Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 aug 2000 19:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 aug 2000 01:01
Indlæg: 30
Geografisk sted: Danmark
Hej jeg er en knægt på 17 år, og kunne herre godt tænke mig at prøve svampe.
Men min bekymring ligger i at jeg har hørt så meget om disse evighedstrip, og nu lyder spørgsmålet: Er det virkeligt SÅ farligt at smage en bid af moder natur?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2000 20:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 604
Geografisk sted: Århus
Heysa..

Om det er så farligt som folk siger ?..
Tjaa, det ved jeg ikke om det er, der er jo altid en risiko for at få et badtrip.. men det må man jo tage med sig hvis det sker.
Jeg har endnu ikke haft nogle dårlige oplevelse med svampe... så jeg synes da bare du skal prøve hvis du selv føler du er klar til det...
Men søg for at tage dem med nogle gode venner, og på et tidspunkt hvor du er i psykisk god balance.. hvis der er en masse der går dig på; skolen, en kæreste der er skredet osv.. bør du måske vente lidt..

Venlig hilsen

TM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2000 22:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Hejsa,

dito alt de Truckermuffin skriver.

Den fysiske fare ved svampene er lig nul. Evighes trip er vist en lægelig betegnelse for et trip der varer udover det sædvanlige (har jeg læst *GG*), jeg tror der er mange der forvæksler dem med Psykoser (det kan også være det er mig!) ?
Det du skal overveje er hvad vil du have ud af det ? En fed oplevelse, en Spirituel rejse eller noget helt andet ?

Sansynligheden for at få et bad trip første gang er meget lille.

under alle omstendigheder bliver det en uforglemmelig oplevelse Billede

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2000 00:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Norway
Hei Swarmp!
Du er 17 år, og du har lyst til å prøve svamper. HVORFOR? Du bruker allerede ordet "evighetstripp",det er ikke særlig bra.
For hva vil det si å leve? Hva ER tankene ,minnene og følelsene våre for noe? Hvor lagres minnene våre? I hjernen? Utenfor hjernen? Hva er rus?
Som jeg ser det så er livet evig og uendelig. Når du inntar f.eks. svamper, da omprogrammerer du deg, du får ny data(tanker,følelser etc.).DET kan prege deg etter en trip. Var omprogrameringen sikker og trygg og fri for "virus", jo da går du rundt på en "god evighetstripp". Gikk programmeringen til helvete, jo da vil DET prege deg i tiden etterpå. En evighetstripp varer kun til neste omprogrammering, og da er du på en ny "evighetstripp".
Jeg fikk nok av svamper en periode for 5-6 år siden.Programmeringen hadde gått helt av skaftet, slik at hverdagen ble litt mere surrete og utrygg enn det jeg ville. Men dette aksepterte jeg ikke, derfor(etter 1 1/2 år uten tripping) drakk jeg en kopp te brygget på 70stk. P.Semilanceata, programmeringen gikk helt fint. Siden da har jeg hatt hodet over vannet, og psykedeliske tilstander apellerer voldsomt i disse dager.
Det jeg vil anbefale deg , er å sjekke ut Terence McKenna, og det han har å fortelle deg om tripping. Virker det fristende etter denne lesning,så hopp i det!
Følg rådene folk gir deg,og husk at INGENTING er farlig, kun heftig og rart.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2000 01:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2000 01:01
Indlæg: 129
Geografisk sted: Mars
Prøv dem, men gør det aldrigt igen Billede) Man skal ikke tage stoffer når man er 17, ens hjerne er vild med at suge info til sig, den skal helst ikke suge for mange farver og sjove fornemmelser til sig. Derfor... vær varsom

Lyn

------------------
"My philosophy can be
distilled into four words: be informed, then choose." Alexander Shulgin, Ph.D.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team