Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Jeg ville gerne have lidt-svampe råd....Jeg vil gerne prøve svampe, men da det er første gang vil jeg gerne have lidt kontrol over hva´ der sker. De svampe-kapsler man kan få på staden (til en 50kr. stykket), hvor stærke er de? Hvis jeg vil have et trip hvor jeg stadig har lidt kontrol over mig selv, hvor mange kapsler skal jeg så fråde? Hvordan vil virkning ca. være hvis jeg stadig har kontrol, altså få jeg hallu? eller sidder man bare og stener?

-daffy duck [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Jeg ved ikke hvilke svampe der er i de kapsler eller hvor meget der er i dem - men lad os antage at det er Mexier (du spørger dem lige) og hvis det er mexier vil jeg sige at du burde indtage 1-2 gram - en god starts dosis - ellers så køb 1g amazon svampe og spis ½delen - fordi ½g amazon sendte mig ud på et fedt trip - ikke de vilde halluer - men de var der, og så havde jeg supersmæk på......

Alt fra her.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg anbefaler ½-1 g psilocybe cubensis (popsprog: mexikanske) Jeg startede selv med ½ g de første par gange, men har du doblet dosen mange gange - men hvorfor starte med for meget, når man kan starte med for lidt? Forvent ikke for meget, andet end en god griner og lidt spændende tankevirksomhed. Og lad nu være med at gå til Party, så er du bedre tjent med E!
Hvad fanden er iøvrigt Amazonsvampe? De eksisterer kun i kraft af at en eller anden pusher ikke aner hvad svampen hedder.
Køb dine svampe i en udenlandsk online shop eller find dem selv, så du ved hvad du får.. Køb ikke kapsler, men lav dem selv. Jeg er sikker på at visse kapsler på staden også indeholder p. harmala.

(RygerSmiley)
(RygerSmiley)

[ 10 September 2001: Besked ændret af: zionboy ]

Amazon= Cyanescens - en alder anden slags, eller osse hedder det panaleos (fucking navne)

det er en anden type hawaii shit - ikke så stenet (siger ax/chill) jeg kender ikke forskellen, andet end at amazon svampen slår alle andre svampe jeg har prøvet, og jeg vil fra nu af prøve at holde mig til den....

Insane psychedelia user!

Hmm første gang tog jeg o,7 g. mexier eller sådan noget, der skete ikke så meget udover nogle closed eye visuals. Dagen efter tog jeg så 2 g. det er det vildeste men oxo det sjoveste jeg nogensinde har gjort i mit liv....jeg anbefaler det ikke, men jeg havde det sgu mægtig sjovt.

Ps. trip med en god ven!

Medlem

Geografisk sted: DK
hey Daffy!
De første to gange jeg prøvede det tog jeg kun knap et gram mexicanske.. Det var ikke noget jeg fik trip ud af, men men men så henvendte jeg mig ligesom du her på boardet og efter råd spiste jeg 2 gram mexi (rådet var dog 1,5 til 2 g) og er du for hjernedød jeg var monster blæst i fire timer... Jeg halluede som en i helvede og det var både fedt og skræmmende... Set og settings er ALT med alle stoffer, så hvis man ikke føler sig sikker på det skal man lade være syns jeg.. Men man kan jo altid være bagklog...
Nå men i hvertfaldet synes jeg du sku spise 1,5-2 gram i godt selvskab.. gerne sammen med en der har prøvet det før.. og glæd dig, og lad være med at være bange.. Det er en vild og fed oplevelse.. :0)
Håber ikke det blev for langt....
Mvh Platon................... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Nå øv...

Elven Raver og Zionboy tar' fejl på hver deres måde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

(Copelandia)Panaeolus Tropicalis = Amazon svampe, de er ekstremt svære at gro ... ja det er rigtigt at svampen stammer fra Hawaii også, så hvorfor den bliver kaldt amazon ved jeg ikke ?!

(Copelandia)Panaeolus Cyanescens = Hawaii/Cambodia svampe, er også svære at gro.

Ang. hvormange kapsler du skal spise så må du finde ud af hvilken art svamp der er i kapslerne og hvor meget de indeholder.
Jeg vil foreslå en dosis på 1-2½g Mexi, ½-1g Hawaii og ved ikke hvor meget Amazon ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Amazon er meget kraftige syntes jeg, ihvertfald i forhold til den danske og den mexicanske, aldrig har jeg spist så lidt shroom og røget så meget afsted - det var herregrineren, og min hyperspace teori var vild.......

så ½g amazon holder osse

Insane psychedelia user!

Hey....

Brille: Du forslår 1-2g. mex...Hvor meget tag du selv når du skal helt ud hvor de pink-blomster gro?

Og hva´ med dig, Elver raver (EGO). Hvis du skulle trippe mex., hvor meget ville du så tage?

Ingen der har prøvet dem fra staden? ??

-daffy duck [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 10 September 2001: Besked ændret af: daffy duck ]

Hvis jeg skulle trippe max??

Ok så da....

Et max trip ville nok være 10g danske - tørret materiale - men hvis de er friske - en 350 stykker, sådan fordelt over natten - start med en 70 stykker - æd 70 mere 2 timer efter, og så smovs resten iløbet af ingen tid - det skal gøres hurtigt fordi hvis du når at ramme det sted hvor trippet ikke er der mere, så er det fandme svært at finde det frem igen.

Så max trip

10g danske
ell.
2-3g amazon (har kun prøvet at fråde ½g, men tror squ at der skal noget til før det bliver mega vildt)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EGO>>Hvis vi snakker Paneoleus Cyanescens? 2-3 gram.. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Gør det bare, men vær forberedt på ikke at komme ud af trippet igen..

Peace,
/Tias.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nejnejnej... Amazon svampe er en kraftig Cubensis!

TIAS: tro mig jeg skal nok komme ud af trippet igen - jeg kan klare temmelig mange tæsk sådan tripmæssigt - og om det varer en 20 timer eller sådan - fuck det - endnu skæggere det bare bliver så..........

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose>> Soma plejede at sælge Amazon, men det var blot Cubensis... Der er dog steder der sælger både Cyanescens og Azurescens som 'Amazone'. Og hvis EGO har stegt godt på et ½ gram, tror jeg ikke det var cubensis.

EGO>> Jeg tror du skal passe på med at tro at du kan tage alt og komme ud intakt på den anden side. Men det er bare mit råd, jeg gætter på at du ignorerer det alligevel, så..never mind.

/Tias

Tias: Det gælder ikke om at komme ud intakt - det gælder om at komme ud og være noget nyt - hvilket jeg altid er efter et svampetrip - et eller andet forandrer sig hver gang - det er megaherrefedt - hæ hæ - så lang tid mit instinkt er intakt - så holder jeg masken, og indtil at jeg oplever et hallucinogen der vælter det, well - så er jeg klar - tror dog ikke det hallucinogen findes - måske i natskygger - men dem gider jeg ikke........

Men jeg vil da tage dit råd til betragtning - man skal aldrig ignoere noget nogen siger, et eller andet sted ligger der sandheder i alt..........

Medlem

Hey Daffy Duck, nu har jeg også været på shroooms, og den første gang havde jeg kontorl over mig selv.Jeg spriste et bolche, hvor der ca var omkring de 2 g i!! Jeg havde kontrol men fik stadig meget fede halluer!! Det var et total fedt trip!! Så hvis jeg var dig ville jeg evt gøre edt samme.Men hvis du syntes 2 g er for meget kan du jo nøjes med lidt mindre, bare du er 100 på at du vil gøre det! og at du er at sted der er behageligt...det er vigtigt når man tripper!!

Spred Fred!
/Cass

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Glemte lige:
Det kommer også an på hvad for nogen svampe du tager!!! Husk at tjekke det!!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
ja og for alt i verden lad være med at prøve at kæmpe imod når du så er blæst, det gør skidt værre...

sig til dig selv 4-8 timer er jeg blæst sådan er det. når du så vågner op næste dag efter en god gang nattesøvn er du et nyt og forbedret menneske.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De eneste amazon-svampe jeg har set på staden og diverse steder på nettet har været Cubensis... dog en ret forædlet version!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]