Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 sep 2008 21:53 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 jan 2006 00:30
Indlæg: 112
Substans/er: 2C-B
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
ca. 18mg 2C-B oralt
ca. 12-15mg 2C-B nasalt (et estimat/gæt eftersom jeg indtog det i allerede påvirket tilstand)


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Trippet foregik i mit hus/have, en dejlig solskinsdag - god stemning og godt vejr.

Triprapporten
Her er så en lille historie om hvordan jeg dummede mig en anelse med 2c-b

Jeg kan ikke huske alt der skete og rækkefølgen er sikkert ikke helt korrekt - men man får nok en ide om hvordan det var:

Hele turen startede med at jeg indtog ca. 18mg 2c-b oralt. Jeg havde spist et let måltid kort forinden. Jeg ventede... og ventede.. 1 time ingenting... 1,5 time.. ingenting.. 2 timer ingenting...

Jeg besluttede mig for at redosere med 5mg nasalt, bare lige en lille dose for at sætte tingene 'igang' - lidet vidende at jeg faktisk allerede HAVDE mistet dømmekraften og mine orale dose var ved at snige sig ind på mig!

Jeg VILLE have vejet 5mg af.. men vægten var helt umulig (det var rent faktisk mig der var påvirket) - så jeg tænker 'hey jeg hælder sgu bare lidt ud og nøjes med at tage en smule af det'..... RIGHT! (har senere vejet det tilbageværende stof og regnet/gættet mig frem til det må have været ca. 12-15mg)

I løbet af meget kort tid var alt 2c-b'en forsvundet op i tuden på mig - og alt var total eufori!

Der var langer tracers på alt der bevægede sig, samt elektrisk lysende skær i blå og rød. Mit gulv var oversået med lysende prikker - lidt ligesom at gå på en stjernehimmel - så smukt! Alt blev nærmest flydende, smeltede og bølgede, musikken var fantastisk!! jeg fik det vildeste grineflip over hvor smukt mit trægulv var!?

Den sidste gang jeg bøjede mig ned for at sniffe, så jeg min egen hånd tæt på og den var et virvar at energitråde der pulserede og konstant røg ind og ud af fokus.

Visualsene blev mere og mere intense - neon blåt og rød overalt....

Pludseligt slog den orale dose jeg havde taget!... oveni det nasale!.. og alt væltede fuldstændigt sammen for mig... min computerskærm nærmest eksploderede i et virvar at blå-røde energier, jeg kunne slet ikke rumme det. Musikken gav pludseligt slet ingen mening - lød nærmest som båndsalat.... forvrænget, snublende, støj...

Jeg besluttede mig for at kravle hen på sofaen. Jeg kiggede ud af vinduet, på nogle træer mod himmelen.. langsomt flød træer og himmel sammen i en million små spiraler.. som kørte hurtigere og hurtigere og jeg fortabte mig totalt i dem.. og kom til mig selv med et sæt og følte mig totalt panisk og meget meget speedet op - ubehageligt overstimuleret, troede jeg havde lagt der i flere timer, men fik famlet uret frem - havde lagt der i 2 minutter.

Jeg blev helt panisk da det pludseligt gik op for mig, at jeg faktisk ikke anede hvor meget jeg havde sniffet oveni den orale dose. Fuck hvor dumt! Fik fundet vej til skrivebordet.... men computerskærmen var alt alt for meget - alt elektronisk og digitalt var alt for energimættet og udløste eksplosioner af visuals i hele mit synsfelt og jeg blev nødt til at slukke for det hele....

Sad lidt ved skrivebordet og syntes tingene omkring mig rystede påfaldende meget - indtil det gik op for mig, at det var min krop der rystede! Jeg kunne ikke få tanken ud af hovedet om at jeg havde taget alt alt for meget - selvom jeg godt vidste jeg umuligt kunne have taget en farlig dose. Det tankeloop skulle blive ved med at forfølge mig de næste 3-4 timer - selvom jeg forsøgte at fortælle mig selv at det ikke kunne passe.

Pludseligt blev jeg indfanget af lyden af min vaskemaskine, der var igang med at centrifugere (af en eller anden grund virkede det som en god ide at sætte vasketøj igang imens jeg ventede på at 2c-b'en skulle virke). Hele verden 'centrifugerede' pludesligt rundt i en spiral. Jeg røg med ned i den og faldt sammen som en sæk kartofler hen over mit skrivebord. Igen kom jeg til mig selv med et sæt! Helt forvirret - troede igen jeg havde lagt der i flere timer - men der var knap gået et minut.

Jeg må på et eller andet tidspunkt heromkring havde skrevet '2CB' med sprittusch på min hånd - med kæmpebogstaver, husker det ikke selv.

Forsøgte også gentagne gange at skrive noget ned på et stykke papir - men hver gang jeg havde skrevet en sætning stregede jeg den ud igen. Følte mig som om jeg havde fået for meget amfetamin eller lignende - totalt overstimuleret på grænsen til det maniske - samtidigt var der visuals over det hele. Havde ticks og trækninger.

Besluttede mig for at jeg måtte have frisk luft - kom ud i haven (i underbukser) og det hjalp et kort stykke tid. Faldt helt ind i planter der flød ud i spiraler. Ind i huset igen.. kiggede på uret.. igen kun få minutter. Gik fra rum til rum helt manisk og alt for energisk. Tænkte konstant 'nejnejnejnej al for meget kunstig kemisk energi'. Ville skrive det ned, men stregede det ud igen. Havde jeg taget for meget?!?!

Ud i mit drivhus, hvor jeg satte mig ned og kiggede på planterne og lyttede til insekternes summen. Faldt i staver over hvor smukt det var. Kunne se energistrømmene i planterne og i mine egne hænder. Spiralerne gav pludesligt mening. de gik jo igen i planternes vækstmønstre.
Følte jeg havde fået 'supersyn' - kunne på et splitsekund skifte fokus fra et blad tæt på og så stille helt ultraskarpt closeup på en myre der kravlede en meter væk. Et nyt kemisk forbedret jeg!

Det hele blev for meget! Ind i huset igen. Troede jeg havde været ude i timer - men kun få minutter. Følte mig hurtigt ALT for energisk igen. Måtte UD.. ud og gå..langt! tænkte jeg. Løb febrilsk rundt for at finde tøj. Var i samtlige rum, glemte konstant hvad jeg var igang med. Kunne ikk kende forskel på tanken om at gøre en ting - og om jeg rent faktisk havde gjort den! Forsøgte at skrive igen, stregede ud igen. visuals. Spiraler. Blå-røde energier og gnister.

Troede jeg havde taget kasket på - men havde kun tænkt på det, fandt kasket, havde fået tøj på, solbriller, nøgler, check!
Nåede ud, fik med meget besvær låst døren, gik to skridt og ombestemte mig! Ind i huset igen! Løb rundt i samtlige rum iført kasket, solbriller og sko. Rullede gardiner til og fra i et væk - til fordi jeg var bange for man kunne se mig - fra igen fordi jeg var bange for det virkede mistænkeligt....

Gik igang med vasketøj, mistede koncentration, gik i soveværelset for at rydde op, faldt i staver over udsigten - troede jeg havde siddet der i flere timer - men nej kun få minutter. Gik igang med opvask. Fascineret over hvordan tingene i køkkenskabet morfer rundt. Var ude i badeværelset. Ude i haven. i drivhuset. Inde i huset. Ude igen. Vaske op, rydde op, ordne ting. Så spiraler og energi overalt. Konstant grebet af tanken om jeg havde overdoseret. Kiggede på uret konstant - troede hver gang at der var gået timer. Hver gang var der max. gået to minutter.

Tømte skraldespanden. Ville gå ud med den - nu iført jogginbukser. Forsøgte at se 'normal' ud. Var lidt svært da min skraldecontainer lige lavede 'zoomeffekten' og flyttede sig 3 meter.... undrede mig over om naboen kunne se mit nye kemisk forbedrede jeg, følte mig pludseligt som en velsmurt kemisk forbedret menneskemaskine. Ind igen.

Faldt i staver over min seng som var forvandlet til et virvar af flydende spiraler. Kom til mig selv - igen troede jeg flere timer var gået, men nej kun få minutter.

Trampede rundt i hele hytten med store sko på. Ud igen. Ind igen. Rundt i alle rum. Gjorde rent. Ud med skraldespand igen. Ind igen. Ud i haven. Ud med mere skrald. Forsøgte at se 'normal' ud. Havde jeg taget for meget!?!? Nu måtte det da snart være forbi, der var jo gået timer! Kiggede på uret...nej...

Mine hænder lignede noget der burde sidde på et insekt eller noget fra en anden planet. Fyldt med huller der pulserede og bevægede sig i spiraler. Mit spejbillede - ansigtet morfede rundt, pupiller så store om møllehjul. Opkogt og rød i ansigtet.

Ville ud og tømme min postkasse! Fløjtede febrilsk og forsøgte at virke normal. Nøglehullet blev ved med at flytte sig rundt på postkassen. Fik endeligt tømt postkassen. Ind igen. Mere vasketøj, oprydning, orden, orden, orden. Kunne man se mig udefra?! ALT FOR MEGET ENERGI!!!! Alt for speeded, alt for kunstigt.

Ind imellem fik jeg nogle sekunders total klarhed og tænkte 'ok - så er det sku overstået' - og så BANG! så var jeg tilbage igen! Var helt opkogt i hovedet, varm, huskede at drikke vand, forsøgte at spise, men maden lignede ikke sig selv og jeg havde intet spyt. Spyttede det hele ud igen, flere spiraler....

Ud i haven igen. Rastløs. Faldt i staver over skønheden i naturen igen. Ind igen. Bemærkede hvor spændt min krop var. Øjeblikkene med klarhed varede længere nu. Forsikrede mig selv om jeg var på vej ned...

Da jeg endeligt var nogenlunde fri for visulas o.l. var det gået cirka 6 timer fra oral indtagelse. Der gik yderlige 2 timer før energien havde fortaget sig til et acceptabelt niveau.

Alt i alt var det et meget ubehageligt trip - helt sikkert forårsaget af min stupide redosering og det tankeloop det medførte. Forsøgte at bryde det, men det var umuligt. Det hjalp at holde sig beskæftiget og jeg havde nogle utroligt smukke øjeblikke udendørs! Bare en skam jeg var alt for kørt op til at kunne nyde det rigtigt.
4 timers speeded trip med visuals og et rigtigt dårligt tankeloop virkede som uendelige timer - for hvert eneste lille minut syntes at vare timer...

Sov utroligt skidt om natten (indtog 2c-b'en om formiddagen) og fik en omgang grumt næseblod den følgende morgen, der ikke var til at stoppe. Havde ondt overalt af at drøne rundt. Havde det stadig ret skidt med TV-skærme og computere.

Jeg nåede at skifte tøj 3 gange, være ude i haven utallige gange, var rundt i alle rum i huset utallige gange, fik vasket 3-4 maskiner tøj, tømt og fyldt opvaskemaskinen 3 gange og ryddet op over det hele.. så lidt fik jeg da ud af det....

Og ja - jeg lærte vist osse noget.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2009 21:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2007 19:55
Indlæg: 73
Det lyder fandme som en grim tur :/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2009 13:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 mar 2009 14:41
Indlæg: 4
Lyder vildt. Skal prøve det i sommerferien, med et par kammerater, kan ikke vente :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2009 17:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Godt skrevet Dekadenz! Lyder til, at ha' været en hård omgang - godt du stadig er ung og kan holde til det!=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2009 18:02 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Selv 2C-B kan blive for meget altså... utroligt! :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2009 16:23 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 jan 2006 00:30
Indlæg: 112
haha... nu er det jo heldigvis ved at være et par år siden jeg begik den lille fadæse.. jeg fandt aldrig rigtigt ud af den præcise mængde jeg indtog, men en ting er sikkert og det er at det var lige i overkanten!
Har taget mere moderate og AFMÅLTE doser siden hahaha - det er gået noget bedre ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2009 23:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Rigtig godt skrevet! Man kan virkelig sætte sig ind i den mindre heldige oplevelse.

Kunne dog ikke lade vær med at grine lidt af din tur ud til postkassen. Der ville jeg godt have været en flue på væggen. Du må have set så sindsyg hemmelig ud. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2009 12:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
Utrolig fedt skrevet, det er er utroligt nice indlæg synes jeg. Jeg har aldrig selv prøver 2c-b, men det lyder rigtig vildt og ser frem til det. :P

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team