Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 okt 2018 18:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2018 18:41
Indlæg: 1
Hej Psychedelia,

Det her er min første tråd på sitet, så henvis mig gerne hvis det er dobbeltkonfekt og besvaret 100-vis af gange i forvejen : - )

Jeg er 28 år og har hele mit liv eksperimenteret med cannabis, coke og mdma - men ikke noget mere psykedelisk end det.

Jeg har nu fået fingrene på nogle Hawaiian shrooms, som mig og en rigtig god ven vil prøve at tage en hyggelig weekend i sommerhus.

Da det ikke er noget vi har prøvet før vil jeg meget gerne høre fra nogle herinde ifht dosis og nogen forbehold vi skal tage?

Vi er, som udgangspunkt, på udkig efter en blød start hvor vi begge stadig er "til stede" og kan snakke og dele oplevelsen med hinanden.

På forhånd mange tak for jeres tid.

// Tripnewb


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2018 19:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Læs, læs og læs, og forbered jer grundigt, så skal i nok få en god oplevelse :)

Hvis I intet kender til en psykedeliske oplevelse, så kan i starte her: https://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/13408272/fpart/all/vc/1

Kender ikke styrken på den strain i har, så vil ikke udtale mig om dosis. Men er sikker på andre, kan byde ind med et kvalificerede bud.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team