Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 okt 2018 23:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 okt 2017 17:16
Indlæg: 16
Har idag taget 40 spidsnøgenhat efterfulgt en time senere af vel en 20-30 svampe. Største dosis før dette har været microdosing. Var selv overrasket over at jeg ikke har haft nogen form for indiskutable visuals, men dosisen var måske ikke nok? Jeg brugte ikke meget tid og energi på at lukke øjnene og se hvad der skete.
Mit primære spørgsmål er om det er normalt ikke at kunne tale og måske endda tænke sammenhængende?
Det var som om min evne til at formulere kongruente tanker om min virkelighed og beskrive det med ord var gået i kludder mudder. Det var vitterligt sådan at jeg ikke kunne følge en tanke til ende og forstå hvad jeg overhovedet tænkte i første omgang, og når jeg prøvede at tale var det mest bare mumlende usammenhængende vanvid der kom ud. Det kunne være svært fysisk at formulere ord..
Er dette normalt? Burde jeg være bekymret for dets virkning på mig? Burde jeg bare tage mere for at få visuals? etc etc.
Håber i har noget input :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2018 23:58 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det er helt normalt. Men overvej en anden gang at veje dem, det er lidt lettere at vurdere hvad man kan forvente af et trip, når man har gram vægten

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 00:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 okt 2017 17:16
Indlæg: 16
de vejede 11,33 g komplet friskplukkede. Så det var vidst estimeret at det en en 1,2-1,7g dosis, så synes selv jeg burde forvente flere visuals baseret på hvad der bliver skrevet på internettet, især nu hvor snakketøjet var gået i fuldstændig kludder O_O


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 00:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Niveauet af visuals varierer afhængigt af personen og hvor meget du har taget samt hvad du laver i dit trip (IME er visuals tydeligere hvis jeg er alene i et mørkt rum). Det kan det også variere fra trip til trip. Desuden er det nemmere at se CEV (closed eyed visuals) end OEV (open eyed visuals).

Det er ganske normalt at ens evne til at artikulere sig kan være fuldstændig smadret. Nogle gange er det nærmest umuligt for mig at kommunikere med andet end grynt/mærkelige lyde og kropssprog, måske med stor anstrengelse kan det lykkedes at få stablet en simpel sætning sammen.
På LSD har jeg endda oplevet at tanker kan stå krystalskarpt i sindet og jeg har en idé om hvordan den skal formuleres, men så snart den tanke skal udtrykkes verbalt bliver det noget værre maltrakteret lort, og jeg må ofte bare give op.

Nogle oplevelser har også været så 'ude af denne verden' at det at skulle beskrive det med ord er totalt umuligt. Kan også nikke genkendende til det der med ikke at kunne følge tankerne til ende, enten fordi min hukommelse var shit, jeg bliver distraheret eller også fordi det føles som om tankerne nærmest morphede sammen med andre tankeprocesser/følelser/perceptioner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 00:13 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Tips er meget individuelle, og hvad der for nogen giver et visuelt, og mindre "tankevækkende" trip kan være lige omvendt for andre. Regn med Ca 1,1-1,3 i runde tal. Og alt efter hvor længe du har fastet før indtagelse kan effekten variere. Men det er en fin begynder dosis hvis du spørger mig. Håber dit trip har været fedt og måske endda lærerigt

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2018 07:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det lyder meget normalt det du har oplevet. Grunden til at vi anbefaler de lidt lavere doser herinde til første gang er at vi ikke kender dig. Jeg har venner der kan tage 5 gram cubensis og så har jeg også en ven der fik dødsangst af 2 gram. Jeg har et sweet spot omkring 3,5 gram. Pointen er at man bliver nød til at bygge sig selv op til sit sweet spot. Det er jo nemmere at tage flere næste gang, end at tage færre svampe mens man tripper.

Det er dog også vigtigt at huske på at bare fordi de virkede svagt på dig denne her gang, så behøves de ikke at gøre det næste gang. Det er jo en svamp man indtager og potensen kan godt svinge fra svamp til svamp. Så bevæg dig langsomt op i dosis. Svampe og LSD har ikke en liniær dosis/effekt kurve. 1 +1 er ikke lig med 2. Du bliver meget mere påvirket af 2 g spids nøgenhat end 1 g. Når du siger du ikke har indiskutable visuals? Så lyder det lidt som om at du forventer visuals fra en anden verden. Min erfaring er at OEVs udspringer fra det du ser og CEV fra det du tænker. Ved lav påvirkning er det altså ikke visuals fra en anden verden man får, men de sanseindtryk man får bliver forstærket og forvrænget. Man skal altså give sig selv lov til at falde i staver over et mønster eller et stykke musik (med lukkede øjne) før at det rigtig begynder at spinne.

Jeg har en ven der skulle trippe et par gange før han "lærte" at se visuals. Han prøvede både LSD (fra samme batch som jeg selv bruger) og 3 grams svampe doser uden nævneværdige visuals. Men så en dag fik han et gennembrud. I følge stanislav grof, kan "neurotiske" mennesker godt have svært ved at give slip, det kan være det er det der er sket for dig og min ven? Jeg ved ikke om du kan betegnes som neurotisk, men min ven kan i hvert fald godt have et lidt fastlåst tankemønster nogen gange.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team