Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2019 17:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
hej, jeg ny her og ville høre om det er ulovligt at få sendt magiske trøffler til Danmark?

har ledt og ledt og kan sgu ikke finde ud af om det er noget de går meget op i eller ej?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 17:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hejsa! og velkommen til! nej, det er desværre ikke lovligt!..
vh S

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2019 20:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
STWOD har desværre ret, på trods af at du nok kan finde kommentarer der siger noget andet på internettet. Enten er kommentarerne gamle eller også kommer de fra en der ikke ved noget om lovgivningen. Du spørger om de går op i det, der tror jeg svaret er lidt anderledes. Synes oftere man hører om folk der er blevet taget i transport af alle mulige andre substanser (såsom kokain, cannabis, MDMA osv). Jeg tror at risikoen er lidt lavere ved svampe og det tror jeg bl.a. skyldes at hundene vidst ikke trænes i det og at tolderne kigger mere efter pulver/piller og sammen pressede plader. Svampens form er simpelthen ikke ligeså suspekt for dem. Endnu mindre suspekt tror jeg det er at bestille growkits og dyrke selv.

Men det er selvfølgelig blot en teori (jeg har ingen kendskab til toldernes egentlige arbejdsform) og der er altid en risiko forbundet med at bestille den slags på internettet. Så hvis du har mulighed for at bestille med tumblede bitcoins på en computer med tails eller lign. så er det self at foretrække. Uanset hvad du gør, skal du selvfølgelig benægte alt kendskab hvis du bliver snuppet.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2019 18:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
Hector Salamanca. Der står ellers på denne side *engelsk* "The United Nations confirms that only mushrooms or other species containing psilocybin that are on the list of banned substances are illegal. Sclerotia (magic truffles) are not on this list and are therefore legal products."

Og denmark er jo med i UN, så tænker lidt om reglerne er med der? ://


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2019 14:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2019 14:32
Indlæg: 5
Hej whynomakua,

Det er desværre ikke lovligt, nej. Det er dog stadig muligt at få dem tilsendt uden de store problemer. Kender flere der har gjort det og har selv gjort det med div. svampekits. Der er selvfølgelig en risiko ved det, især da det oftest sendes fra lande såsom Holland, som er en af høj risiko eu-landende.

vh.
DTI


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 13:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Lovligt eller ej har vi mangt en gang bestilt trøffler hjem. Har aldrig oplevet, at de ikke kom frem, men tænker da bestemt, at de af og til bliver snuppet i tolden.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team