Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Setups
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Dyrker jeres kæledyr oxo svampe? Hvis de gør, hvad så med noget info om de setups de bruger? Hvilket terrarie, hvilke strains, hvilket lys, er det kits eller kager osv? Hold øje med de små kræ og fortæl lidt om hvordan de kører deres grows.

/karma!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
(@Halifaxxx> hvis du synes jeg ødelægger dit topic, må vi lige få det skilt!)

jeg skulle til at oprette mit eget topic, men det virker meget fornuftigt at blande mig her. lidt mere specifikke spørgsmål...

nogen input til hvilke glas man kan bruge til sine kager?!? jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen der rent faktisk er større i åbningen end bunden, eller i den rigtige størrelse...
og rent banalt, er det muligt at bruge for mange sporer?!? hvis nu feks. en lalleglad noob tager 2x sporer, i håb om bedre udbytte...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Du blander bare løs! :)

Mht. glas, så er de geléglas som man køber i supermarkeder fine. De skal helst være uden "skuldre", så kagen nemt kan tipps ud af den senere. Mht. sporene, så kan du, AFAIK (self. inden for rimelighedens grænser), ikke bruge for mange sporer.

/karma!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er slet ikke nødvendigt, Netto har Kartofler i vand til 3kr glasset...

Når kagen så er færdig innokuleret, smadrer du bare glasset med en hammer og vupti :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
du er sq da også så voldelig :P men til 3 kr, kan man jo godt tillade sig den slags...
ja, det var jo også gele-glas der stod nævnt i piercers guide, men jeg har af en eller anden grund tænkt på så'n noget hår-gele. men der er lige blevet lidt lysere over mit hoved. jeg må jo se hvad jeg kan finde...

så tror jeg snart jeg er klar til at prøve kræfter med kunsten af at hjemmedyrke. et sidste spørgsmål (i denne post i hvert fald), hvor længe kan et print holde sig?!? eller kan man evt putte en sprøjte med sporer-blandingen i fryseren? jeg skal bare være selvforsynende, så det dur jo ik at lave nye afgrøder hver gang et grow er færdigt. så stort forbrug har jeg alligevel ik

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det smarte ved geleglassene er bare at man kan genbruge dem, man risikerer ikke glasskår i hænderne/svampene og så er de jo ik så dyre endda, tror jeg har set dem til omkring 8-9kr hvis du bare finder noget rigtig klam gele i netto or so...

Mine slangers setup er bare en plastikkasse, men jeg tror de lusker rundt ed tanken om at lave noget fikst med et gammel terrarie, de er flyttet fra...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: kbh
glas fra netto hvor der ha været italiensk salat i til 5 kr er perfækte og kan genbruges

Titel:
Medlem

nu plejer jeg så også at koge mine glas i en alm gryde med låg og der holder de fint

Titel:
Medlem

har kun haft en gang bortset fra mit sidste grow som fuckede helt op men siden du skriver for nyeligt går jeg ud fra at du vidste det !!

så hvem er du ?? pm hvis det er

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg synes i tager æren fra jeres kæledyr. Var det ikke dem og ikke jer som havde diverse growkits? :wink:

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]