det nok er de færreste hvis overhovedet nogen hunde der er trænet til at opspore det.

Hvis du kan finde en vendor med god feedback, som ikke sender fra Holland ville jeg personligt være trygt ved at gøre det.

Det er selvfølgelig altid på egen risiko, men når nu du spørger så har du mit svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 aug 2018 18:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 apr 2017 19:12
Indlæg: 3
Tak for råd! Jeg endte med at finde en vendor fra DK både for psilocybin og lidt LSD, så jeg var en hel del mere tryg ved disse forsendelser og de dukkede også op helt som forventet :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team