Hej Hestenettet!

Jeg lider af skizofreni på 11. år, og har været gennem 4 psykoser.
Den 1. skyldtes svampe.
De tre andre stress og mani.
Jeg er efterhånden, lidt modvilligt, men accepteret spirituel anlagt, hvilket indtil videre også har gjort at jeg i højere grad, delvist, har accepteret min sygdom.
Jeg ville høre om det er no go i mit sted at forsøge sig med en lav dose svampe?
Føler jeg går glip af en hel masse, men tænker den vakler lidt 50/50 om det går godt eller skidt i mit tilfælde.
Jeg ville bruge svampene som et terapeutisk instrument til at få knækket den PTSD og depersonalisering, jeg føler jeg befinder mig i.
Det ville naturligvis være en tur der ville trække tårer, da der er ret heftige, intense traumer der skaber sig i mig.
Psykiatrien hjælper ikke, de dulmer blot med deres medicin, som jeg tager fast. Men får ikke det store ud af det, ellers.
Er lidt i vildrede, har mistet alle familiemæssige relationer hen over det sidste år, på en bizart måde, står op for at glæde mig til at kunne gå i seng igen.
Altså er mit mentale ve ikke ved sit bedste.
Men min sygdom føler jeg kører i ring,- der er ikke rigtigt noget til at "knække nøden".
Ønsker mig en forløsning, og dét at ende i mig selv, så jeg kan føle mig menneskelig igen. Jeg ved jeg kan, jeg ved bare ikke hvordan..