Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2019 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Beklager det sene svar men har haft en masse at se til.

Min fremgangsmetode har skiftet sådan lidt frem og tilbage men fælles er at jeg tager ca.en halv til en trekvart dosis af det jeg normalt ville spise og koger noget vand og putter godt med citron saft eller citronsyre i vandet.
Derefter morter jeg de tørrede svampe så meget jeg kan tørre, og hælder et halvt shot af vandet i og laver det til komplet mos.

Så tilsætter jeg resten og drypper evt. lidt Voltarengel i ca en halv teske, eller andre midler for at højne optagelsen. (Dunno, om det faktisk virker men det tyder på det, mht. intensiteten.)

Så blander jeg ca. en standard kaffekops fuld vand ned i og lader det stå og trække lidt. Til slut blender jeg det med en stavblender i et par minutter og gør klar til affyring.

Jeg har haft bedst held med kanylen eller sprøjten men er ikke færdig med at forsøge mig med min halve meter slange, som efterhånden ligner en fjeder af alt det press og modstand den har mødt.

Man kan derefter faktisk dosere en del højere hvis man vil forstørre peaket, da ubehaget stort set ikke kommer, i hvert fald for mit vedkommende. Er heller ikke vant til at trippe hjemme med mig selv, men kvalme og "hyperspace-noia" plejer at manifestere dig under alle omstændigheder men oplever jeg ikke i samme grad her, da det virker mere rent og klart i det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]