Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2024 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 jan 2012 18:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 dec 2011 21:04
Indlæg: 20
:peace:

Få med dig disse indslag, så får du en forståelse for hvorfor jeg bliver ved og ved og ved .......

Cannabis Cured Cancer
http://www.youtube.com/watch?v=CiP9LVtE9EY


The TRUTH about Rick Simpson's Hemp Oil
http://www.youtube.com/watch?v=qCslEWYsoA4
http://www.youtube.com/watch?v=m464uB4f ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_Orr5IYH ... creen&NR=1
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... Udt2zv9K2w

Og årsagen er denne:


For denne patient gik det galt. Patientens drop lækkede, og det blev oppdaget få øjeblikke efter. Patienten blev i huj og hast taget til håndvasken og handen blev skyllet grundigt i længre tid, og her ser du resultatet.
Og det stof er tillat at ”helberede” mennesker med?
Hvad tror du sker når dette stof kommer ind i blodet?
Vil du gennemgå denne behandling frivillig?
Det her er Folkemord i stor scala!

Se på dette billede!

http://www.google.dk/imgres?q=chemother ... x=99&ty=55


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2012 20:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2011 15:14
Indlæg: 649
Jeg kunne vel ikke få PubMed IDs til dine referencer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2012 20:40 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Jeg er næsten sikker på, at jeg ikke ville tage celledræbende medicin, med mindre det er meget præcist rettet mod det syge væv og intet rask væv kommer i kontakt med det.

Ellers må jeg dø og så må de give den fuld skrue med smertestillende medicin af hårdeste slags.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2012 20:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Jeg er næsten sikker på, at jeg ikke ville tage celledræbende medicin, med mindre det er meget præcist rettet mod det syge væv og intet rask væv kommer i kontakt med det.

Ellers må jeg dø og så må de give den fuld skrue med smertestillende medicin af hårdeste slags.


Ja men stadig... ligge der ikke og ane hvad der er op og ned den sidste tid man har, jeg tror jeg uanset hvad ville kæmpe på den ene eller anden måde for at blive rask, ikke bare ligge mig til at dø, hvis der er andre og bedre alternativer til den giftige medicin, ville jeg da hellere tage imod den.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2012 22:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Der er ingen (aldrig sige aldrig..) der lægger skjul på giftigheden af kemoterapi - det er jo netop derfor man kun kan give få behandlinger før man skal holde en længere pause.
Kemoterapi bruges ikke fordi det er et mirakelmiddel, men fordi det er det bedste man har. Hvis bare 1% færre dør ved at man bruger kemoterapi, er det så ikke det værd? Problemet med det, er mere at de 99% det ikke kurere, bruger deres sidste tid i et helvede, før de dør.
Stråle behandling er straks værre, selv når det er målrettet.

I alle tilfælde havde jeg takket ja til hvad end behandling onkologisten vurdere som værende bedst. Selvom jeg heller tog kemo end stråler.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2012 01:19 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 dec 2008 08:35
Indlæg: 1238
Geografisk sted: DK
Det gælder da netop om at bruge stråler, så man kun behandler de syge celler og ikke dræber ens egne raske celler. Men måske er der noget jeg ikke er opmærksom på. Hvad vil du hellere randomname?

Når det er en selv, så er det noget andet end statistik. Hvis jeg fik at vide, at jeg havde 1 eller 10 % chance for at overleve, så ville jeg betragte det som en dødsdom og begynde at tænke på, hvordan jeg slipper mest smertefrit ud af det. Det kommer også meget an på ens livsfilosofi, forholdet til døden osv.

Jeg har kendt nogle stykker som har været igennem nogle forfærdelige og meget langvarige forløb med deres forældre. Forældrene havde voldsomme smerter og var både fysisk og psykisk nedbrudte, tabte hår og tænder og var nærmest levende døde. Det strakte sig over flere år og de blev mange gange kaldt ind for at sige farvel. Til sidst tænkte de bare på, om forældrene ikke bare snart kunne dø, samtidig med, at de selvfølgelig havde voldsom skyldsfølelse over at have de tanker. Da de til sidst døde kom det som en lettelse.

Der er mange der dør af kemoterapi og ikke kræft og det er en forfærdelig død. Der er masser af eksempler og det er almindelig kendt. Dem jeg kender, der har mistet deres forældre på den måde, har svoret at de ikke selv vil lide sådan.

Men vi er alle forskellige og mange forhold spiller ind, så jeg vil ikke dømme andre. Jeg har været en del på hospitaler pga. sygdom og jeg er ikke i tvivl om, at jeg selv vælger tid og sted.

_________________
The punishment of desire, is the agony of unfulfillment.

Most of the physical world is unseen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2012 01:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Der er ingen tvivl om at et cancerforløb er meget smertefuldt for patienten såvel som pårørende. Mht dit spørgsmål ville jeg heller undergå kemoterapi end strålebehandling fordi strålebehandlingen giver risiko for nye kræftformer og andre gensygdomme. Selvom teknologien til målrettet at administrere strålerne bliver bedre, er der stadig ofte, groft beskrevet, tale om at stikke noget radioaktivt ind og fjerne skjoldet fra det. Det skåner i forhold til at bestråle hele kroppen, men det rammer ikke kun de syge væv.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team