Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2024 08:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 maj 2024 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jan 2024 19:42
Indlæg: 16
Hej alle sammen.
Efter at have haft en skøn oplevelse med Redboy for ikke alt for lang tid siden, overvejer jeg at prøve igen.

Dog har jeg denne gang mulighed for at købe Koh Samui Classic via en gut på Reddit.

Pris er 85kr/1g, 800kr/10g.

Jeg kender alt til det med setting, state of mind osv (kan man overhovedet blive klog nok på det? Tror jeg egentlig ikke).

Men det jeg ikke kender til, er svampen. Koh Samui Classic.
Hvad har jeg fat i hvis jeg køber? Hvad er dosis for en uøvet type som havde en fed oplevelse på 2g Redboy? Er der noget jeg skal tage højde for? Og bør man overhovedet købe svampe af en over Reddit?

Tak for jeres tid og svar :hjerte: :rocking:

PS. Er der en videreudvikling af Koh Samui Classic siden den hedder Classic?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2024 19:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 579
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Kender slet ikke til de strains du snakker om, men kan søge mig til at den er yderst potent. Red Boy er en Cubensis, og må antages at være i den mildere ende af skalaen. Jeg ville starte med et enkelt gram.

Du skal nok være lidt ekstra skeptisk over køb / salg af knak på åbne internet fora.

Pas på dig selv og god tur.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2024 19:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jan 2024 19:42
Indlæg: 16
Tyler skrev:
Kender slet ikke til de strains du snakker om, men kan søge mig til at den er yderst potent. Red Boy er en Cubensis, og må antages at være i den mildere ende af skalaen. Jeg ville starte med et enkelt gram.

Du skal nok være lidt ekstra skeptisk over køb / salg af knak på åbne internet fora.

Pas på dig selv og god tur.


Jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk når det er over Reddit. Men omvendt, har sgu aldrig kendt dem jeg har købt andre ting fra, så det er vel hverken værre eller bedre på Reddit end IRL :)

Er dog fortsat lidt loren ved det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team