Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 jan 2021 21:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Kan vi tale lidt om redosering? Jeg synes det er skidesvært. Jeg har sjældent lyst til, at redosere, når jeg har taget en regulær tripdose, så vil jeg hellere tage en STOR mængde på én gang, og føler ikke trang til yderligere når rusen klinger af. Men af og til tager jeg mindre doser i festligt lag, hvilket altid har fungeret ret godt, men det er svært at vedligeholde rusen gennem mange timer. Få gange er det sket, at jeg har taget lidt mere end intenderet, men det der driller mest, er manglende resultat af redosering. Hvad er jeres erfaring?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2021 22:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Jeg foretrækker at tage dem på én gang, og så lige svede det værste af. Synes det føles udrensende at trippet træder kraftigt ind og den der følelse af ubehag i kroppen er det hele værd, når den forsvinder igen og jeg har det super fedt. De gange jeg har prøvet at tage dem over tid, er jeg ligesom ikke kommet derhen jeg gerne ville, ligesom du også beskriver. Egentlig synes jeg det er federe at forlænge svampetrippet med noget andet, en lille dosis MDMA eller 2C-B senere på aftenen giver en rigtig fed afslutning på svampetrip.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2021 02:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Jeg synes heller ikke at redosering er særlig tilfredsstillende. Ofte ret skuffende, fordi effekten slet ikke har den samme "glød" som første dosis. Dog er jeg med tiden begyndt at arbejde mig op fra mindre doser, fordi jeg har oplevet nogle trip der var meget kraftige. Især psilocybin kan føles ret "tung" og voldsom ved høje doser synes jeg, i forhold til andre psykedeliske stoffer.

Jeg har oplevet nogle svampe trip som var meget ubehagelige i starten, fordi de var så kraftige. Sjovt nok er det de samme trips, der senere i trippet, gik hen og blev de mest intense og glædesfyldte oplevelser i mit liv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2021 19:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Jeg kan godt lide det. De åbner det terapeutiske vindue, og hvis man øger dosen før de aftager, så kan man dykke dybere i sine lag.
Det sagt, synes jeg at cannabis også fungerer fint til både at intensivere og forlænge - særligt i sociale sammenhænge.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2021 18:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har heller ikke trang til, at redosere, hvis jeg har taget en egentlig trip-dosis. Mit problem med redosering, er i de tilfælde, hvor jeg bare gerne vil have en 1-1,5 g. rus kørende hele aftenen. Det er svært at ramme, uden enten, at få mere end beregnet, eller redosere uden effekt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team