Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 19 sep 2018 05:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2005 01:27
Indlæg: 427
Du skriver nogle fede indlæg Halose :)

Jeg elsker billedet med koen og jeg elsker billedet af solopgangen. Jeg savner den ro og gode energi der er ude på landet.

_________________
"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2018 09:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Etherlungs skrev:
Du skriver nogle fede indlæg Halose :)

Jeg elsker billedet med koen og jeg elsker billedet af solopgangen. Jeg savner den ro og gode energi der er ude på landet.

Jo tak, billedet af koen er dog ikke fra mit indlæg.. Men det var måske heller ikke det du mente? :mrgreen:
Og ja, der er så dejligt afstressende ude på landet. Når jeg engang imellem besøger min far ude på landet, så kan jeg mærke det i hovedet og kroppen i 2 dage efter..
Det føles som en tonic for nerverne. Lige at blive grounded med naturen igen, og jeg kan også mærke at min libido stiger, efter jeg har besøgt ham på landet.. Og det handler hverken om incest eller dyresex :mrgreen:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 07:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg drømte, at jeg fandt nogle nice SN. Men at jeg samtidig afslørede mit spot. Og kørte rigtig meget galt. hmm

Det betyder nok, at jeg bliver nødt til at komme ud og lede lidt, selvom jeg stadig har fra 2013 :D

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 08:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
spaffeh skrev:
Jeg drømte, at jeg fandt nogle nice SN. Men at jeg samtidig afslørede mit spot. Og kørte rigtig meget galt. hmm

Det betyder nok, at jeg bliver nødt til at komme ud og lede lidt, selvom jeg stadig har fra 2013 :D

Afsted med sig! Selvom det er okay klaret, stadig at have rationer fra 2013 :shock:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 08:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Er netop hjemvendt fra en morgenplukker. Da jeg vågnede kunne jeg høre at det regnede, så jeg var meget tæt på at lægge mig til at sove igen, men jeg valgte alligevel at stå op, høvle kaffe og så komme afsted.
Heldigvis holdt det tørt, næsten hele vejen igennem.
Jeg havde det perfekte gråvejr, til at starte med, men det havde jo regnet, og da solen pludselig brød igennem, blev lyset reflekteret i vandperlerne på græsset, og så var det ikke til at få øje på noget som helst.
Jeg krydsede for at solen skulle smutte igen, og det gjorde den kort efter..

Her imens jeg har så god tid, er det rart at kunne tage afsted om morgenen, og samtidig starte dagen med en gåtur, i frisk luft og i landlige omgivelser.
Meget bedre, end bare at vandre fra sengen og over til sofaen, og sætte en film på. Jeg skal allertidligst starte på skole igen om en måned, så lige nu er tiden der til at plukke om morgenen.
Derfor håber jeg også på at hamstre et godt forråd, i denne omgang.

(iPhone)
Billede





Skrabet fangst igen i dag, men hva fa'en:

Billede

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 09:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Den ser fed ud den mark, er det køer der går der?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 09:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeps, det er det!
Sidste år fandt jeg denne mutant på selvsamme mark. Billederne retfærdiggør ikke rigtigt størrelsen på den, men det er en størrelse 44 jeg holder den op imod, på det ene billede.. Den var meget større, end noget andet jeg nogensinde fandt derude:

Billede

Billede


Har det stadigvæk ikke regnet nok, i jeres ende af Danmark?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2018 13:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
nope ikke en dråbe endnu..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team