Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2024 04:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 sep 2001 17:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2001 01:01
Indlæg: 124
Jeg synes sukker har modsatte effekt. Jeg har flere gange fået forstærket svage svampetrip af at spise noget wienerbrød midt i det. Sugarrush, siger jeg bare! Og det var ikke så rart. Det er sikkert også derfor Terence McKenna hadede sukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 17:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Jeg spiste chips og drak sodavand sidste gang.. Suns ik rigtig der er nogen forskel..??? Hvad skulle kunne gøre det stærkere/svagere ved sukkeret?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2001 17:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Det er en røver...

Sukker stopper ikke dit trip, men det kan sikkert have en positiv placebo effekt hvis du tror nok på det.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2001 00:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2001 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Danmark
Hej!

Jeg har lige være inde og læse nogle triprapporter, og der faldt jeg over en som skrev at man kunne stoppe et svampe trip ved at tage sukker ??? Er der nogen som ved om man rent faktisk kan stoppe et trip på den måde ?

Det slog mig fordi jeg netop her i fredags prøvede svampe, men synes at det var et ret svagt trip, selvom jeg tog 3 g. mex svamp fordelt på 1 1/2 time. Og det som jeg faldt over var at jeg netop spiste noget slik - og lidt senere drak jeg også noget sodavand....måske var det derfor mit trip blev så svagt ???

Dark Sky


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2001 16:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
men sukker havde det ikke noget med optagelsen at gøre.


saføldig kan sukker ikke slå et trip ned hvis man er ude på den anden side af mælkevejen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2001 17:22 
Jo man kan koge svampethe og så tilsætte ufattelige mængder sukker - så optages det en del hurtigere og trippet føles mere intenst...

Derimod som en god trip-killah - brug C-Vitamin aka Appelsinjuice - det virker udemærket syntes jeg - hvis jeg er for farout så indtager jeg altid Appelsinjuice..

Om det så osse er placebo tror jeg squ ikke - men hvis det er så er det nok bare sådan en elven raver special thingie


Top
  
 
Indlæg: 11 sep 2001 20:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 sep 2001 01:01
Indlæg: 78
Geografisk sted: Danmark
Takker for jeres kommentarer om svampe & sukker.

Jeg ved overhovedet ikke noget om, om det passer eller ej at man kan quitte et svampetrip med sukker - men nu da jeg læste noget om det...og så tænkte tilbage på at jeg jo spiste noget sukkerholdigt i starten af trippet - Ja, så skulle jeg lige høre om der var noget om det.

Det kunne jo være meget praktisk at vide, hvis man engang fik brug for at stoppe et trip....men altså, som jeg kan opfatte, så er den generelle holdning at sukker & svampetrip ikke har noget med hinanden at gøre ?!?

Og Elven Raver - tak for dit råd om C vitamin / Appelsinjuice, selvom jeg vil tillade mig at prøve det af før jeg stoler 100% på det.

Dark Sky

PS! Psychedelia.dk er et fedt sted! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2001 03:19 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Sukker mod alt for meget hash er jo ganske velkendt... måske er tingene blevet blandet lidt sammen?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team