Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 apr 2019 13:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
hey, jeg står i et dilemma angående hvad jeg skal gøre hvis jeg bliver snuppet når jeg bestiller trøffler online.

hvad kan man gøre, hvis man nu siger 7913 at min pakke bliver snuppet af tolden og de så åbner pakken? (meget lille sending)
Tænkte på om der kunne ske noget vedrørende mig, hvis jeg betaler med kort? Da jeg ikke helt forstår det med bitcoins? Man kan også sende penge i konvolut til dem med adresse, men tænker om det ikke også er dumt?

Vil sindssygt gerne bestille dem, men ville lige høre herinde om nogle rent faktisk er kommet igennem uden problemer?


Aner ikke om jeg er på det rigtige topic, da jeg er ny på den her side.
Ved godt man ikke må snakke om salg herinde. Derfor udelukker jeg sider og priser. Vil bare have svar hvad man gør, hvis man bliver taget.

I må have en fantastisk dag!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 14:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej! :)
der er en rigtig god guide til "sikker" handel og coins herinde.. <jeg leder lige efter den>
men hvis de bliver taget så benægt! En del logiske og ret simple skridt kan tages så du kan gøre det mere sikkert, også selvom det ikke gøres med coins..
-bestil ikke til din egen adresse, betal ikke med en direkte bankoverførsel, hold huset fri for andet knark, bestil ikke fra højrisiko lande osv.
meeen en virtuel maskine, sikker browser(f.eks. TOR) og tumblede coins er vejen frem hvis du har tendens til at få noia på.. ;)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 14:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
hmm hvad kan jeg gøre angående adressen? (Ingen af mine venner vil stille adresse til det haha) Og har aldrig haft noget i mit hus, og de kommer fra Amsterdam og har læst mange har fået deres varer.
Og det ville være trist at blive taget, da det kommer til at påvirke mine fremtidsplaner BIG TIME haha, men er så interesseret i det og kan ikke få fat i noget i Dk. Men jeg sætter stor pris på dit svar, og ville være fantastisk hvis du havde det link :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 14:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
velbekomme :)
øhhh jeg kan sku ikk lige finde tråd jeg tænkte på, håber der er en flink sjæl herinde som smider et link til den.. ang adr. så mente jeg at du ikke skal bestille til din egen, med konto og det hele.. -hvad andre bestiller kan man jo ikke gøre for.. ;) spørg evt forhandleren til råds, de har jo erfaringen.
og der sker så vidt jeg ved ikke andet en advarsel og konfiskering hvis det er en bette mængde og første gang..
-brug søge funktionen heroppe i højre hjørne og se om du kan finde noget brugbart info..
ellers så spørg løs :)
MvhS

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 16:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
hvad synes du så jeg skal gøre angående bestillingen? Man kan nemlig via konto eller penge i konvolut, som man skal sende til dem. Ellers er der bitcoin, men jeg sgu ikke så teknisk til det haha
:-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 17:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du vil handle anonymt og ikke bruge bitcoins, så er penge i konvolut klart den vej du skal gå. Husk på at der stadig er en risiko for at det bliver opdaget, så hvis din branche er sådan en der slet ikke kan tolerere en plettet straffeattest, så synes jeg du skal finde dine svampe på en anden måde.

Men ja, synes det virker til at trøfler og growkits går lettere gennem tolden end pulver, piller og cannabis. Jeg tror de scanner pakkerne og kigger efter former, som ikke er lig med svampe. Desuden er ret jeg sikker på at hundene ikke er trænet til at dufte dem, fordi det stadig er et niche område. Så held og lykke hvis du vælger at bestille alligevel.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 17:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
Problemet er bare, at jeg er helt lost på alt det med at få fat på nogle udover, hvis jeg bestilte på den side jeg har..
Må jeg skrive en pb til dig hector?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2019 20:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2018 23:13
Indlæg: 28
Hvis du ikke kan få dem sendt til en vens adresse, så få en ven til at betale for dem hos sælger, men få dem sendt til din adresse. Den adskillelse mellem betaler og modtager er ret skudsikker når det er dette stof i disse mængder. Skulle pakken blive snuppet, vil det gøre din tretrins strategi af : Benægt, Benægt, Benægt en del mere troværdig end hvis købet var på dit kort.

_________________
He not busy being born is busy dying
Dylan
[/i]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2019 11:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
Psilohuasca. God idé! Det vil jeg prøve, at finde ud af.
Jeg meget taknemmelig over alle de kommentarer.

I må have en god weekend!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2019 11:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 mar 2019 16:58
Indlæg: 13
Psilohuasca, burde jeg så betale med kort (Det en virksomhed i holland) eller burde jeg få min ven til at betale via penge i konvolut og sende til dem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2019 12:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvis du får en ven til at sende nogen penge med posten til holland, og der så pludselig dukker magiske trøfler op hos dig, så kan planen vidst ikke blive mere skudsikker. Det kræver blot at du har nosserne til at køre benægt stilen overfor padderne.

Du må gerne sende en pb, men jeg giver ikke bedre råd derinde, orker ikke at forklare hele bitcoin systemet, når du ligeså godt kan researche selv.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team