DARKPOWER: var det mexier? de skodder, og det mener jeg, alle dem der syntes at mexier er for fede har ikke prøvet at trippe, jeg er sikker på at jeg kan æde 10 gram mexier alene uden at blive alt for mystisk, derimod den danske, arj manner den er bare for guffet, gå ind på cmc og læs min rapport, værsgo - det er evilshrooms, de virker, skal have prøvet hawaii svinerne, håber de er fede. Og macax, heh heh, nu kommer den sviner jeg lovede dig på icq, heh heh, du forstyrrede mig i min gamer, her er konsekvensen, heh heh - JANS MÅDE AT KOGE THE PÅ SKODDER, her er den fede!
1: Tag din svampe og se på dem, tilbed dem lidt. 2: Tag de ønskede kopper the + 2 kopper mere og fyld dem med vand. 3: Hæld vandet i en gryde. 4: Tænd blusset på max ydeevne. 5: Put svampene i. 6: Put to breve skovbær the i. 7: Lad dem koge i 30 minutter. 8: Hæld suppen igennem en stål si. 9: Mas svampene totalt, tryk væsken ud af the brevene. 10: Hæld saften på kande. 11: Hæld den tilbage i kopperne. 12: Put overdrevne mængder af sukker i kopperne. 13: Drik det. 14: GET HIGH. 15: NYD DET.
det var det, og med hensyn til de 65 grader, det ved jeg ikke noget om, teen virker vær gang hos mig, jaeh det var det hele.
P.S gælder osse kun den danske P.P.S dette var ikke en sviner P.P.P.S jeg kunne ikke lige finde på noget P.P.P.P.S laver et surprise sneak sviner attack på macax en anden dag.
|