Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2024 06:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 feb 2008 22:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2007 12:14
Indlæg: 289
Geografisk sted: Århus
Så en nyhed som omhandler nogle nye fund af Maya Templer ved hjælp af satellit fotos. Så tænkte at jeg lige ville poste det her, skulle nogle være interesserede. Jeg tror da nok der er nogle stykker som går lidt op i det, taget deres brug af psykedelia i betragting.

Satellites spot lost Guatemala Mayan temples

_________________
"The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"


Senest rettet af Bærnelin 24 feb 2008 01:05, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 feb 2008 23:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2006 22:49
Indlæg: 1669
Meget spændene. Har selv været nede og se templerne og vil meget gerne se flere :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2008 02:01 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
Han har da bare brugt google earth, "lost mayan temples".

Spøj til side. Det er da virkelig interessant. Andet ville egentlig også være underligt. Hvem ved hvilke andre overraskelser amazonskoven gemmer på. Kunne være stort hvis det gav yderligere information også om deres brug af entheogener.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2008 19:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Svedigt... Skrev historie opgave om mayaerne i 2.g, vil helt sikkert gerne over og se templerne en dag.

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2008 19:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 jan 2006 22:49
Indlæg: 1669
Ambient skrev:
Svedigt... Skrev historie opgave om mayaerne i 2.g, vil helt sikkert gerne over og se templerne en dag.


Overvej stærk at gøre det, det er helt klart en oplevelse som du altid vil huske. Jeg har startet i Mexico City og kørt med bus gennem Yucatan halvøen og helt ud til kvinde øen. Jeg har set næsten alle templerne som der er synlige og det er storslået også bare naturen i det hele taget


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 feb 2008 00:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Det imponerede mig faktisk lidt at kalksten efter ca 1000 år stadig har så stor indflydelse på miljøet at man kan se det fra rummet. Får en til at tænke på hvad vores udledning af forskellige stoffer gør ved vores miljø, og mest af alt, hvor længe.
Men hold da op hvor må det havde været en fed fornemmelse at opdage dem, at erfarer noget der har været ukendt i århundrede!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 feb 2008 14:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Sejt! Jeg elsker når velkendt teknologi finder nye anvendelsesmuligheder på denne måde...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team