Altså, det jeg mener er, at jeg følte mig lidt afvist i døren de sidste par gange. Det har måske været fordi svampene havde ligget et halvt års tid, eller også synes de bare ikke jeg var klar på det tidspunkt. Jeg følte på ingen måde at jeg brød igennem, jeg havde klart stadig to ben på jorden, kun lidt summen i hovedet og nogle lette visuals, men jeg skulle virkelig fokusere på det.
Jeg er på ingen måde ude efter at prøve kræfter med en decideret heroic dose, men til gengæld gider jeg virkelig heller ikke endnu en fuser.
Mit 'formål' med trippet, hvis man kan sige det, er at få en hyggelig rundvisning i den verden, der er på den anden side af glasset. Mest som et kuriosum, en forlystelse, ikke med nogen mission i sinde, men bare for at se hvor det tager mig hen. Jeg kunne måske også godt tænke mig at sidde og tegne og lave nogle andre kreative ting i mens, men hvis det bliver for vildt kan jeg altid lægge mig over på sengen jo.
Efter de andre psykedeliske oplevelser jeg har haft, har jeg virkelig fået blod på tanden og vil gerne se hvad det *virkelig* handler om på nøgenhatte.
Under en tur på 100ug meget ren LSD opnåede jeg hvad psychonautwiki kalder "level 3" egodød, og havde dybe visuals, hvor jeg nærmest ikke kunne se to meter frem for fraktaler og mønstre. Dog var jeg mest i party-humør og fik ikke just nogen spirituel oplevelse ud af det, mest af alt bare "
fuck hvor er jeg basket"

meeeen det var nok også fordi jeg ikke havde forberedt mig overhovedet (blev tilbudt et frimærke til en gadefest og tog det på bussen hjem fra byen, dumt i know.) Dog ville jeg betegne det som en positiv oplevelse.
På 0.15g ketamin fik jeg gravet mig ned i et virkelig fucking dybt k-hole, men det jeg nød jeg. Man kan selfølgelig heller ikke rigtig kæmpe imod, fordi man er så lammet...
MDMA har også taget røven på mit et par gange og pludselig haft meget kraftige psykedeliske virkninger med visuals hvor hele lokalet nærmest pulserede, og hvor jeg så guldstøv og stjerner flyve gennem luften.
Det eneste der rigtig har skuffet endnu, var svampene. Det er derfor jeg vil være helt sikker på at tage nok denne gang, til jeg ikke sidder bagefter og tænker "øv, det måtte godt have været vildere"
Et par gange på diverse substanser har jeg kort dyppet tæerne i hvad de fleste ville betegne som et "badtrip", altså hvor mine visuals tog en meget dyster drejning, med forvredne ansigter, dæmoners porte, og en generel følelse af mild noia. Alle gangene har jeg dog taget det i nogenlunde stiv arm, og bare set det som en del af oplevelsen. Det er for det meste gået i sig selv inden for 5-15 minutter og det er ikke noget jeg rigtig har tænkt over siden. Jeg er ikke som sådan nervøs for et bad trip.
Jeg føler mig generelt godt mentalt forberedt på et solidt balltrip, set and setting er helt i top, har min dejlige kæreste som er erfaren tripsitter og en lejlighed fyldt med masser af farvet lys og flotte billeder og planter at kigge på. Er et stabilt sted i livet mht. indkomst og bolig, så ingen alt for store bekymringer der hænger over hovedet heller.
Jeg tænker at cirka 2.5g er den dosis jeg vil prøve med. Med mindre i virkelig mener at 2g kan gøre det

Nu skal jeg bare lige have samlet dem først... har kun 0.8g indtil videre i år
MD