Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2023 18:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 dec 2021 23:43
Indlæg: 1
Jeg har besluttet at starte op på 28 dages mikro dosering med magiske trøfler. Doseringerne er pakket på forhånd med 1g som jeg planlægger at tage 2x om ugen. Skulle dosis være for meget er jeg klar over at skrue ned. Jeg har før taget magiske trøfler med en super god og positiv førstegangsoplevelse. Dog har mine andre ture ikke været lige så effektfulde på trods af kraftigere dosis, men jeg finder mig dog godt tilpas med trøflerne.

Mit spørgsmål går på om der er nogen der har erfaring med mikrodosering og bipolar affektiv sindslidelse?
Hvad er jeres oplevelse af det? Hvordan har det profiteret jer? Hvordan har det virket på humøret? Har i oplevet at det trigger depression eller mani?

Jeg kan se der er få studier der involverer mikrodosering og bipolar, og jeg hører tit at man bør undgå mikrodosering med en psykiatrisk diagnose som den, hvilket jeg synes er et vagt belæg. Samtidig kan jeg læse hvordan det har haft fantastisk effekt i forbindelse med mange andre psykiske lidelser, specielt depression og adhd.

Jeg søger erfaringer fra folk der IKKE tager nogen former for psykofarmaka eller anden form for medicin samtidig med mikrodoseringen.

_________________
Hvis du ikke er i humør til at tage stoffer, så bliver du det ikke af at tage dem


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team