Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 okt 2014 13:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 okt 2014 09:39
Indlæg: 11
Det her kræver nok en forklaring, jeg antager at flere personer på dette forum har hørt om Rick Simpson. Men sådan at alle er med vil jeg lige tegne et oprids. Den korte historie er, at Rick Simpson påstår at han kan kurere kræft, med en nol-baseret behandlingsform. Det er en ikke helt lille påstand, enten sælger Simpson slangeolie eller også er der noget om snakken.
Jeg vil ikke lyve jeg vil gerne tro at denne kur virker, men jeg er langt fra overbevist, til gengæld så tror jeg at Rick Simpson helt oprigtigt tror på sin påstand. Ydermere giver Rick opskriften og kuren væk gratis og i fuld offentlighed, ikke ligefrem handlinger som gavner hans civile frihed eller pengepung. Ydermere foreskriver Rick en anvendelse af nol som ikke vil gøre patienten fucked up, så det ligner heller ikke et korstog for, at gøre alle lige høje. Personligt ville jeg ikke gøre som Rick, hvis ikke jeg virkelig stolede på at min påstand var sand, hvis hans motiver er andet end at sprede kuren, er de svære at få øje på.

Men nok om Rick, der er også mange andre som påstår at have kureret sig selv med metoden. Jeg kunne have lyst til at teste hvilken effekt nol, og plantens canabinoider, har på div. sygdomme under kontrollerede forhold i et laboratorium. Men her er tale om et tilfælde hvor politik står i vejen for videnskabelig nysgerrighed, og før jeg kan få grønt lys til en undersøgelse gror mit hår sammen med mit røvskæg.

Jeg vil gerne slå fast, at jeg på ingen måde opfordre nogen til, at bruge nol i stedet for hvad lægen har anvist. Men så frem at du eller en du kender, selv har undersøgt metoden. Og så frem i/du ønsker at benytte metoden til behandling af især kræft, men også; smerter, diabetes, migræne osv. er jeg meget interesseret i hvilke erfaringer du/i gør, eller har gjort jer. Jeg vil kvantificere erfaringerne i en tabel, og lade personlige udtalelser være synlige. Jeg håber at jeg med tiden kan danne et overskueligt billede af effekten, og bruge resultatet som rygdækning for enten at; rulle Rick Simpson i tjære og fjer eller undersøge effekten i et laboratorium.

Min plan er at løbende, som jeg indsamler data, at oploade resultaterne her og andre steder. Naturligvis gør jeg opmærksom på at undersøgelsen er en privat ikke endnu peer reviewet uofficiel undersøgelse, sådan at jeg er dækket rent etisk.
_____________________________________________________________________________________________

Hvis du gerne vil deltage i min undersøgelse, så send dine indformationer til kurdata5@gmail.com

og prøv så vidt muligt at svare på følgende spg:

Navn?

Hvilken sygdom behandler du/i?

Hvilken anden behandling er du/i under?

Hvor længe har du/i været syge?

Hvor længe har du/i anvendt nol-behandlingen?

På en skala fra 1 til 10, hvor 1 er ubrugelig som behandling og 10 er helt kureret, vil du placere behandlingen?
- uddyb din/jeres begrundelse, redegør for din/jeres erfaring.

Hvordan vil du sammenligne nol-behandlingen, med konventionelle behandlingsformer du/i har været igennem?
_____________________________________________________________________________________________

Hvis du vil vide mere om behandlingsformen så følg følgende links, det er et dybt kaninhul så der er rigelige links at følge, her er de første par:

https://www.youtube.com/watch?v=hmYNLNF ... freload=10

http://www.cureyourowncancer.org/

Hvis det Rick Simpson påstår er sandt, så har vi lige opdaget det 21. århundredes svar på antibiotika. Men som regl er en ting som er for god til at være sand, ofte også usand. Men ingen ved op eller ned endnu, så vi får vel se.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team