Altså jeg kan fortælle ud af mine egne erfaringer med det growkit jeg er i gang med.
Først vil jeg anbefale, at du flyttede kassen fra radiatoren til et eller andet sted, hvor der ikke kommer direkte varme. Bare det er lunt i hele det rum, hvor svampene befinder sig, så vil de klare sig.
Det er meget normalt at der ikke dukker andet end små knobber op... det tog 9 dage ved mig, før jeg kunne se tegn på liv, og nu er det faktisk gået lidt amok i kittet

Jeg kan anbefale, at du sætter luftfugtigheden op i et par dage... du gør det fint nok, men undgå at vandet falder ned i kittet fra foilen! Jeg bruger et plastik-låg, så jeg tører den af, hvis der kommer for meget dug på. Når svampene kommer frem, skal du passe på med fugtigheden - svampene vil få en slags vat-art på bunden... hvis den vat-art-ting overstiger 1cm på svampen, så er fugtigheden for høj og skal sættes ned. Ellers skal den sættes op!
Jeg ved ikke om jeg tør anbefale min egen metode, da jeg gjorde det for at redde mit growkit (mht. fugtigheden): 1 gryde med kogt vand og to tilsvarende gryder med koldt vand. Samlet giver det en temperatur på omkring 30-40 grader i kassen. Så lukker jeg helt for kassen i 2-3 timer og giver kassen frisk luft derefter.
noname skriver også i en anden post, at svampene ikke skal have høj varme.. det er en skrøne. Så tag også hensyn til det. Jeg tror dog det er lidt anderledes med fugtighed osv, for der skal du jo også bruge varme, og det er det jeg synes der er så godt med med min gryde-metode.
Derudover, så sprøjter jeg mine svampe dagligt med 2 skud fra en vandforstøver... det holder klimaet fugtigt og ikke tørt (men tilpas den mængde vand til dine egne svampe, og pas på med at give dem for meget vand!)
Og så checker jeg til dem en 2-3 gange om dagen, for at se om alt er i orden mht til varme/kulde, fugtighed og evt "handicappede" svape

har indtil videre pillet to svampe fra.
Og husk, at hver gang du skifter vand eller behandler dine svampe, så vask hænder, negle og armene (til albuerne) og fix dit hår på hovedet, så der ikke falder hår ned i kittet (bakterie-bombe

). Og rør kun kagen ved absolutte nødvendigheder.
Det er det jeg har gjort med min kage, og det kører bare derudaf!