Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 maj 2019 19:58 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hej psychedelia.

Det er ved at være et par års tid siden det sidste trip, og der er løbet meget vand i åen sidenhen.
Nu er det snart ved at være tid til et svampe trip igen.
Set og setting er næsten ved at være på plads, men der er lige nogle ting jeg ikke har helt styr på.
Dosen er et stort spørgsmål. Jeg mener at sidste gang var 2 g af typen cubensis (formodentlig) men jeg kan ikke huske det 100%.
I følge "5 LEVELS OF THE PSYCHEDELIC EXPERIENCE" fra youtube har jeg vidst aldrig opnået højere end level 2
og sigter efter et niveau 3 med knald på det visuelle osv.
Spørgsmålet er hvor meget der skal til? Forventer at tage de mexicanske og har en idé om en dosis på 2,5 g?

Der skal være mulighed for noget lattergas og evt. ketamin til trippet, men sidstnævnte er kun et måske.
Kan ikke gennemskue om det er en god kombi, at tilsætte ketamin til trippet, eller om det hele bare bliver mudret?
Har da læst lidt med herinde, men kan ikke få et klart svar på om det er et go eller no go.
Har mere erfaring med ketamin end svampene.
Er klar på at blive blæst bagover, og føler mig mentalt på plads til lidt mindfuck og få åbnet op for underbevidstheden men om ketamin hjælper på det er jeg sgu lidt i tvivl om.
Ketamin - go eller no go? Hvorfor?
Lattergas - Tager i det på peak eller på comedown?
Note: Jeg er et hardhead mht. de fleste stoffer, og kan tage en del mere end mange andre, og være mindre påvirket.
Har ingen tolerance overfor nogle stoffer overhovedet.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2019 21:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Hvad er din set og setting? Hvad er din sædvanlige setting?

I min erfaring har disse faktorer helt ufatteligt meget at sige om dybden og karakteren af din oplevelse. Er det gak og spas med vennerne, eller snakker vi et solo trip i et HELT mørkt rum med kvalitets headphones og en nøje udvalgt playliste?
Selvfølgelig har dosis også noget at sige omkring intensiteten af oplevelsen, og generelt set for rusmidler gælder det da også at en større dosis == større påvirkning. Dog synes jeg ikke helt man altid kan regne med at det holder stik når vi snakker psykedeliske substanser. Her er det som om at set og setting også har en seriøst ubegribelig voldsom stor indflydelse.
Kan desværre ikke lige hjælpe dig med dosis eller kombinations spørgsmål, men ved øgning af dosis vær da opmærksom på begrebet ikke lineær dose-responskurve.

Vil der også blive røget Cannabis under trippet? Det kan seriøst sparke et trip op på et helt andet niveau, så pas på med den kombination. Dog virker Cannabis forskelligt på folk, men generelt set så undervurder ikke hvad et par gode lunger af en hidsig bønne kan gøre hvis du timer det korrekt.

Bare min erfaring, ved ikke om det kan bruges.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2019 09:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg planlægger et solo trip for første gang hjemme.
Der bliver kun indtaget svampe, lattergas og evt. Ketamin hvis det passer ind.
Har lavet en playliste med 5-6 timers psytrance/goa, så med et super lækkert headset med en konge bas skal det nok blive lækkert.
Det bliver muligvis et mørklagt rum, men er ikke sikker da jeg hurtigt bliver underlig i hovedet når jeg er helt ædru.
Planen er at synke ned i sædet i min sofa, og lade svampene gøre sit arbejde.
Så det er mere terapeutisk end fest og farver.
Laver et fad med frugt, og sørger for at få et godt måltid et par timer inden trippet.
Har godt læst at flere anbefaler at indtage svampene på tom mave, men føler lidt jeg har måttet undvære føden i 8 timer + pga. Manglende appetit under og efter trippet.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2019 11:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej WubbaDubDub! :)
Du kan sagtens spise et måltid, så længe du ikk indtager svampene lige efter.. bare det ikke er et voldsomt tungt fedet et med overmængder osv..
et let måltid -og som du selv skriver så er et par timer nok!
lattergassen er vel efter lyst, på peak hvis den lige skal ha et nyk mere, og comedown hvis du vil strække trippet lidt. ku jeg forstille mig.. (jeg har dog ikke selv blandet de to)
har du prøvet hhv. ketamin og lattergas før?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2019 16:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hej STWOD! :)
Okay det lyder også meget fornuftigt at få lidt at spise inden trippet.
Jeg tænker at lattergassen effekt er kortvarig som altid, det det burde ikke være et problem at tage efter behov.
Nej har ikke prøvet lattergas og ketamin sammen før, men giver det et skud her snart når der kommer nyt keta.
2. Gang med keta bed jeg mærke i forventningen i lydene, som minder lidt om at ændre EQ effekten på lyden til "badeværelse".
Kan genkende det fra gassen, så tror det vil gå hånd i hånd.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2019 21:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Er der ikke nogle med lidt pros/cons omkring ketamin + svampe kombinationen?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 maj 2019 22:38 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Pros: Det kan blive ekstra weird
Cons: Det kan blive ekstra weird

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 10:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Ketamin er super lækkert på comedown - hvis du har settings iorden.. Det skaber en dejlig bobbel hvor der kan kommunikeres uden ord, hvis i er en lille flok i samme bobbel og ikke bliver forstyrret.. Det kan godt blive ret rodet hvis ketamin indtages ved peaket, men også spændende - det sætter meget skub i det visuelle og twister det, men det kan ikke anbefales medmindre du er velbevandret i begge substanser hver for sig, hvis du spørger mig =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 maj 2019 14:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg tror at der bliver indtaget lidt keta på comedown, da jeg faktisk godt kunne forstille mig det lækre ved det.
Som Frugthat siger, bliver det nok for weird på peaket og det skal jeg ikke risikere for det ødelægger nok bare trippet.
HopIFjordeN - det bliver mit første solo trip, så der bliver ikke rigtig nogle at snakke med, men fedt input :wink:

Hvad med lattergas og svampene? Har i samme forhold til det når vi snakker peak og comedown.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team