Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 24 apr 2009 17:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 apr 2009 14:19
Indlæg: 1
Substans/er: 2c-b
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder
Link til privat galleri eller lign fra trippet: http://www.poster.net/green-day/green-day-dookie-5001235.jpg

Dosering og anden informaton om substanserne
ca 20mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Jeg er mere eller mindre en rookie inden for psychedelika. Har ikke rigtig kastet mig ud i det vilde før, men er for nyligt blevet overbevist om at man skal da prøve det før man kan dømme det.

Nå. Men jeg blev i hvert fald psyked af en kammerat, "C", om at jeg da skulle prøve at trippe. LSD var for mig et for stort spring, så da C fortalte om stoffet 2c-b tænkte jeg, at det var da det jeg skulle prøve.
Så efter en hel dags frem og tilbage skriven og snakken, besluttede vi os for at mødes hos mig om aftenen og prøve det der.
Hertil skal det lige siges at C har forholdsvis stor erfaring inden for psykedelika, så jeg føler mig tryg i samvær med ham og stoler på hans erfaring/dømmekraft.

For at optimere virkningen fastede vi også dagen over, dvs. at vi kun havde spist frokost og sprang aftensmaden over.

Omkring kl 20 tropper C så op hos mig. I løbet af dagen har han fortalt om de fede ting der sker på 2c-b, og hvilket "state of mind" man helst skal sætte sig for før at virkninge gør sig gældende.

Vi tager en bombe hver på ca. 20mg, skyller ned med en øl, og beslutter os så for at smutte ned om kiosken og købe nogle cones til C, før virkningen slår til. På vej ud af døren er stemningen allerede i top - vi glæder os begge vildt meget til at se farver. Især jeg, da det jo er første gang jeg skal opleve verden på en ny måde (Dette er den overordnede tanke der bliver ved med at florerer i mit sind).

En lille halv time efter C er ankommet er vi atter tilbage i min lejlighed hvor jeg begynder at føle en rumlen i maven og en trækken i smilebåndet. C ligger sig på min sofa og jeg selv placere mig på en stor luftmadras.

Lige så sagte begynder væggen af få en puls, og lyden fra sorroundsound anlægget intensiveres. C siger med et kæmpe smil, at hans er ved at virke nu og først dér går det op for mig at væggen jo normalt ikke rigtig bevæger sig.
Jeg kigger op på min "Greenday - Dookey" plakat som normalt er et billede med ekstrem meget happening. (Jeg har også lagt et link med til denne plakat så i kan få et indtryk)...
Den er nu blevet levende. ALT på billedet har fået sit eget liv og samtidig er der flere nye ting på billedet jeg ikke har lagt mærke til. På en eller anden måde kommer der letpåklædte damer alla "Hooters" stilen gående ind med store fadøl - og jeg tænker "WOW! Fedeste plakat ever".
C har i mellemtiden også fået fokus på plakaten og begynder at grine. Hans grin og glæde smitter, og jeg kigger for første gang ud i rummet og bemærker at alt har fået liv, og at alle farver er blevet ekstremt intense.
Vi stirrer begge to ud i rummet og har en samtale kørende som mere eller mindre går ud på hvad vi ser, dog errindrer jeg ikke rigtigt noget heraf.

Ca kl 21:15 er alt opslugt af farver og spiraler. Lyden bliver til lys, og der springer små stjerner frem i regnbuens farver. Og de er ikke slørede! De hænger og svæver midt i luften, og jeg er fysisk i stand til at skubbe dem væk og ødelægge dem så de eksploderer i et farve-virvar af "rarhed".

Snakken går nu på at verden udenfor også er fantastisk at se på i denne tilstand, så vi tager overtøj på og planlægger at gå ned i kiosken igen for at købe noget tørker i form af Fanta.

På vej ned af trapperne bliver benene til gele. De ryster ekstremt meget hver gang jeg prøver at løfte dem for at sætte dem ned på næste trin, men hver gang jeg stopper op er der intet problem. Det kilder på en ubeskrivelig måde, og efter alt at dømme oplever C præcis det samme, hvorefter vi flækker af grin.

Endelig nede, ude på vejen, stopper jeg op og måber af det utrolige lysshow der pludselig kommer ud af traffiklysene i lyskrydset. Vi står et par minutter og iagtager, og bliver så enige om at vi må se for dumme ud bare at stå der og blomstre, så vi begiver os hen mod kiosken.
Igennem en lille park bliver de ellers mørke, triste træer og buske pludselig himmelblå og pulserer med grønne lys og tråde - helt fantastisk! Turen til kiosken der normalt tager 5 minutter tur/retur har allerede taget 10 min før vi kommer derhen, hvor "PANG!" alt slikket og farverne springer ud i luften på en varm og nærmest kærlig måde.
Dog er butikken relativt fuld af mennesker, så vi finder hurtigt frem til køleren, snupper en Fanta og en Fanta Exotic og C går til kassen for at betale. Dette bliver en mindre kamp for ham da tallene på selve dankorts automaten vælger at flyde ud i luften hvilket gør det svært for ham at skælne mellem knapperne.
Det lykkes, og vi går tilbage. Ned af gaden pulserer bygningerne og det hele trækker sig sammen til en lille verden rund om os. Fodgængerfeltet bølger frem og tilbage og døren til min opgang ser ud til at fylde hele facaden.
Vi svæver op af trapperne, kommer ind i min lejlighed hvor vi slapper af og smager på Fantaen. Med ét bliver jeg til fanta exotic og alt omkring mig bliver "exotic". Palmer, varme farver, glad latter og calypso musik indtager mig, og af begejstring bryder jeg ud i grin og får C med på idéen med at alt er exotic.
Og dér - nogle minutter efter vi er kommet tilbage - bliver vi opmærksomme på at vi slet ikke var forpustede da vi kom op af trapperne, hvilket resulterer i at vi pludselig sidder og hiver efter vejret.

Klokken har rundet 22:00 og jeg sidder begejstret og iagtager min lighter på sofabordet der er taget på expedition. Den kravler op på askebægeret, glider hen af nogle bøger og videre rundt på bordet. Musikken i højtalerne frembringer lys-puder i grønne, røde og blå nuancer der svæver frit rundt i rummet. Jeg famler ud efter dem og bliver så glædeligt overrasket da jeg rent faktisk kan tage fat i disse puder og skubbe dem væk eller omforme dem som det passer mig. På gulvet står der et sort/hvidt motiv jeg har tegnet tidligere på ugen. Det er som om jeg kan se blodårer på motivet, hvor blodet er neongrønt og pumper igennem dens årer.

Omkring 22:30-22:45 beslutter vi os for at gå en tur igen. På vej ned af trapperne bliver alle farverne i væggen transformeret om til smarties i alverdens farver, og det føles som om jeg går i smarties land - igen ekstrem glæde.
Vi kommer ud på gaden og sætter os målet for, at vi skal hen til Block Buster. På vejen kommer vi forbi et pizzaria, hvor C udbryder "Det er jo som at være i Italien" hvorefter jeg med det samme står på en italiænsk gade, luften bliver varmere, der kommer musik og lanterner ud af ingen ting og på balkonerne står der gamle damer og lufter deres tæpper.

Vi går lidt videre og kommer ned af en mørk gade, der langsomt forvandler sig til et danseguld i et 80'er discotek med en masse flipepde farver og discokugler. Høj bas fra en forbikørende bil bliver øredøvende og skaber en masse nye "lys-puder" og to forbepasserende fodgængere får os til at føle at rummet er fuldstændig crowded. Så vi vender ryggen til og begiver os hjem af endnu en gang.

Denne tur har taget ca et kvarter, men føles dog som at vi var flere timer undervejs. Da vi endelig er hjemme igen falder snakken på "Italien" og hvor mindfucked man egentlig bliver.
Plakaten på min væg flyver stadigvæk rundt i stadigvæk nye motiver, der med tiden bliver til spiraler, og C sidder nu på luftmadrassen og holder sig for næsen for at "puste propper ud af ørene". Dette får hans hovede til at vokse markant - hvilket ser helt åndsvagt ud - og endnu engang bryder jeg ud i grin med tanken i hovedet "FUCK hvor ser han dum ud!"

Omkring midnat begynder virkningen langsomt at aftage. Farverne er fortsat intense men det levende i verden er ikke helt så overvældende som den var tidligere på aftenen. C ryger sig en joint og får lidt eftertrip ud af det i stil med at folks ansigter i fjernsynet bliver katteagtige.
I takt med at den dejlige rus forsvinder, begynder jeg at "køle af" med en stak pilsnere, Jackass 2 bliver smidt på DVD'en og så går snakken ellers der ud af med hvor mange ting vi havde iagtaget og hvor sindsygt det er hvad hjernen engentlig går og rummer på.

Alt i alt var det nok den fedeste oplevelse jeg nogen sinde har haft. Har før sprunget faldskærm og lavet andre dumme ting, men det her er i hvert fald det jeg har prøvet der nok mest har ændret mit syn på verden. For fed en oplevelse, og skal helt klart prøves igen snarligt.

Eneste "downer" var at jeg dagen efter følte mig lidt tung i hjelmen, men dette kan måske også skyldes kombinationen af de kun 4 timers søvn og en halv ramme pils jeg fik indtaget efterfølgende... :)

2c-b er for vildt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 apr 2009 02:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Godt beskrevet. Kan nemt sætte mig ind i situationen, kind of. Fed triprapport!! :D

fanta exotic.. hahaha

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2009 21:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2007 23:02
Indlæg: 23
Utrolig fed triprapport! Fik meget ud af at læse den!

Har ikke prøvet 2C-B i nu, men det ligger på programmet inden for den nærmeste fremtid ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 maj 2009 15:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Det kan varmt anbefales Znow.

Det var et utroligt fedt trip vi havde os :p (mig der er omtalt som c)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2009 01:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 maj 2009 00:43
Indlæg: 27
Fed triprapport. Lyder vildt.
Tak fordi at du skrev den. :).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2009 20:16 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
FED rapport! :D

Men for fanden du får meget ud af 20 mg!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2009 14:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jun 2009 02:41
Indlæg: 13
Geografisk sted: 9000
Fuck det lyder bare for genialt!!
Har heller ik selv prøvet 2CB men læser en del om det. Det lyder jo fantatisk! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2009 15:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jun 2009 02:41
Indlæg: 13
Geografisk sted: 9000
Rigtig godt skrevet! Læser en del om 2cb for tiden, og efter at ha læst det her, ska man da nok snart begi sig ud i det!! :D

Har læst en del om 2C-B nu, og det lyder jo helt fantatisk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jun 2009 18:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 apr 2009 14:19
Indlæg: 1
Tak for jeres svar :)

Det var virkeligt et fedt trip, også når jeg tænker tilbage på det nu, og tror snart ejg er klar til en tur mere. :D

Ved ikke om det skyldes at jeg er begynder, og af den grund let påvirkelig, men det var i hvert fald en dosering jeg nok holder mig til :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2009 11:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Minimal -> det var også mere :o)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2009 13:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2009 09:53
Indlæg: 11
Det lyder da som et for sygt nice psykadelic! Der plejer da at være overvældende fare for bad trip, når man blander sig med omverdenden, mens man tripper? - åbenbart ikke på 2C-B?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2009 13:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
mikkelaa skrev:
Det lyder da som et for sygt nice psykadelic! Der plejer da at være overvældende fare for bad trip, når man blander sig med omverdenden, mens man tripper? - åbenbart ikke på 2C-B?


Der er overvældende fare for bad trip, når du fokuserer så meget på det. Du burde hellere lade være, for at være HELT sikker!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2009 16:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 aug 2009 09:53
Indlæg: 11
Hvem siger jeg fokuserer meget på det? Grunden til jeg har denne holdning er, at der kan ske uforudsigelige ting, samt at miljøet på ingen måde er trygt eller velkendt, da der hele tiden sker "nye" ting når man opholder sig uden for.

Endvidere, blev der nævnt i rapporten, at de går ned af en mørk gade hvilket i mange tilfælde - selv i ædru tilstand - vil forårsage angst, og ved påvirkelse af stoffer, ofte bad trip.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2009 18:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 sep 2009 10:42
Indlæg: 11
wow, det lyder for sindsygt :D den her rapport der fik mig overbevist om at jeg skal prøve 2C-B som det først :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2009 19:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
buksedreng skrev:
wow, det lyder for sindsygt :D den her rapport der fik mig overbevist om at jeg skal prøve 2C-B som det først :)


Prøv at se mere en 1 side af stoffer før du begiver du blindt ud i det. Brug et par uger på at læse lidt på det. mindst.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 nov 2009 10:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
Minimal skrev:
FED rapport! :D

Men for fanden du får meget ud af 20 mg!


Lige min tanke - Jeg ville nok skulle droppe 30-35 mg. for den slags oplevelse på 2c-b! Men fedt du havde en positiv førstegangs oplevelse, tillykke med det! Det skal dog nævnes at der opbygges en vis tolerance for 2c-b, så jeg vil nok anbefale dig ikke at gøre det oftere end hver 4 uge cirka.

Btw, 2c-b er også by far mit ynglings pykedelika, hvis man ikke anser ketamin som et rigtigt psykedelika.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2009 20:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Yeah, fed rapport - godt beskrevet :-) Meget af det du beskriver ka' jeg godt genkende fra mine egne 2C-B-trips.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2010 01:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2009 20:02
Indlæg: 258
Geografisk sted: Narnia
Det lyder jo alt for fedt. men er der overhovedet ikke noget dårligt ved det ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2010 12:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 apr 2009 14:50
Indlæg: 323
Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hvad tænker du på når du mener dårligt ved det? :) Det er et rc - hvilket ikke er legetøj. Men trippet i sig selv, har jeg intet ondt at fortælle om! Der ligger en masse tråde om 2cb herinde. Prøv at kigge lidt rundt på siden og læs om det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2010 18:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2009 20:02
Indlæg: 258
Geografisk sted: Narnia
Jamen tænker på sådan noget som at man ser ting man bliver bange for ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team