Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 apr 2024 03:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2001 21:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
---------


Senest rettet af Dr. Phibes 10 jan 2005 18:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2001 21:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2001 01:01
Indlæg: 142
Geografisk sted: DK
Så siger jeg at 5.000 ud af 500.000 er 1 procent og ikke en promille [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2001 22:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hov for satan glemte lige noget vigtigt, min pointe er at vi en promille af DANMARKS BEFOLKNING der tar svampe vil jeg tro og det er altså et problem efter regeringens mening.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2001 00:29 
De ved jo godt at det er os der kommer til at bestemme engang, jeg ville da osse gøre det modstand jeg var istand til hvis jeg vidste at jeg ville blive væltet, hvilket de godt er klar over fordi de ved godt at med naturens magiske kræfter der vinder vi den krig der kommer, med hjælp fra vores ånder, med deres råd kan vi sejre, SO TRIP ON TRIP HARDCORE, meet the spirits, annihilate the goverment, back to nature, ultimate rave, come on guys, lets have a nice trip!


Top
  
 
Indlæg: 03 jul 2001 14:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
JA den udregning har regeringen jo slet ikke selv regnet ud..

de har bare fået slynget 3% i hovedet og straks er de gået i panik... hvis de nu havde taget det stille og roligt, og set på sagen så havde vi måske ikke haft det forbud!

Og de 3% hvilken undersøgelse kommer de fra.. jeg vil godt vædde med at den undersøgelse er dybt misvisende... eller fejl fortolket... jeg syntes det er for latterligt at politikerne selv forsøger at undgå at folk går i panik i alle tænkelige situationer, og når det så kommer til stykket er de selv nogle svagpissere der stikker halen mellem benene, og laver en lov om noget ingen af dem selv har prøvet eller ved noget om ... de er simplethen latterlige ... og de tror vel oxo at svampe = LSD eller noget i den retning...

jeg syntes virkelig at det er for lamt... men hvis de gamle sure røwhuller på borgen ikke snart spænder hjelmen og tænker logisk så ende DK som verdens mest fuckt up land..

selv en tibetansklandsby vil være bedre fungerende end DK om 30 år hvis ikke de tager sig sammen.,..

og
*lol* jeg glæder mig til at alle politikerne bliver pensionister,,, så lukker vi for hjemmehjælp og pensionen helt i bund. så de bliver nød til at leve af havregrød 1 gang om dagen ..!! og man kunne oxo tage ud til nyrup og agere "hjemmeplejen" og give ham nogle forkerte piller og nogle ækle tarmsygdomme via hans mad.!!! hehehe!

så kan han fandme få og C hvordan han selv har redt.!!

hvis de nu havde behandlet de unge fornuftigt og bygget nogle ungdoms boliger og eller ladet folk have lidt frihed, så havde det nok set lidt bedre ud i dag og frem over... men det ser sort ud for DK mener jeg!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2001 17:48 
Jeg skulle vidrebringe noget fra min smølfehær

SMØLFERNE: POUL NYRUP IS GOING TO BE ZAPPED


Top
  
 
Indlæg: 03 jul 2001 20:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
smurf jeg tror sku ik at det hjelper at skærer ned i pensionen for dem på borgen har minister pension og den er vidst rimlig god sår den er der sku ikke nogen der får lov at røører ved "fingerende væk"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team