MagnusL09 skrev:
Dav hvor mange friske SN skal man typisk spise på første trip? Og kan man godt lade dem ligge i nogle dages tid før trippet?
For at nemmere dosere vil jeg anbefale følgende:
Skaf en krydderivægt! Helst en der kan måle ned til 0.01 gram. Kan fås på nettet for omkring 200kr. Og den kan gå hen at blive nyttig med tiden, når man skal dosere diverse substanser.
Tør dine svampe (læg dem på noget papir eller pap, i et rum med god luftcirkulation, i 2-3 dage.)
Derefter kan du veje dem op i tørre gram, hvilket er nemmere at dosere efter.
Prøv med 1 gram tørret. Du kan evt. lave svampeté på dem og presse frisk citron i. Det korter lige 10-20 minutter af dit comeup og citronen modvirker også kvalme. Jeg kan smide en guide på god svampeté, hvis du vil have det. Jeg synes det er betydeligt nemmere at få ned, end at spise tørre svampestængler.
(det her har du sikkert allerede styr på, men skriver det for en god ordens skyld:)
SET&SETTING!!! Det er alfa og omega.
https://psychonautwiki.org/wiki/Set_and_settingHUSK svampe kan godt tage helt op til 1 time, endda 1½ time om at rigtig at begynde at virke. Lad være med at tænke "this shit ain't hitting" og æde resten af posen, for det kan godt blive rigtig overvældende, når det hele rammer på én gang
Og så kan det være en rigtig god idé at have en ven med til at trippe første gang. Gerne en du virkelig stoler på. Det er rart at have nogen at snakke med
--EDIT-- hvor gammel var du nu lige? Synes at huske dit brugernavn fra en tråd sidste år.
MD