Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 jan 2022 09:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
WHAT.
- mikrodosering af Golden Teaches
WHY
- nysgerrig. Forøgelse af produktivitet, fokus, kreativitet, andet og mere fysiologisk? Evt. blive OBS på noget mere omkring mig selv og mere psykologisk, hvis man kan sige det sådan.
HOW
- 0,1 g. den første gang eller de første 2. gange. Herefter 0,2-0,3 g. pr. dosis, alt efter hvordan kroppen reagerer.
- 0,1 g. kapsler blended til batches og ned i str. 0 kapsler (som viste sig at være perfekt til 0,1 g. dosering!)
- afvejet fra 0,01 dif. vægt. (tog ca 3 timer)
- tager dosis hver 3. dag
- over 1 mdr. eller 10 uger.
- Jeg vil ikke (endnu) supplere med diverse kosttilskud osv., til trods for at det vil være fremmeligt for mikrodoseringen. Jeg ønsker først at få en fornemmelse for hvordan mikrodosering evt. vil kunne påvirke min dagligdag uden alt muligt andet nyt oveni starten.

1. dag

STATUS:
7/10 er mooded.
Havde overgang fra nat/dag grundet arb. Så har vågnet ca. hver 2. time hvilket er meget normalt ved overgang. Dog ramte jeg overgangen og kom op kl.05 som er målet.
SETTINGS:
Første kapsel blev indtaget derhjemme imens jeg preppede kapslerne kl.09 :)

kl.09:20
Indtagelse af første kapsel
kl.11.00
Imens jeg taler i tlf. bliver jeg en smule lightheaded, lettere distræt, lettere 'vibing'. Svært at forklare, men for andre som har taget mere ordentlig dosis euf. stoffer, kan det måske bedst beskrives som at 'puste ud' som var det lige inden du kom ind i 'boblen' og blev rigtig ramt. Jeg blev dog selvfølgelig ikke 'rigtig ramt' og boblen kom ikke som jeg huskede den i sin tid. Men en snært af det. Tankerne ledede mig derhen. dog, fisker man nu fordi man er særligt OBS?

Overordnet:
Udover kl.11 da jeg talte i fon, mærkede jeg ikke noget til det. Tror jeg. Selv tankerne omkring kl.11, kan sagtens skyldes at jeg endnu ikke havde spist samt aldrig havde ramt den dybe søvn om natten. Jeg vil dog sige at jeg på dagen var særdeles effektiv med diverse gøremål. Mere end normalt. Men for tidligt at sige om det skyldes effekt, placebo eller andet.


2. dag

STATUS:
9/10 er mooded.
Sovet rigtig godt, glad, glæder mig til dagen og holdte planen om at komme op kl.05 og i gang med dagen. Det er 50/50 om jeg gør det.

so far, (kl.08:30)
Er startet med et brag. Har nået en masse allerede og har tendens til at slappe efter jeg har nået diverse vigtigste gøremål efter morgenstunden. Men føler ingen trang. Som jeg skriver nu, føler jeg mig også mere rap på både tasterne her samt i tankerne. Igen, jeg kan ikke sige hvad det skyldes. Føler lidt jeg 'fisker' i så fald og har svært ved at tro at jeg kan tilskrive det en dosis på kun 0,1g.!

Jeg vil komme med opdatering når jeg er kommet mere i gang og har en bedre fornemmelse for mikrodoseringens effekt. Indtil videre er jeg kun blevet mere spændt på hvad det evt. kan medføre.

god dag derude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2022 23:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tænker sagtens det kan skyldes dosis 0,1 GT - ved 0,1 sn ser jeg himlen mere blå, får energi boost osv ved godt at sn er ca gange 2 GT men alligevel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2022 05:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det er spændende! Kom din veninde også igang og i så fald, hvad oplever hun at der sker indtil videre?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2022 08:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
@FSO
Okay interessant! Hvordan var du forberedt på det? :) Tænker også det skyldes effekt, dog tænker jeg at være mere kritisk ift. effekt i starten og at det også kan skyldes noget andet. Men indtil videre er jeg meget positivt overrasket og ser frem til fortsættelsen :)

@HopIFjordeN
Tak, det synes jeg også :D Min veninde afventer men er stadig på. Har en masse over ørene pt med bl.a. eksamener og vil gerne selv nørde emnet lidt inden hun kaster sig ud i det. Jeg er så privilegeret at jeg på mit nat-arb har oceaner af tid til at undersøge, studere og derved hurtigere kunne komme i gang. Jeg har dog afvejet flere doser af 0,05, så hun har mulighed for at hoppe med på den når hun er klar. tænker hun kører 0,05 første, måske anden gang og så herefter 0,1-0,15. Hun følger spændt med på siden og jeg inkluderer så vidt muligt hendes oplevelser når tid er :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2022 08:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Forberedt? Mener du om det var det jeg forventede og dermed var med til selv og skabe oplevelsen?
I så fald nej påvirkningen kommer helt sikkert fra svampen.
Og jeg har ca samme oplevelse på de 0,1 hver gang - har brugt det til at løfte humøret i vinter perioden nogen gange for at komme ud af dårlige vinterstemning og få en masse frisk luft.
Jeg har os brugt dem friske og spiste 1-3 stk virker imo kraftigere end når de er tørret.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2022 10:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Nåå nej, det var slet ikke på den måde. Jeg tænker helt sikkert at det kom fra svampen og at du tænkte det samme. Hmm, mere om du havde set set komme/om overraskede dig og kom bag på dig i starten at det skete efter du havde taget mikrodoseringen? :)

Hvor lang tid har du mikrodoseret og er dit formål udelukkende at få løftet dit mood i visse perioder? Oplever du selv ellers noget nævneværdigt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2022 13:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Njar har tidligere brugt lsd som fattig mand speed - dvs små dosis gerne sammen med alkohol som gir noget energi/dybere tankevirksomhed.
Hvilket minder meget om effekten af den mærkbare mikrodosis.
Det er ik noget jeg har brugt struktureret - kender et par stykker som har brugt det med effekt mod vinterdepression i længere perioder med dosering med 3-4 dages mellemrum.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2022 08:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
hehe ja okay :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 mar 2022 12:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2022 15:40
Indlæg: 13
Interessant eksperiement!

Bruger selv 0.2 g op til 3 gange om ugen, men som regel ikke mere end 2, da jeg føler at jeg opbygger resistens ektremt hurtigt.

Gør det primært for at produtivitet, kreativitet og bedre idésyntese.

Har i nogle perioder kørt daglige doser for at øge neuroplasticitet. Som regel i forbindelse med, at jeg gerne vil ændre vaner eller stopper med et bestemt stof.

Køre du stadig hver dag?

_________________
Aaaaaauuuuuuummmmmmmm !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team