Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 dec 2018 01:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 dec 2018 01:23
Indlæg: 3
Hej Psychedelia, jeg har gået og været dybt fascineret og nysgerrig omkring psykedeliske stoffer i en årrække nu, jeg føler mig nu klar i en alder af 23 på at bevæge mig ud i mit første svampetrip, regner med at det skal være omkring foråret, men jeg kan godt lide at forberede mig i god tid og researche en hel del før jeg bevæger mig ud i en oplevelse af sådan potentielt livsændrende karakter som psykedelia er, jeg er godt erfaren med meditation og rituel bevidsthedsændring og vil gerne have en oplevelse der er lidt mere en bare højt humør, let tankeændring og milde closed eye visuals, alt det kan jeg allerede opnå gennem en god gang dyb meditation, men samtidig vil jeg heller ikke ædes fuldstændig op af voiden allerførste gang, jeg vil gerne opnå et trip af en lidt spirituel karakter, rimelig tankeændring og moderate visuals (visuals er dog ikke lige så vigtigt som de andre ting), jeg tænker at en dosis på omkring en 2 gram tørrede cubensis eller 1 gram tørred SN ville være en fin førstegangs dosis, som vil have en rimelig effekt men stadig ikke være i den helt milde ende, jeg skal gøre det i skoven sammen med en rigtig god ven som jeg stoler på der også har en del erfaring med svampetrip, der vil også blive lavet en playliste med god musik vi begge kan lide og masser af tæpper, sovepose og bål, jeg vil bare lige have et par second opinions om det er en rimelig første gangs dosis i forhold til det jeg søger og min set and setting? Jeg er en tæmmelig stor fyr op omkring 120 kg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2018 11:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror der er en god side til hvad du søger. Du lyder til at være ret velovervejet og det tror jeg faktisk er det vigtigste. Den ven jeg har der fik det dårligt af svampe, han manglede den lyst til det som du beskriver. Han tog samme dosis, så det er ikke nødvendigvis sjov og ballade for alle at spise 2 gram. Men han er en lille spirrevip, så du skal nok kunne klare 2 g.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2018 15:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 dec 2018 01:23
Indlæg: 3
Mange tak for svaret, jeg tror jeg starter med 2 gram til den første gang, kommer lige stille ind og hilser høfligt på svampen og lære den lidt at kende først så at sige, hvis jeg ønsker et mere intensivt trip fremover vil jeg nok forøge dosen til omkring 3 til 3.5 gram næste gang, jeg er næsten sikker på det bliver en god oplevelse, men er lige lidt forsigtig just in case, man må ikke glemme at huske og respektere hvor instense små ting de kan være, de små finurlige svampe, forresten hvis vi får SN i stedet for Cubensis skal man så regne med ca. halv dosis? De skulle være en del mere potente så vidt jeg har læst og 1 gram tørrede svare til ca. 10 gram friske ikke? Jeg vil lige være helt sikker så jeg ikke ender med at æde en meget større dosis end planlagt hvis vi får dem friske :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2018 15:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
I får ikke spidse der er friske på denne tid af året.
Jeg mener at et gram spids svarer til 1,7-1,8 gram cubensis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2018 22:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 dec 2018 01:23
Indlæg: 3
Nej det gør vi nok ikke, men vi kan vel godt risikere at få friske Cubensis? Der svarer 1 gram tørrede til 10 gram friske ikke? Det kan godt være jeg formulerede det lidt dårligt, jeg rambler lidt nogle gange hvis jeg først rammer et flow, tak for svaret det er meget rart at få styr på doseforholdene mellem de forskellige arter :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2018 22:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
LokesGalskab skrev:
Nej det gør vi nok ikke, men vi kan vel godt risikere at få friske Cubensis? Der svarer 1 gram tørrede til 10 gram friske ikke? Det kan godt være jeg formulerede det lidt dårligt, jeg rambler lidt nogle gange hvis jeg først rammer et flow, tak for svaret det er meget rart at få styr på doseforholdene mellem de forskellige arter :D


ja 1-10 er et meget godt bud :)

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team