Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 25 sep 2013 02:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Jeg kan bekræfte at det godt kan lade sig gøre at se hændelser ude i fremtiden, og ikke kun den nære fremtid. For da jeg gik i folkeskole så jeg f.eks. en af madchilds musikvideoer for mig (den der hvor han render rundt med en gul trøje nede i kælderen) :D

Det er dog altid sket ved et uheld. Men sidste år havde jeg også en oplevelse hvor jeg så min fremtidige facebookprofil. Jeg så også at jeg ville møde en helt speciel pige som jeg mødte i April måned i år.

Jeg kan ikke selv spå, men jeg har telepatiske evner. Jeg kan tænke tanker ind i hovedet på andre folk. Har også en enkelt gang flyttet min tegnebog ved hjælp af tankens kraft, det var for sygt!!

At telepatere og flytte ting med tankens kræft kræver endten kontakt/hjælp fra den åndelige verden omkring os. (kan til dels ikke anbefales) Ellers skal man være yderst god til at være et med sine omgivelser, hvilket jeg tilfældigvis er.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 02:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Jeg kan bekræfte at det godt kan lade sig gøre at se hændelser ude i fremtiden, og ikke kun den nære fremtid. For da jeg gik i folkeskole så jeg f.eks. en af madchilds musikvideoer for mig (den der hvor han render rundt med en gul trøje nede i kælderen) :D

Det er dog altid sket ved et uheld. Men sidste år havde jeg også en oplevelse hvor jeg så min fremtidige facebookprofil. Jeg så også at jeg ville møde en helt speciel pige som jeg mødte i April måned i år.

Jeg kan ikke selv spå, men jeg har telepatiske evner. Jeg kan tænke tanker ind i hovedet på andre folk. Har også en enkelt gang flyttet min tegnebog ved hjælp af tankens kraft, det var for sygt!!

At telepatere og flytte ting med tankens kræft kræver endten kontakt/hjælp fra den åndelige verden omkring os. (kan til dels ikke anbefales) Ellers skal man være yderst god til at være et med sine omgivelser, hvilket jeg tilfældigvis er.


hehe okay så; kan du ikk lige filme det med pungen, og så tœnke en tanke til mig når du har lagt linket herinde?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 03:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Jeg kan bekræfte at det godt kan lade sig gøre at se hændelser ude i fremtiden, og ikke kun den nære fremtid. For da jeg gik i folkeskole så jeg f.eks. en af madchilds musikvideoer for mig (den der hvor han render rundt med en gul trøje nede i kælderen) :D

Det er dog altid sket ved et uheld. Men sidste år havde jeg også en oplevelse hvor jeg så min fremtidige facebookprofil. Jeg så også at jeg ville møde en helt speciel pige som jeg mødte i April måned i år.

Jeg kan ikke selv spå, men jeg har telepatiske evner. Jeg kan tænke tanker ind i hovedet på andre folk. Har også en enkelt gang flyttet min tegnebog ved hjælp af tankens kraft, det var for sygt!!

At telepatere og flytte ting med tankens kræft kræver endten kontakt/hjælp fra den åndelige verden omkring os. (kan til dels ikke anbefales) Ellers skal man være yderst god til at være et med sine omgivelser, hvilket jeg tilfældigvis er.


hehe okay så; kan du ikk lige filme det med pungen, og så tœnke en tanke til mig når du har lagt linket herinde?


Don't feed the troll.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 14:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
hehe okay så; kan du ikk lige filme det med pungen, og så tœnke en tanke til mig når du har lagt linket herinde?

Det kan jeg da godt. Men jeg vil have din sjæl i bytte for mit lille tryllenummer..

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2013 07:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Som de fleste sikkert har fået at vide i deres opvækst, find ud af hvad du er god til, alle er gode til noget. Det er ikke sikkert alle er lige gode til de samme ting. Hvad er du god til ? Hvilke evner har du ?

Det er min påstand at mennesket kan spå, det er en egenskab som alle kan i mere eller mindre grad. De mennesker der har denne evne stærkest er kun hver 12. menneske, altså 1/12 del for at du er dygtig til at spå. Derfor er det min påstand at når de laver disse forskninger er det svært at påvise, med mindre man kan finde ud af hvilke personer der har evnerne og så tjekke disse personer udlukkende i samme testgruppe.

Dem der kan spå, har normalt også andre evner inden for samme område. Det kan fx. være telepatiske evner, flytte ting med tankens kræft osv. At spå er vel også lidt i stil at få varsler. Og hvor god man er til at lytte til disse varsler har også noget at skulle have sagt, så det er noget med at øve sig i at udvikle vores evner vi har som mennesker hver i sær.

Det er min påstand at hver 12 menneske har en trang til at fortælle fantasihistorier og at levere dem som fakta.
Det er min påstand at hver 12 menneske har evnerne til at flyve og teleportere gennem universet, de ved det blot ikke fordi hver 12 menneske lider af ekstrem flyve- og teleporteringsskræk.
Det er min påstand at hver 12 menneske kan løfte op til 10 ton, men de har bare aldrig prøvet.
Det er min påstand at hver 12 menneske kan overskride naturens love, blot ikke når de bliver filmet.

Sidst og ikke mindst, er det min påstand at HVERT menneske skal bakke deres ekstraordinære påstande op med fakta, eller ender det med at hvert 12 menneske tror på deres BS.

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2013 12:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 sep 2013 04:25
Indlæg: 2
Geografisk sted: København
Hvor er du bare sød. Ja, det er jo ren fantasihistorie. Kan godt se der ligger noget frygt omkring højdeskræk mv. Så det er vel bare at se sin frygt i øjnene, og fx. tage tyrene ved hornene. Leve livet. En dag af gangen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2013 14:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2012 22:32
Indlæg: 393
http://www.youtube.com/watch?v=hdaG5pcMdIk

It happens!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2013 03:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 feb 2003 02:01
Indlæg: 169
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

Kort fortalt, 1 million $ til den eller dem som demonstrerer noget overnaturligt overfor en rutineret tryllekunstner.
Mange har prøvet, alle har fejlet.




The Foundation is committed to providing reliable information about paranormal claims. It both supports and conducts original research into such claims.

At JREF, we offer a one-million-dollar prize to anyone who can show, under proper observing conditions, evidence of any paranormal, supernatural, or occult power or event. The JREF does not involve itself in the testing procedure, other than helping to design the protocol and approving the conditions under which a test will take place. All tests are designed with the participation and approval of the applicant. In most cases, the applicant will be asked to perform a relatively simple preliminary test of the claim, which if successful, will be followed by the formal test. Preliminary tests are usually conducted by associates of the JREF at the site where the applicant lives. Upon success in the preliminary testing process, the "applicant" becomes a "claimant."

To date, no one has passed the preliminary tests.

Click here to see the application.

Click here to see the current $1 million statement which shows the current amount in our prize account.

Frequently Asked Questions

The Log of Applicants


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 aug 2014 12:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
radon9 .. mange tak for linket! hvis det lykkes mig at score en million dollars giver jeg en bajer! :)

en STOR bajer :D

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team