Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 02:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 okt 2018 14:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
.


Senest rettet af Urinus 20 jul 2020 14:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 15:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
:gud: :hjerte: :peace:

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 15:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Fantastisk at læse denne tråd! :lol:

Det giver ordet "røvraket" en helt ny betydning! :D

Men... Er det ikke nok at skyde det op i endetarmen? Kan slimhinderne der ikke absorbere det? Tænker at en halv meter slange er ret meget at manøvrere op i rumpen på sig selv? :shock:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 18:39 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
:peace: Du er for sej mand :-D

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 18:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Obama skrev:
Fantastisk at læse denne tråd! :lol:

Det giver ordet "røvraket" en helt ny betydning! :D

Men... Er det ikke nok at skyde det op i endetarmen? Kan slimhinderne der ikke absorbere det? Tænker at en halv meter slange er ret meget at manøvrere op i rumpen på sig selv? :shock:


Nemlig! Shooting from Uranus - Budum Tiss.

Selvom der ikke var meget information på området, lød det i flere tråde til, at det helst skulle så langt op som muligt.

Det skal også siges til mit forsvar at det ikke var en halv meter haveslange jeg havde forsøgt manøvreret op bag i, men en ret tynd og smidig slange fra et kateter. Selvom det ville have sjovt at skulle forklare naboen hvorfor man havde "lånt" godt 1 meter af deres haveslange og bagefter rendte forvirret rundt og grinte tosset.

Jeg havde læst at virkningen skulle være næsten lige så hurtig som IV hvis den rammer direkte op i tyndtarmen, men her tog det ca. 20 minutter før den ramte men det gjorde mig faktisk ikke spor. Syntes det var rart med lidt come-up-tid til lige at omstille psyken og kroppen.
Men blev ret imponeret, da jeg aldrig har følt så meget eufori på svampe alene, da de der giftstoffer som er svære at nedbryde, normalt giver mig noget ubehag som tit er med igennem det meste af trippet.

Har hørt folk især gør det med Peyote da det også kan give en svær omgang trip/søsyge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 19:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
10/10, would read another guide.

Ved ikke lige om du har skrevet det, men man skal nok have tømt ryggen en eller flere gange, før man kommer dem op.. Ellers kan fæces vel tage en del af effekten?

men gg

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 19:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tiltrængt, tak <3

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 22:14 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2018 18:40
Indlæg: 6
Geografisk sted: Gylland
Haha hvor er det godt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 okt 2018 23:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
spaffeh skrev:
10/10, would read another guide.

Ved ikke lige om du har skrevet det, men man skal nok have tømt ryggen en eller flere gange, før man kommer dem op.. Ellers kan fæces vel tage en del af effekten?

men gg



Ja, det er nemlig rigtigt, og glemte jeg også at nævne. Fæcalie-effekten har nemlig også noget at sige og man ønsker i den grad ikke at returnere sine små fangster ud i kloaksystemet, især ikke i de her år hvor de ikke gror som de plejer.

Måske jeg skal begynde at gå rundt og skide forskellige steder jeg gerne vil plante sporene dagen efter et trip, sådan meditativt som en slags eftertrips-aktivitet. - Kunne måske godt ende med at være ekspressvejen til den lukkede sådan at rende rundt og sjatpølle på forskellige græsplæner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 11:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Det er sku da en mega god ide! jeg knækker mig altid på diverse substanser, fordi min mave bliver utilfreds med mig.
Hvor meget te hældte du i røven? Sev teen ud eller blev det deroppe?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 12:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Mr. Gone skrev:
Tror du der ville være bedre metoder til administration, end sådan en kateter-slange?

Hvor får man i det hele taget fat i sådan en slange?


Jeg kunne ikke komme igennem den sidste ringmuskel så jeg tyede til en plastickanyle selvfølgelig uden nål på, og sprøjtede det op i endetarmen og satte mig på hug, da jeg fandt ud af at den næsten åbner af sig selv så.

Jeg købte mine over Amazon søgte på Catheter og så fik jeg en masse smidt i hovedet for under en 10'er stykket.

Sprøjten virkede dog udmærket selvom der var lidt delay på, men giver ikke op, da jeg har hørt at tyndtarmen skulle være the shit hvis man altså får den tømt for the shit.

FiveHours skrev:

Hvor meget te hældte du i røven? Sev teen ud eller blev det deroppe?


Lavede ca. en halv kop af 2 omgange og da det ikke virkede tog jeg og skød noget ekstra varmt vand op for at skabe overtryk så det blev presset længere op. Det gjorde så nok at virkningen måske blev fortyndet en anelse, men ellers kan man eksperimentere med forskellige grader af potens i ens te. Jeg mener at det er vigtigt at man holder den forholdsvis sur, evt. med citronsyre måske, da Psilocybin har brug for surhed for at blive til Psilocin har jeg ladet mig fortælle.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 13:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Spændende tråd :)

Der findes masser af udstyr der er beregnet til at gøre rent i endetarmen(og nogle der gør rent meget længere op). Søg fx på intimrengøring på diverse sexshops.

Muligvis kan udstyret også bruges til at lægge ens opløsing op med?

Jeg må advare om at bruge haveslanger eller andre ting i endetarmen - man kan NEMT skade sig selv!

/BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 18:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hvordan er det ellers med rengøring af røven??? Har altid tænkt at det er skidt, da det vidst er meget letpåvirkelig system af bakterier og sådan. Kan ens ræv klare vandspulibg ezpz???

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 21:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
BluePill skrev:
Muligvis kan udstyret også bruges til at lægge ens opløsing op med?

/BluePill


Vil jeg sagtens tro det ville være suverænt til. Dog ville en stor sprøjte og en tynd slange som kunne lirkes op virke lige så fint, vil jeg mene. Jeg brændte også lige spidsen af slangen med en lighter så den ikke havde spidser og skrabede mere en nødvendigt.

Læbepomaden skrev:
Hvordan er det ellers med rengøring af røven??? Har altid tænkt at det er skidt, da det vidst er meget letpåvirkelig system af bakterier og sådan. Kan ens ræv klare vandspulibg ezpz???


Det kan den sagtens, det er faktisk værre at indtage alkohol og penicillin osv. mht. tarmfloraen har jeg hørt. Så længe man bare skyller ud med lidt lunkent vand igennem nogle gange og ikke pumpspuler 5 liter skoldhed sæbevand halvvejs op til mavesækken så tror jeg næsten det er sundt at få renset lidt ud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2018 19:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Læbepomaden skrev:
Hvordan er det ellers med rengøring af røven??? Har altid tænkt at det er skidt, da det vidst er meget letpåvirkelig system af bakterier og sådan. Kan ens ræv klare vandspulibg ezpz???


Ja, ellers søg på anal douche. Princippet er det samme = vand op i røv, hold vand inde i et par sekunder eller 20, tøm ryggen. Repeat and rinse indtil vandet er nogenlunde rent når det kommer ud.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2018 19:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Kan du ikke gå lidt mere i detaljer med doseringen og fremstilling af teen?

/BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 08:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 okt 2018 22:13
Indlæg: 14
Held og lykke med jeres analfiksering :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 09:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
storecigaretter skrev:
Held og lykke med jeres analfiksering :D

You're missing out!

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2018 18:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Beklager det sene svar men har haft en masse at se til.

Min fremgangsmetode har skiftet sådan lidt frem og tilbage men fælles er at jeg tager ca.en halv til en trekvart dosis af det jeg normalt ville spise og koger noget vand og putter godt med citron saft eller citronsyre i vandet.
Derefter morter jeg de tørrede svampe så meget jeg kan tørre, og hælder et halvt shot af vandet i og laver det til komplet mos.

Så tilsætter jeg resten og drypper evt. lidt Voltarengel i ca en halv teske, eller andre midler for at højne optagelsen. (Dunno, om det faktisk virker men det tyder på det, mht. intensiteten.)

Så blander jeg ca. en standard kaffekops fuld vand ned i og lader det stå og trække lidt. Til slut blender jeg det med en stavblender i et par minutter og gør klar til affyring.

Jeg har haft bedst held med kanylen eller sprøjten men er ikke færdig med at forsøge mig med min halve meter slange, som efterhånden ligner en fjeder af alt det press og modstand den har mødt.

Man kan derefter faktisk dosere en del højere hvis man vil forstørre peaket, da ubehaget stort set ikke kommer, i hvert fald for mit vedkommende. Er heller ikke vant til at trippe hjemme med mig selv, men kvalme og "hyperspace-noia" plejer at manifestere dig under alle omstændigheder men oplever jeg ikke i samme grad her, da det virker mere rent og klart i det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2022 20:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Meget skuffende at OP har rettet tråden her. Det var psychedelias bedste tråd til dato

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team