Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 08:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

ok nu må jeg høre
myten om man kan drikke sukkervand hvis en svampe trip tager over hånd
passer det?
jeg har aldrig selv behøvet at prøve på mine svampe trip
men kender en som til tider har det med at fake og han har drukket det og siger det hjælper ham ud af trippet

MEN KAN DET PASSE?

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man siger også at C-vitaminer hjælper...

Sukker er effektivt til at dræbe THC, jeg tvivler på det har samme effekt på svampe.

Det har nok været placebo, men hvis det virker, så virker det! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Ham svenskeren nede i Soma, sagde at man bare skulle drikke cola/kakao hvis man var ved at få det dårligt... Det er jo sandsynligvis bare placebo, men jeg synes det har været ganske udemærket [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Jeg var engang ved at gå kold inde på staden da en Christanit kom hen og sagde at jeg bare skulle æde mars og drikke cola, det hjalp da også en smule

Medlem

Den med at monosaccharider/disaccarider(druesukker/sukker), slår trip ned passer til dels. Såvidt jeg har læst mig til, øger indtagelsen af disse, metabolismen af forskellige "giftstoffer" i leveren. Feks, kan alkohol forbrændes væsenligt hurtigere ved stor indtagelse af druesukker(faktisk det eneste alkohol tip der virker [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ). Det samme gør sig til dels gældende for alkaloider som feks psilocybin. Sukker vil således ikke slå trippet ned, men det vil formodenligt få det til at stilne af hurtigere. Hvor meget hurtigere ved jeg intet om, men der er noget om snakken!

MVH
Voorhees

Junior medlem

Geografisk sted: skive
Feks, kan alkohol forbrændes væsenligt hurtigere ved stor indtagelse af druesukker

??? Nej .... INTET INTET virker på forbrændingen af alchohol!!!! .... jeg har ingen andelse om svampe ...... men at sammenligne svampe & alchohol? nej den holder sq ikke!!!

Junior medlem

Sukker bryter ned psilocybin,så det er vel logisk at scokolade/cola bryter ned psilocybin i kroppen om man tripper...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
cola er en dum ting ihvertfald hvis man har brækket sig en gang.

slik og et per rolige pilsner,mens man samler tankerne.

In our memories
Brugeravatar

Chalfe, stort set alle stoffer bliver metaboliseret i leveren, så jo, det kan godt sammenlignes...

Btw, et andet alkoholtip - drik noget sødmælk, evt. lidt fløde inden end druktur, så mavesækken er godt fedtet ind, og alkoholen har sværere ved at trænge ud i blodet... til gengæld så bliver man voldlam, når fedtet så bliver opløst på et tidspunkt, høhø!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
He he har en kammerat i sverige, der må man ikke komme ind på discoerne, hvis man er dor stiv. Og da alkoholen på et diskotek i sverige koster det samme som en mindre operation på et privat sygehus duer det ikke at købe noget derinde. Så de plejer at kværne en halvliter fløde og en halv liter vodka. Så kan vodkaen godt holde sig nede i maven, uden at man bliver stiv. Når de så kommer på disco, køber de en cola, som tager fløden og vupti instant stiv.

Medlem

@FM> Har du en reference til den påstand? Jeg har aldrig hørt om at sukker skulle ødelægge tryptaminer...

@Chalfe> Jo det gør! Det er det eneste af alkorådene, der er videnskabeligt underbygget! Hvis ud kan finde en artikkel der påstår andet, så kom med en reference!

Junior medlem

Geografisk sted: skive
Nej helt seriøs ...... kom med den artikel der påstår at: hvis man spiser sukker så bliver procenterne i blodet mindre! At der findes en masse råd og ting der kan gøre en mere klarsynet det er rigtigt, kaffe bla som får en til at friske lidt op .... men .... ja kom du med dit videnskabelige link til at sukker skulle nedbryde alchohol !!!

Medlem

Jeg siger ikke at sukker NEDBRYDER ethanol'en, men jeg siger derimod at glucose stimulerer leveren til at arbejde noget hurtigere og derved nedbryde ethanolen hurtigere. Jeg er igang med at søge efter artiklen og bestiller den fra medline ASAP og poster et link, scannet version whatever...

Det er ikke hokus-pokus men almindelig biologi den med sukkeret...

Medlem

OK, der var den: http://web.mit.edu/newsoffice/tt/1997/oct29/alcohol101.html

Læs den og luk arret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg plejer nu at ryge, og så fråde MASSER af chokolade [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] men hvem gør ikke det?

Den med sukker er god nok, jeg ved ikke om hvor godt det er med chokolade. Chokolade gør tit at man optager tingne hurtigere eks. THC, man skulde optage mere af det hvis du æder chokolade men's du ryger.

MVH
Piercer

Skummelt nok chalfe - hvergang jeg er ude og drikke og er ved at blive for stiv, så kværner jeg X antal colaer og kører en lille fråder i et eller andet sødt - derefter bliver jeg mindre og mindre stiv - som vi siger herude på landet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] "Der skal hvis noget fast føde ned til alt det flydende" - og derefter æder vi, og drikker derpå videre.

Det er nok derfor at mange andre kulturer for det meste spiser imens at de drikker, dels for at undgå at få det skidt, dels for at blive mere stiv.

In our memories
Brugeravatar

Bonderøv! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vælter i også køer når i er på vej hjem fra byen (Halbal) ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hvis jeg går til halbal i mit tøj så får jeg smæk for at se ud som jeg gør, the bitter truth of ambient woods, we got alot of dumb trolls here.

om vi vælter påvej hjem fra byen, jeg har ikke væltet endnu, men der er da folk fra krewet der er væltet i deres biler, men så kan de osse bare lære ikke at køre på nerveknalder.

In our memories
Brugeravatar

Nej, jeg skrev "vælte køer"... de der klovdyr du ve'!

Jeg har altid gerne villet vælte en ko...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]