Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svampe
Medlem

Jaw, jeg kommer fra KBH området (tæt ved staden) og ville egentligt bare vide hvor mange svampe jeg kan holde til. Jeg har (kun) det udvalg du finder på boderne på staden.
Jeg har prøvet svampe 4-5 gange, men har aldrig turde bevæge mig over et enkelt gram til halvanden.
Jeg er forholdsvis tynd og lang (der er faktisk ikke særlig meget af mig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ). Men er der nogle der ved hvad jeg kan holde til, og så hvad forskellen er på stadens svampe?
Jeg ved ikke nogetsomhelst om nogen af svampene(det bare sjovt... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ).

For at risikere at dø af psilocybin skal man indtage noget der ligner 230mg/kg (kropsvægt)- her snakker vi ren psilocybin og ikke af svampe - personligt har jeg været oppe i temmelig høje doser - spørgsmålet er ikke hvor meget der skal til for at lægge dig ned - spørgsmålet er hvor vildt et trip du kan klare - og for at finde ud af det er du nød til at prøve dig frem - dvs. forøge dosen gang for gang - og på et tidspunkt finder du nok et trip der får dig til at tænke at hvis det bliver vildere så er du ikke sikker på at du mentalt kan klare det.

Men du kan kigge på www.erowid.org for at lære lidt om styrken på de forskellige svampe - jeg vil dog råde dig til at holde dig til mexier i starten - de er ikke "super"trippede - der er lidt energi over dem - hvor de danske giver dig mere mindfuck.

Take care

P.L.U.R

Elven Raver

Medlem

Geografisk sted: DK
Gå ind i trip-rapporter og kig under svampe, der kan du se hvad folk har fået ud af at indtage forskellige doser svampe.

Det er altid svært at fortælle andre hvor stor dosis de skal have, det er simpelthen SUPER individuelt, men VENT i hvert faldet med hawai eller SUPERSVAMPE som de også kaldes på Staden, de er i hvert faldet ikke til "begyndere", hvis du har taget 1- halvandet gram mexier fire-fem gange så kan du jo bare prøve 2 gram næste gang, du er på ingen måde i fare eller noget ved en sådan dose, du får bare et lidt stærkere trip end du plejer, men det er vel også meningen ik [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Kan kun give Smurf (det hedder du da vel næsten stadigvæk ;o) ret, da jeg en gang for snart mange år siden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] spurgte efter hvor mange jeg skulle tage fik jeg også at vide at jeg skulle tage ca 1-1½. Men effekten på 1 kan slet ikke måles med den på 2½-3 så nogle kunne måske få et chock når de har prøvet 1g 10 gange og så prøver 3g. Så start med 2-3g, hvis man ikke kan klare et trip på 2-3g mexi, så tror jeg faktisk ikke man skal trippe, for så vildt er det altså ikke på 3g mexi.

Jeg kan til slut kun sige, at når du føler dig klar (og det er ikke når du har prøvet 2g mexi 1 gange, der skal en smule erfaring til det her) så æd 1g hawaii. For mit vedkomne er det næsten det ultimative. Jeg er totalt i farveland når jeg er på hawaii!

Medlem

Jepper hawai er for syyyyyyygt!!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men det med at man skal spise mere end et gram ellers skal man lade være, er noget fis.... Hvis jeg tager i byen og drikker mig stiv først så synes jeg det er fedt med bare et gram - når vi snakker mexier, for så kan man sådan lige mærke, at der sker noget og at lys bliver lidt mere intens og sådan- uden at man står og stener for vildt, hvis jeg spiser 2g+ så får jeg den syge tænker på og er ikke i festhumør, så det er jo enormt individuelt.. Man skal jo bare prøve sig frem og finde ud af, hvad man selv synes er passende til forskellige situationer, om det så er et halvt eller 100 gram kan ingen afgøre på nær èn selv.

Dedikeret medlem

Jeg ville hellere snuppe en enkelt kiks end "spilde" 1g svampe på bare at få en lidt anderledes fornemmelse for lys.
Men jeg ved hvad du mener og det kan sq være sjovt nok, for man bliver sq alligevel lidt...dog synes jeg der skal ca. 2g til, 1g er lige i underkanten, og det er lige meget hvem man er [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Jeg ville hellere snuppe to kiks for det er dobbelt så sjovt *gG* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Men jeg tror vi er enige, så den er vel ikke længere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

hehe Jeps! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

EDIT: Se alle flamers, sådan skal den klares! Ingen mudderkast bare fordi mig og platon er lidt uenige (dog stadig enige)
Sq lettest at mødes på midten og bare blive enig om at det er fedt det hele [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

[ 22 April 2002: Besked ændret af: -{*LiQuiD*}- ]

Dedikeret medlem

jeg plejer ikke at foreslå at æde 1g.. da effekterne nemt bliver svage,, jeg foreslår altid mindst 2.g og gerne 3g., når vi snakker Cubensis (mexican)

når jeg æder svampe plejer det at være i 3g. doser..

har en enkelt gang snuppe 4,5g i en mundfuld, det fik jeg da godt nok også et lækkert trip ud af,,, men oki det er jo op til en selv hvad man kan lide..

men hvis man er bange for at det skulle blive for intents, kan man altid guffe mdma oveni,. syntes det for en til at have det møg godt ..

[ 22 April 2002: Besked ændret af: -*+[S3K]+*- ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]