Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 okt 2018 21:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2018 19:10
Indlæg: 1
For 6 dage siden, på en lille ø i kongeriget Danmark, nord for Tyskland (mindre konge, en del mere rige).
Klokken var ca. 15, da vores helte, på deres jernheste, begav sig ud på en fart mod den forjættede "Højhøj". De havde hørt mange sagn fortælle at højen havde en magisk hemmelighed på niveau med Medusas Patter. At slikke Medusas patter. Med salt, citron og frisk rødspættefilet. Tilbage til vores heroiske narrativ. De red hårdt mod vinden i mangen timer. Omsider nåede de den forjættede pat i jorden. Her søgte de manden med den spidste hat. Alt hvad de vidste om manden var at han satte pris på lugten af afføring og aldrig kom ud før efterårets kulde. Efter mange timers søgen havde de hver fyldt en sæk med magiske urter. De red straks tilbage hvorfra de kom for at smage på de magiske urter. De delte blot en lille smule af deres fund, men nok til at føle magien tænkte de. På trods af deres forventninger gik timerne uden at magien lod sig mærke. Det var blot de mange joints der trængte ind i deres bevidsthed.

for 2-5 dage siden (ca.)
Efter et par travle arbejdsløse dage, med elektronisk teater, drageimitationer og boblebadsdykning, drog den ene af hvor helte i Føtex, da rygterne sagde at der var kommet en pakke fra det fjerne Højsomsnotistan. I Føtex blev han mødt af en kummerlig og usoigneret dreng på ca 9 år. Drengen bukkede og skrabede og hentede fluks pakken, mens han hviskede "straf mig ikke Føtex-overlords, jeg er jer underlegen". Med blandede følelser begav Helt #1. sig hjem, glad for sin pakke med magiske nødder, men lettere traumatiseret over mødet med Føtex's ansættelsesforhold. De to helte mødtes endnu en gang, for at spise de magiske nødder, med håbet om at blive fucking høje. På svampe. Nødderne er svampe. Urterne var også svampe. Det handler om svampe det her ok, det er derfor vi har postet det under "svampe", læs nu bare videre. OK!?!?

På trods af at heltene delte hvad der ifølge hjemmesiden var en høj dosis var resultaterne endnu en gang skuffende.
For at gøre en ret kort historie en del længere vil jeg ikke nøjes med at fortælle at de ikke blev nær så høje som de regnede med, men også inkludere en opskrift på kalvehjerner:

Ingredienser: Google er din ven og jeg er ikke særligt engageret

Fremgangsmåde: (ja, det virker super overflødigt når nu du har googlet ingredienserne, det fremgår sikkert på samme side hvordan skidtet skal tilberedes)

Udblød brisler eller hjerne i koldt vand,derefter lægges de i koldt vand tilsat 3 spsk eddike pr. liter.Fjern forsigtigt så meget af den ydre hinde som er muligt,uden at rive hjernene eller brislerne i stykker.Rens brislerne eller hjernerne ved at skære alle uregulære stykker og vedhæng fra.Brislerne eller hjernerne lægges i en gryde og dækkes med vand,tilsæt salt og saften fra en 1/2 citron og lad det snurre uden låg i 15 min.Tag brislerne eller hjernerne op og lad den dryppe af og dup dem tørre på køkkenrulle. SMØRSAUCEN:Smelt 12 spsk smør i en lille gryde.Sæt eddiken over i en gryde og lad det koge ind, til der kun er en spsk tilbage.Brun det klarede smør og hæld den indkogte eddike i.Smag til med salt og peber. Evt. kan du også dyppe penis i gryden 4 måneder inden du laver retten og så flytte til Canada ved næste fuldmåne og leve af dit eget tis og digestive kiks. Brislerne eller hjernerne lægges i og gennemvarmes.
Read more at https://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/ ... Ub8XpZs.99

Vor Helte oplevede saaledes ikke det Trip de saa soegmodigt laengtes efter, men dog en smule fnisen og let snurren i Lemmet.
De forventede et Fyrvaerkeri af noegne Dyr i glansfulde Laederdragter, en knas toer Maanetsunami af syngende Vinsjatter. Men ingenting. Næsten igenting. Kun fnisen. Og snurren i Lemmet. På en af heltene. Hvem? Læs videre få at få den fulde ucensurerede sandhed..?

NU VIDERE TIL EVENTUR (ikke en stavefejl idiot!)

For 0 dage siden (I dag (Ca.))
For præcis 2 dage siden hentede vi så lige nogle flere svampe ude ved den samme og altså også før omtalte "Højhøj" hvor vi troede vi var heldige men ikke var det på et tidligere tidspunkt i historien. Denne gang var vi dog lidt bedre forberedt, vi havde rent faktisk ved hjælp af internetet undersøgt hvordan de magiske svampe vi søgte så ud, så vi følte os uovervindelige og var sikre på at blive fucked up denne gang. Vi tog en kæmpe pose med "MADAGAFANTALASTISKE URTER" (stadig f***ing svampe, hvis du er i tvivl så gå dog hjem eller sådan noget. Hils Lars.)

For 0 dage siden (eller nærmere for ca. 4 timer siden til nu måske)
Helt #2. Kommer hjem til Helt #1. Og de er begge meget begejstrede, for de tænker at denne gang bliver de super mega fucked. De samlede rigtig mange urter forleden dag så der er gode odds. Urterne har i mellemtiden ligget i en pose. En plastiskpose. Hvilket set i bakspejlet ikke er det optimale sted at opbevare magiske urter i flere dage, særligt ikke når urterne er helt friske og fugtige.

I dag klokken ca. 16
Helt #1. hilser på Helt #2. Helt #2 Styrter ind i køkkenet og begynder at flå alle skabe og skuffer op. Jeg tænkte, eller Helt #1. tænkte, eller tænker stadig, at det var lidt voldsomt men Helt #1. ville også gerne være fucked.
Helt #2. fandt hurtigt en passende si og fandt den magiske pose frem. Desværre var den, som der tidligere i historien blev hintet ret kræftigt til, blevet til en råden klump "urte" mos hvis stank nærmest kan beskrives som et fæcesmonster fra den 7. Ring af Helvede med en meget agressiv fodsvamp. Eller nej, nærmere bare som tyndskid. Det lavede Heltene ( Altså helt #1 og Helt #2, bare så der ikke opstår unødvendige misforståelser eller overflødige fejltolkninger af den indtil videre så medrivende prosa- DE LAVEDE DET så til te og drak det...

Det virkede ikke. Heltende så desperate på hinanden og blev enige om at vi må gøre noget i morgen.. Altså os. Heltene.

To be contunioiues.

P.s. Heltene har tilsyneladende brug for lidt hjælp. Nogen råd med hensyn til tørring og evt. rektal hygiejne.? (altså tørring af svampe)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2018 22:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg ville gerne have kommet med noget brugbart, hvis ikke det var fordi din tekst er så hysterisk overkæk, og rodet.
Eller, jeg må alligevel hellere prøve, selvom jeg synes det er svært at finde hoved og hale i suppen.

Kan hele lortet koges ned til at du mangler hjælp til tørring af svampe? Og skal det forstås sådan at de 'SN' I troede I fandt i første omgang, ikke var SN alligevel? Og det var de heller ikke anden gang, og at det først var 2. gang at I undersøgte hvordan SN så ud, inden I tog afsted?
Jeg orker ikke at læse teksten igen..

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team