Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 mar 2023 23:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Hej,

Min veninde og jeg tog blue Melanie for 4 dage siden.

Jeg tog 1,5g (m. 95kg)
Min veninde tog 0,86g (55 kg)

En mildere dosis til trods for Meanie skulle være mere potent.

Det var min venindes første gang og hun havde det ikke den allerbedste oplevelse. Hun følte sig primært utilpas i de 3-4 timer det varede. Jeg havde en god oplevelse.

Mit spg er, at hun nu her 4-5 dage efter oplever gentagne gange at hun bliver svimmel, noget som hun ikke er vant til, bør vi være særligt bekymret? Jeg har svært ved at finde noget på nettet omkring svimmelhed efter indtag - dog frygter jeg lidt en forgiftning??

Er der noget der ved om det kan have en forbindelse til i fredags da vi indtog det og i såfald hvor farligt det i såfald er? Eller er det meget normalt?

Pft


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2023 08:53 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Hej Mr.Mojo! Blue meanie — er det p.cyanescens?

Jeg tror ikke umiddelbart I skal frygte for forgiftning. Jeg tænker måske det kan være psykosomatisk, taget i betragtning, at det lyder som om din veninde har haft en dårlig oplevelse. Et psykedelisk trip er jo noget, der gør stort indtryk, særligt første gang. Det er noget psyken og kroppen skal fordøje efterfølgende, også når det har været svært og man helst bare vil videre fra det. Jeg har prøvet noget lignende en gang efter en tur på 2g cubensis, der var udfordrende. Jeg fik hovedpine eller min arm sov, og sindet lavede forbindelsen til den hårde oplevelse, og så begynder feedback loop mellem kropslige fornemmelser og bekymringer om “noget er galt, og det har med svampene at gøre”. Det gik i sig selv efter jeg begyndte at genkende tankerne som usandsynlige/irrationelle og stoppede med at tillægge det særlig betydning.

Hvordan har hun det nu, efter halvanden uges tid? Har I talt om turen og det I oplevede?

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2023 16:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Hej Plejadestjerne,

Mange tak for din besked, beklager min lidt sene.

Hun er stadig svimmel til tider når hun lukker øjnene og det er som om at rummet er 'wobly' i nogle sek efter at åbne øjenene. Men vi tænker det er i forbindelse med noget andet og nu har hun fået en tid hos lægen.

Ja vi har talt om det efterfg. Er dog en smule ærgerligt over kontrasten var så stor imellem oplevelserne. Hendes ret 'flad', havde forventet mere. 'love', 'energy', 'samhørighed', et dopamin system der flyver derudaf..... i stedet blev det til det, klassiske, døsige tæppe som blev trukket ned over hende, urokkelig, lad, ingen eufori, 'lammet', 'tankemylder'... Alt sammen noget jeg også selv oplever men måske ikke tillægger det som værende så negativt men jeg oplever trods alt også flere af de positive ting ved det udover..

Tænker lidt om dosis skal være højere, eller om det måske for hende handler mere om at kunne give slip...

jeg er i hvert fald klar til at uppe dosis efter 2 gange at have haft det ret godt med 1,5g :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2023 20:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Prøv at give hende rhodiola extract kapsler (rosenrod) det modvirker brainfog, og øger dopamin og noradrenalin og virker efter få dage. Bare ikke tag det for sent på dagen da man får svært ved at sove så.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2023 00:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 dec 2021 05:33
Indlæg: 21
Mange tak for inspi og råd Jibri!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team