Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 jul 2017 21:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jul 2017 00:00
Indlæg: 2
Hej Alle

Jeg har røget hash i omkring 18 år, i perioder kun weekend el aften, men jeg har også haft en del år hvor jeg har røget 0.5-1g dagligt fordelt over hele dagen. Jeg har haft nogle tunge perioder, ikke fordi jeg har grædt særligt meget, men jeg føler nu at det skal Meget til før jeg græder, og senet var for 2.5 år siden, da min far pludseligt dødede under et sygdomsforløb. Jeg har ikke røget ret meget de sidste par år, og er stoppet helt. Jeg har været meget trist/ked af det nogle gange, men har ikke grædt. Jeg ville høre, om nogen mener der er en sammenhæng med rygning, eller om det blot er alderen (37 år nu). Jeg føler jeg er følsom inden for rimlighedens grænser. Nogen som har samme oplevelse?

På forhånd tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2017 01:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Hvor lang tid har du været stoppet med at ryge.?
Stoppede selv med at ryge efter cirka 10 års rygning, røg en del mere end 0,5-1 g dagligt. Både bong og joints, ryst og hele molevitten .
Efter jeg stoppede kunne jeg mærke en del flere følelser i min krop og var mere sentimental og sårbar hvis man kan kalde det, det . Dog kun i en periode efter. Selv en drama film som jeg normalt ville være ligglad med. Kunne jeg ligepludselig begynde at mærke faktisk rørte mig..

Efter så mange år med hash, tror jeg at man lukker følelserne mere inde, mere ligeglad, som hash jo kan gøre. Da man så stopper tror jeg de kommer styrket tilbage, da de har være undtrykt i mange år . Det er ikke en dårlig ting , måske du skulle til at føle og lytte til din krop. Måske der ligger noget mere bag dine føleser som du måske ikke lige kender til.
Det hjælper ihvertfald ikke at gå og holde det inde, altså sine føleser .

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2017 12:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 jul 2017 00:00
Indlæg: 2
Jeg har ikke røget de sidste 10 måneder, og det sidste år jeg røg, var det kun meget små mængder pot. Jeg har bestemt ikke problemer med at jeg blokerer eller undertrykker følelser. Da jeg stoppede efter lang kontinuerlig rygning for 6 år siden, var jeg bestemt i følelsesmæssig ubalance de første 3-6 uger. Jeg er meget emotionel og er mest meget glad eller stresset/trist i forskellige grade (ikke fordi jeg er bipolar eller noget). Men jeg er bare overrasket over at jeg nu ikke græder den mindste smule, selvom jeg er trist. Ikke fordi jeg før var en tude-Marie. Jeg begyndte at ryge ofte fra jeg var 19.5 år. Så der er sket meget siden jeg har haft en lang clean periode. Og er blot nysgerrig over om det kan skyldes lang tids rygning, og dennes påvirkning af hjernen, selvom THC og andet for længst er ude af kroppen, eller om det skyldes alder eller evt. flere stærke oplevelser som har øget tærskelen markant for hvornår jeg kniber en tåre. Jeg blokere ikke for følelser eller oplevelser, og jeg tænker meget over tingene, også meget omkring de samme ting. Jeg vil mene jeg har en god visuel og episodisk hukommelse. At jeg er mere spirituel nu frem for Ateist kunne måske også have en indvirkning. Men jeg går så meget op i relationer og interesser at det nemt kan hylle mig ud af den, og er derfor blot overrasket over at jeg aldrig græder det mindste, selvom jeg er meget trist, stresset eller frustreret.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team