Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:55


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 apr 2019 14:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 apr 2012 11:36
Indlæg: 15
Hey Gruppe.
Jeg hører og læser om depressions behandling med psilocybin og andre psychedelia.
Jeg vil i den anledning hører om der er nogen der kan anbefale et grow kit (link) med en psilocybin svamp med en ca kendt styrke, og en microdosis anbefaling?
altså:
Hvor og hvad skal jeg købe og hvor meget og hvor ofte skal jeg doser?
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 apr 2019 19:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 apr 2019 14:32
Indlæg: 5
Hej Foggy,

Jeg bruger på nuværende tidspunkt psilocybin som behandling af depression (1-2 måned) og det har gjort underværker for mig. Jeg har oplevet en kraftig og vedvarende forbedring i humør, mine forhold og min produktivitet (dog desværre ikke i forhold til studie endnu). Inden jeg taler det for højt op vil jeg dog lige nævne at mange fraråder brug af psilocybin hvis personen er deprimeret. Det har i sådanne tilfælde både mulighed for at forværre og forbedre dit situation. Jeg har dog kun selv haft positive oplevelser, men jeg supplerer til tider også med ketamin, hvilket også er super effektivt men begrænset i varighed/lindring.

Jeg kender desværre ikke reglerne ift. at linke eller nævne sources, så vil nøjes med at fortælle dig at adskillige hollandske hjemmesider forhandler noget som hedder Supagro growkits, der efter sigende skulle være det letteste for nybegynder. Jeg købte selv et grow kit (dog ikke Supagro) for nogle måneder siden fra en af de første hjemmesider der popper op på google når man søger på growkits, og det var virkelig let.

Ift. til dosering er alle forskellige. Jeg tager på nuværende tidspunkt et fuld dosis af 2-3.5g tørret, hver 2-4 uge lol (når jeg føler jeg har brug for det) og ellers tager jeg en mikrodose af på mellem 0.1-0.2g hver 4 dag. nogle gange oftere og nogle gange sjældnere afhængigt af hvordan jeg har det.

Håber det er en lille hjælp. Hvis du har spørgsmål så sig endelig til!

vh.
DTI


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team