Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cambodia
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
For et par weekender siden var jeg på hyttetur, og kørte hele natten på speed og masser af blunt + bajere... Hend på morgenen spiste jeg ca ½ (jeps ½) gram cambodianske svampe - og har aldrig trippet så vild før, havde det lækreste trip ude i skoven, ved vandet - og snakkede med et par jægere, alt for vildt..

Men er det pga alt den amf jeg har sniffet at trippet var så voldsomt, andre der har erfaringer med at spise svampe ud på morgenen efter en del amf + ca. 15 bajere og ca samme antal lækre joints!!???

-Kristian

Titel: Re: Cambodia
Junior medlem

Ja, det har måske været pga. den combo du lavede, men du havde vel også en god koger på før du tog svampene? :)

Det kan være forskelligt fra gang til gang. Tror ikke det var fordi du netop havde indtaget de ting, i den mængde før du tog svampene, at du trippede for hårdt. Det kommer også meget an på hvordan du har det når du tripper, settings osv.

Har selv prøvet noget ligende med bajere, hash, forskellige svampe( bla. islandske og mexi) og ligthergas.

Det er ihvertfald min mening :)

- Mvh. infected.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg må sku sige at jeg havde en optimal setting, langt væk fra alt, i en hytte fyldt med glade mennesker, 20 m fra vandet og skovområde... Blev bare overrasket over trippets styrke, når man tænker på mængden jeg indtog :D jaja, en rigtig lækker oplevelse, ingen tvivl :!:

Jeg må sige at jeg ikke følte mig særlig ramt da jeg tog svampene, mmen amf har ofte den virkning på mig...

Titel:
Junior medlem

Ja, ½g er ikke så meget, men som jeg skrev kan det varriere meget fra gang til gang. Næste gang kan du måske slet ikke mærke det :?

Hvis du havde kørt hele natten havde du vel heller ikke spist? Dvs. at du spiste dem på tom mave og derved fik en "større" effekt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
ja det kan jo også spille en stor rolle :!:

-cope

Titel:
In our memories

Cambodianske svampe, er de stækeste svampe jeg har prøvet,... men måske det er en god blanding af det hele, for killahkristian's vedkommende..
Tror selv, at jeg ville ha' gemt dem til en dag, hvor jeg var helt clean af de andre stoffer, og ha' nydt en ren svampe rus :wink:

dEEP

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
noget af det mest fornuftige jeg har hørt længe!!
-cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har prøvet at spise ½ gram hawaiisvampe (voldsomme sager) efter 2 dages intens lamning i amf og et par øl. Svampene slog virkelig hårdt! Meget hårdere, end de normalt ville gøre. Og de virkede næsten lige med det samme, nok fordi jeg ikke havde spist noget i meget lang tid. Men trippet var ikke så grineren... altså det var fedt og utrolig farverigt, men jeg kunne ikke rigtig grine over noget pga. amfetaminvirkningen, og fordi jeg ikke havde sovet længe, så jeg foretrækker at tage svampe uden at være på amf.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Citat:
Jeg må sige at jeg ikke følte mig særlig ramt da jeg tog svampene, mmen amf har ofte den virkning på mig...

Amfetamin har hos mange en dulmende effekt på alkohol... så der er ikke så meget at sige til at du ikke følte dig så ramt.

Mht. kombinationen af alkohol og svampe kan hos mange have en tendens til at give et "vildere" trip - fordi trippet bliver sværere at styre. Så jeg vil skyde på at det er en side effekt af alkohollen du har følt akkumuleret med nogle potente svampe. - At der kom blunts med i kombo'en har jo nok ikke gjort det mindre vildt ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dEEP skrev:
Tror selv, at jeg ville ha' gemt dem til en dag, hvor jeg var helt clean af de andre stoffer, og ha' nydt en ren svampe rus :wink:

dEEP

Har også flere endnu :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]