Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 nov 2018 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2018 16:30
Indlæg: 7
:lol: Hejsa alle venner af vores dejlige natur og hvad den bringer..
Har høstet min første gang og fik 220g "Golden Teacher..
Har lagt growth-boxen i køleren, så ca 12 timer og så skal der bare gro nye op til 2. flush..

Største af mine 'Teachers', vejer 50g!!!
Skal lige finde ud af hvordan jeg får vedlagt foto's…
Er HEEELT ny herinde... Min første tråd!!
Men er helt vild efter at ha' fået over 200 g Golden Teacher, og der er 5 flushes i alt..


Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg bedst tørrer dem, uden de mister effekt...

Har haft en blæser til at stå og tørre dem og har nu stillet dem i vindueskarmen med
samme temperatur som når jeg dyrker : 24 grader Celsius.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 14:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2018 16:30
Indlæg: 7
HJÆP/RÅD SØGES.... Har netop høstet 2. flush fra mit 'Golden Teacher'-Growth Kit...

NU KOMMER 100mia D$llar-spørgsmålet. Har fulgt deres vejledning & oversvømmet plast-beholderen med vand & stillet den 12 timer i køleskab..
Som har givet 2. høst...

SKAL DE SKYLLES IGEN OG DEREFTER I KØLEREN; EFTER HVER GANG???
Eler skal jeg bare lade de svampesporer, der lægger i et fint net over den 'granulat' d gror i....
Vil ikke overkill'e mine små magiske venner med vand... Der er 34grader, med fugt siddende på siderne af posen..
Såjeg må følge min intuition og bare se om der ikke hopper nye op...
MEN GODE RÅD ER Super Top Karma, der bliver givet 666 gange tilbage via cyberspace..... Help Me ...Damn Cubensis Teachers!! ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2018 18:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja. Dog er det lidt overkill at smide den i køleskabet, men følg bare vejledningen de har givet.

Kittet bliver ved med at gro flushes så længe der er næring til svampene. Det slutter ved at der enten ikke kommer flere svampe frem eller også går der mug i kittet pga. myceliet er blevet for svagt til at modstå trichoderma sporerne.

De svampesporer der er blevet smidt på kittets overflade er ubrugelige. Du skal tage et print fra en af svampene og gro det meget mere sterilt end der er nede i posen og med logget frisk næring. Prøv at læs lidt op på PF tek. Det kan give dig svampe resten af livet hvis du gør det ordentligt og tager nye print i ny og næ.

Så længe du ikke overdriver med vand, så drukner du ikke dine svampe. De elsker vand.

34°C er for meget IMO, da det giver en meget bedre grobund for bakterier. De gror lidt hurtigere, ja, men de gror fint ved stuetemperatur, så jeg ved ikke om det er risikoen værd, men hvis du er på 3. flush, så er det næsten også ligemeget. Jeg tror ikke du får hevet meget mere ud af det kit. Mit max er 5 flush ved PF tek og det 5. flush var nærmest ikke besværet værd. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team