Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-Intenst
Indlæg: 07 jul 2009 14:02 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Substans/er: 2c-i
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
35mg 2c-i samt noget sort hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
35mg 2c-i, opløst i alkohol, bliver hældt op i et shotglas og jeg indtager blandingen.

Herefter ligger jeg mig i min seng og tager jeg et par hørebøffer på og laver en playlist bestående at Grateful Deads europe '72 tour plade, og en smule String Cheese Incident (Fra dette punkt af, resten af trippet ud, har jeg hørebøfferne på, med volumen næsten på max)

Allerede 30 minuter efter indtagelse kan jeg mærke i min krop at jeg har indtaget noget. Ved mindre doser 2c-i (20-25mg) plejer denne følelse (For mig) at lade sig vente omkring en time.

Efter 60-75 minuter er det så småt begyndt at blive visuelt og min tankestrøm tager en vending mod et paranoide. Jeg ruller en joint og prøver at nyde musikken og ignorere ubehagelige tanker. Det lader sig umiddelbart ikke gøre og jointen gjorde blot min nu kraftigt intense paranoia lang værre. Jeg var ikke paranoid som om nogen var efter mig, men at 2c-ien havde skadet mit sind og min krop.

Efter omkring 120 minutter oplever jeg en ubehagelig fysisk bivirkning af 2c-i som jeg ikke har oplevet før (Eller siden); Hele mit nakke/skulder område gjorde så satans ondt. Muskler, hud, alt gjorde ondt. Dette forsatte resten af trippet.

Det visuelle er trådt ind med fuld kraft nu, hvilket ikke hjælper på noget som helst. Et bestemt syn og variationer af dette fortsatte gennem hele trippet; Et par blodige sammenfoldede hænder folder sig langsomt ud, og frem kommer et blodigt, skræmt ansigt af en lille pige(Dette fremkommer både som OEV og CEV).

På dette tidspunkt er jeg ikke bevidst om at jeg har hørebøffer på, musikken runger i mit hovede og er uden tvivl med til at det hele langt mere intenst. Jeg burde have taget dem af, men jeg var jo på ingen måde klar over jeg havde dem på.

Jeg er ikke helt sikker på tiden, men omkring 170-80 minuter efter indtagelse er min tankegang blevet så intens og mørk at jeg prøver alt for at få min tankegang lysere og mere afslappet. Det viser sig at når jeg tegner slapper jeg af, så jeg river en blok, et par farveblyanter og et tegnekul frem, sætter mig i min seng og giver mig i tegne. De næste 30-45 minuter der følger var de længster minutter af mit liv. Det udspiller sådan at jeg sidder nærmest panisk og tegner tilfældige mønstre, prøver at ignorere at 2c-i'en osse tegner ganske meget på min blok. Med få minuters mellemrum slipper jeg blyanten og nærmest falder bagover i min seng med en høj "AARRH" lyd, men må efter få sekunder skynde mig at få blyanten tilbage i hånden og tegne videre, da uden blyanten har min hjerne frit spil til mørke tanker, der skød frem lige i det øjeblik jeg slap blyanten.

Efter omkring 30-45 minuter (Der havde føltes som timevis) begynder jeg at falde ned, jeg kan stoppe med at tegne uden problemer. Jeg føler jeg skal på toilet, så jeg får langsomt bevæget mig derud. Som jeg sætter mig på kummen er mit sind faldet ret meget til ro, og jeg føler at jeg kan tænke nogenlunde klar. Visuelt tæsker det stadigvæk der ud af, men det er kun til min morskab på dette punkt. Fysisk ubehag i nakke/skuldre var osse på vej væk.

Jeg bruger vel omkring 15 minuter på toilettet og da jeg kommer tilbage til mit værelse, prøver jeg at sidde mig til at se en Robin Williams comedy rutine. Jeg bruger 30-40 minuter på at se en rutine der ellers kun varede 8-9 minuter da jeg konstant var nødt til at spole tilbage og se det igen og igen, da jeg ikke fattede så meget en af hans jokes første gang jeg så dem.

Jeg beslutter mig her for at rulle en joint og drikke lidt vodka til at falde ned på mens jeg ser en tilfældig film.

Alt i alt en skræmmende oplevelse, men samtidig min egen skyld. Jeg havde haft en sindsygt dårlig dag på arbejde samt noget fysisk ubehag grundet en druktur dagen før, men tog alligevel 2c-i.

En kort, hurtig skrevet rapport, men i har fået det vigtigste med :)

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2010 19:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 mar 2010 21:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: Aalborg
Det lyder vildt. Du var alene, ikke?
Var ikke helt med ;)

- Er 2C-I det samme som 2C-B?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2010 07:01 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Jo, jeg var alene.

2c-I er ikke det samme som 2c-B. Det er to forskellige kemikalier, dog er det tætte "slætninge".
Yderligere information om 2c-B
Yderligere information om 2c-I

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team